COVID-19: نظرسنجی می گوید: اهالی بریتیش کلمبیا احساس مالی خرج کردن در طول همه گیر

محتوای مقالهیک نظرسنجی جدید انجام شده توسط بینش غرب نشان می دهد که اکثریت اهالی بریتیش کلمبیا شروع به احساس اق

توسط MASTERNEWSS در 26 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

یک نظرسنجی جدید انجام شده توسط بینش غرب نشان می دهد که اکثریت اهالی بریتیش کلمبیا شروع به احساس اقتصادی خرج کردن از COVID-19 بیماری همه گیر.

آن بوده است نزدیک به دو ماه پس از سلامت استان افسر دکتر بانی هنری اعلام اضطراری برای بهداشت عمومی در سال قبل از میلاد و در آن زمان با توجه به این نظرسنجی 54 درصد از اهالی بریتیش کلمبیا می گویند حساب های بانکی خود شده اند منفی نهفته COVID-19 همه گیر و همراه اقدامات ایمنی در محل قرار داده از جمله 11 درصد است که آن را می گویند تا به حال یک "عمده تاثیر منفی."

با توجه به این نظرسنجی 38 درصد از پاسخ دهندگان می گویند که آنها از دست داده اند بین 5000 $و $50,000 در طول بحران بهداشت و درمان در حالی که 26 درصد می گوید که آنها از دست داده اند تحت $5,000, 7 درصد ادعای ضرر و زیان از بین $50 ، 000 و 100 ، 000 دلار و 5 درصد می گویند این بیماری همه گیر است و هزینه آنها بیش از $100,000.

"گسترده اقتصادی تلفات هنوز به طور کامل احساس در بریتیش کلمبیا می گوید:" استیو Mossop رئیس جمهور از دیدگاه غرب. "ما فقط شروع به اندازه گیری تاثیر اقتصادی بر افراد برجسته و شاخص در حال عقب مانده اند و هنوز به طور کامل پخته شده در اقتصادی تاثیر این ویروس بر اقتصاد در B. C. نشده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن