COVID-19 الشعاع مخدر اضطراری با مصرف بیش از حد 'متاسفانه نرمال'

محتوای مقالهونکوور — افزایش مرگ و میر از استعمال بیش از حد در B. C. طول COVID-19 همه گیر است و طرفداران دولت و

توسط MASTERNEWSS در 27 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

ونکوور — افزایش مرگ و میر از استعمال بیش از حد در B. C. طول COVID-19 همه گیر است و طرفداران دولت و کارگران مراقبت های بهداشتی در مورد بهداشت عمومی اورژانس است که تحت الشعاع قرار توسط پاسخ به این ویروس.

B. C. خو یش سرویس می گوید: 113 نفر در ماه مارس مشکوک به مواد مخدر سمیت اولین بار در یک سال است که مرگ و میر ناشی از استعمال بیش از حد در سراسر B. C. بیش از 100.

این استان اعلام کرد مخدر مربوط به مصرف بیش از حد بهداشت عمومی اورژانس چهار سال پیش. بیش از 5000 نفر کشته شده اند از استعمال بیش از حد از آن.

Addictions Minister Judy Darcy. Files. Original cutline: Experts attribute ongoing and historic colonization, trauma and dispossession of lands and resources as contributing to the impacts of the overdose public health emergency for First Nations peoples in BC. Preliminary data released today point to emerging trends that First Nations peoples are overrepresented in this health emergency, similar to other health indicators driven by the social determinants of health. Credit: Don Craig/B.C. Government [PNG Merlin Archive]
اعتیاد وزیر جودی دارسی. اعتبار: همین کریگ/B. C. دولت همین کریگ | دولت Communica/PNG

جودی دارسی وزیر بهداشت روان و اعتیاد گفت: مصرف بیش از حد مرگ و میر را معمول تبدیل شده به مردم در B. C.

"من فکر می کنم این واقعیت است که در طول چند سال گذشته متاسفانه من از آنها بدم میاید به این می گویند متاسفانه من فکر می کنم بیش از حد بحران در بسیاری از زندگی مردم آمده است به نرمال," او گفت:.

B. C. بود شروع به دیدن یک قطره در مصرف بیش از حد-مرگ و میر ناشی از پایان 2019 تنها برای دیدن یک سنبله هنگامی که COVID-19 همه گیر آغاز شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن