COVID-19 منجر به کمتر جنسیت بیشتر خشونت مبتنی بر جنسیت: UBC محقق

محتوای مقاله در ادامهافزایش استرس دور مردها باعث سوء استفاده شناخته شده پدیده ای است که کاهش در سراسر همه جمعی

توسط MASTERNEWSS در 27 تیر 1399

محتوای مقاله در ادامه

افزایش استرس دور مردها باعث سوء استفاده شناخته شده پدیده ای است که کاهش در سراسر همه جمعیت و فرهنگ, می گویند, سکس محققان.

ترکیبات موضوع بهداشت عمومی اقدامات که نیاز مردم به صرف زمان بیشتری را در خانه که برای برخی به معنای زمان بیشتری را با توهین آمیز یا خشونت شریک زندگی.

Brotto یک متخصص برجسته در زنان, سلامت جنسی, شک و تردید بود از رونق کودک روایت از ابتدا.

"که قطعا نه در همه آنچه که من از شنیدن در میان بیماران من و سازگار نیست در گذشته تحقیق از گذشته بیماری های همه گیر" او گفت:.

محققان کانادایی مشاهده افزایش سوء استفاده در طول شیوع آنفولانزای H1N1 یک دهه پیش Brotto گفت. محققان چینی مشاهده شده مشابه سنبله در کشور COVID-19 شیوع و دوره قرنطینه این بهار. نرخ خشونت خانگی بودند سه برابر بیشتر از کسانی که قبل از همه گیر با توجه به آمار منتشر شده در ماه آوریل است.

Brotto آزمایشگاه شروع به جمع آوری اطلاعات در housebound کانادایی در پاسخ به این تحقیقات در چین امیدوار به آدرس گمانه زنی ها در افزایش صمیمیت در مستند.

در مرحله دوم مطالعه آغاز شد که در اواسط ماه مه محققان به دنبال تا با پاسخ دهندگان در هر ماه به جمع آوری داده های اضافی در مورد نحوه تغییر شرایط اجتماعی فاصله دستورالعمل آرام شد.

"این بسیار مهم است که مردم رسیدن و کمک بخواهید چرا که کمک است که قطعا وجود دارد" Brotto گفت: "و مردم نباید در سکوت رنج می برند."

اینجا را کلیک کنیدبه گزارش تایپی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب