COVID-19: متوسط غربالگری مورد نیاز در YVR شروع پنج شنبه

محتوای مقاله در ادامهMcVicker پیش بینی نیست آن را بسیار طولانی را به رفتن را از طریق فرایند."آن را فوری آن طول

توسط MASTERNEWSS در 9 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

McVicker پیش بینی نیست آن را بسیار طولانی را به رفتن را از طریق فرایند.

"آن را فوری آن طول می کشد تا سه ثانیه به درجه حرارت خود را گرفته و آن را از ساخته شده است در یک فرایند است که شما در حال حاضر انجام," او گفت:.

بسیاری از شرکت های هواپیمایی در حال حاضر انجام شده است مسافر غربالگری با این حال در حال حاضر از آن خواهد شد متمرکز در YVR درست در مقابل قبل از هیئت مدیره غربالگری.

"پس از آن یک قیف است. هر کس می رود به هر حال وجود دارد" گفت: McVicker.

مسافران پس از رسیدن به YVR حال باید غربالگری و چک دما در نقطه خود را از مبدا.

کانادا وزیر حمل و نقل مارک Garneau اعلام کرد سفر جدید اقدامات در اواسط ماه ژوئن. سپتامبر, 11 بیشتر فرودگاه ها مورد نیاز خواهد بود به متوسط غربالگری ایستگاه در St. john's, هالیفاکس, Québec شهرستان اتاوا و تورنتو (Billy Bishop) Winnipeg, Regina, Saskatoon, ادمونتون, Kelowna, Victoria.

McVicker گفت: بین از 6000 و 10000 نفر در حال سفر از طریق YVR هر روز. که در مقایسه با بیش از 75 ، 000 نفر در یک روز معمولی در تابستان سال گذشته است.

YVR راه اندازی YVR TAKEcare برنامه در اوایل این ماه برای کمک به مسافران احساس اعتماد به نفس در مورد پرواز دوباره به عنوان COVID-19 محدودیت آسانسور از جمله بیشتر تمیز کردن تلاش های فیزیکی فاصله اقدامات نیاز به ماسک در مناطق مشترک از فرودگاه و نصب پلکسی گلاس در شمارنده.

YVR شروع غربالگری و قرنطینه برنامه در مارس 10. زمانی که یک مسافر می رسد در YVR از طریق فرودگاه بین المللی سفر آنها نیاز به پر کردن یک خود انزوا فرم درخواست آنها را به جایی که آنها در حال رفتن به ماندن و اینکه هر کسی ممکن است در تماس با این ویروس. آنها را در قرنطینه در یک هتل اگر آنها مصوب 14-طرح روز به خود منزوی در محل.

ticrawford@postmedia.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن