COVID-19: نظرسنجی می گوید کانادایی خسته کمتر نگران ویروس پروتکل

محتوای مقاله در ادامهفقط کمتر از نیمی از کانادایی ها (41 درصد) هنوز هم بر این باورند که بدترین COVID-19 همه گی

توسط MASTERNEWSS در 26 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

فقط کمتر از نیمی از کانادایی ها (41 درصد) هنوز هم بر این باورند که بدترین COVID-19 همه گیر است و در عین حال به می آیند در حالی که بقیه باور کانادا جان سالم به در پایین ترین نقطه از بحران بهداشت و درمان.

اعتبار: ANGUS REID موسسه

در ضمن در B. C., اکثریت مردم (73 درصد) می گویند آنها نبوده است دور ماندن از فضاهای عمومی به عنوان مقدار این روزها در حالی که 58 درصد می گویند که آنها نمی شده است نگه داشتن حد با آخرین اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط ولایتی کارشناسان بهداشت و درمان.

حدود نیمی از اهالی بریتیش کلمبیا (49 درصد) نیز نبوده است تمرین فیزیکی در فاصله چند هفته گذشته و 36 درصد می گویند که آنها در حال دست دادن و یا در آغوش گرفتن مردم بیشتر از آنها بوده است و در اوایل بهار امسال.

این نظرسنجی انجام شد آنلاین از ژوئن 8 تا 10 و بررسی 1,510 کانادا بزرگسالانی که اعضای آنگوس رید فروم. احتمال نمونه از این اندازه را در یک حاشیه خطا از +/- 2.5 درصد امتیاز 19 بار از 20.

از آخرین آمار و ارقام موجود از 12 ژوئن وجود دارد در مجموع 2,709 تایید موارد COVID-19 در B. C.; از آن تنها 187 فعال بودند موارد به عنوان 2,354 بهبود حال 168 فوت کرده و 12 همچنان در بیمارستان است.

sip@postmedia.com
twitter.com/stephanie_ip



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن