COVID-19: تجهیزات حفاظت شخصی گرفتگی مترو ونکوور فاضلاب کارخانه

محتوای مقاله در ادامه"آن را مانند با داروهای تجویزی – اگر شما خیط و پیت کردن کسانی که می رود به رودخانه فریزر

توسط MASTERNEWSS در 21 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

"آن را مانند با داروهای تجویزی – اگر شما خیط و پیت کردن کسانی که می رود به رودخانه فریزر یکی از بزرگترین تولید ماهی قزل آلا رودخانه در جهان و Salish دریا که orcas که در حال مبارزه...آنچه شما خیط و پیت کردن توالت ها اثر می گذارد."

با PPE و دستمال مرطوب کسانی که گرفتگی و شکستن ما و پمپ آن را به معنی مترو ونکوور کارکنان باید برای رفتن در آن وجود دارد و رفع مشکلات بیشتر و آن را قرار می دهد کارکنان در معرض خطر هستند چرا که آنها با خرید و فروش به طور بالقوه آلوده بستر او اضافه شده است.

مترو ونکوور است با اصرار مردم به دور از PPE به درستی که قرار دادن آن در زباله جریان. کسانی که بیمار خواسته می شود که به دو کیسه PPE قبل از قرار دادن آن در کیسه زباله.

"اگر شما عبور آلوده و قرار دادن آن به جریان زباله مایع وجود دارد خسارات وارده به تجهیزات و ما باید برای فیلتر کردن آن را با یک صفحه نمایش. من فکر می کنم بیشتر مردم درک در مورد چگونه از آن همه کار می کند بیشتر آنها نمی خواهد آن را دریافت کند گفت:" Dobrovolny.

مشکل این است که این اتفاق در جاهای دیگر نیز هست. سیاتل King County فاضلاب بخش گزارش کرده است که این تجمع از PPE در فاضلاب است که در یک زمان همه بالا با توجه به KOMO اخبار.

ticrawford@postmedia.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن