COVID-19: نظرسنجی ها نشان می دهد B. C. ساکنان حمایت همه گیر امداد اما با احتیاط از تماس با ردیابی برنامه های

محتوای مقاله در ادامهاما در حالی که اکثر COVID-19-اقدامات مربوط برآورده شده است با حمایت های نظرسنجی ها یافت م

توسط MASTERNEWSS در 21 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

اما در حالی که اکثر COVID-19-اقدامات مربوط برآورده شده است با حمایت های نظرسنجی ها یافت می شود که نزدیک به نیمی از میلاد ساکنان نیست در هیئت مدیره با نرم افزار ردیابی در تلفن های خود را.

تنها 44 درصد از ایده داشتن یک برنامه ردیابی برای کمک به دولت انجام تماس ردیابی اگر موج دوم می آید در حالی که 48 درصد مخالف این ایده است.

همچنین در حالی که اکثر B. C. ساکنان (74 درصد) پشتیبانی از 10 روز از سالانه پرداخت مرخصی استعلاجی برای همه کانادایی ها وجود دارد قابل توجه مخالفان از 19 درصد با توجه به نظرسنجی.

ایده کانادا گسترده جهانی تضمین درآمد پایه است که از پشتیبانی 68 درصد از پاسخ دهندگان در حالی که 25 درصد مخالفت با مفهوم.

و B. C. ساکنان تا حدودی تقسیم می شود وقتی که می آید به این ایده از چهار روز کار در هفته در 80 درصد حقوق و دستمزد با بیش از نیمی (55 درصد) دادن شست در حالی که 33 درصد نمی خواهم این ایده.

حمایت عمومی برای افتتاح پارک ها به مصرف الکل این است که با پشتیبانی اکثریت (59 درصد) اما بسیاری از (35 درصد) هنوز هم در مخالفت با این ایده.

بینش غرب نظرسنجی از 893 المپیک بزرگسالان انجام شد از 27 مه به مه 31. حاشیه خطا است به علاوه یا منهای 3.3 درصد امتیاز 19 بار از 20.

ticrawford@postmedia.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن