COVID-19 روز رسانی برای ژوئن 27: در اینجا آخرین coronavirus در B. C.

نیوفاندلند و لابرادوراستان وارد "هشدار سطح 3" در تاریخ 8 ژوئن در آن پنج مرحله بازگشایی طرح است. به این معنی گر

توسط MASTERNEWSS در 7 تیر 1399
نیوفاندلند و لابرادور

استان وارد "هشدار سطح 3" در تاریخ 8 ژوئن در آن پنج مرحله بازگشایی طرح است. به این معنی گروه از 20 نفر در حال حاضر مجاز به عنوان طولانی به عنوان آنها رعایت فاصله فیزیکی. به 19 نفر مجاز در حمل و نقل عمومی.درمانگاه خصوصی مانند optometrists و دندانپزشکان می توانید برای باز کردن و همچنین متوسط خطر کسب و کار مانند فروشگاه های لباس و سالن مو.

یازده دولت خدمات مراکز آمادگی برای ارائه در فرد خدمات است که می تواند رزرو وقت از جمله آزمون کتبی راننده امتحانات و شناسایی عکس است.

در سطح 4 برخی از کسب و کار مانند شرکت های حقوقی و سایر خدمات حرفه ای اجازه داده شد به بازگشایی همراه با تنظیم کودک-مراقبت از مراکز با برخی از محدودیت. , بازی تنیس اجازه داده شد برای از سرگیری هر چند بازیکنان باید تجهیزات خود را و به اشتراک گذاری آن.

در جولای 3 ساکنان آتلانتیک کانادا اجازه خواهد داشت به سفر در منطقه بدون نیاز به از خود جدا برای دو هفته در هنگام ورود به استان های دیگر.

بازدید کنندگان از استان ها و مناطق خارج از منطقه هنوز هم نیاز به از خود جدا برای 14 روز و پایبند به محلی ورود مورد نیاز است. اما هنگامی که خود انزوا دوره گذشته است که بازدید کنندگان آن را نیز اجازه داده می شود برای سفر در منطقه آتلانتیک.

نوا اسکوشیا

این استان اعلام کرد جمعه (26 ژوئن) که تمام کافه ها و رستوران ها می تواند در ظرفیت کامل و ادامه خدمت تا نیمه شب موثر بلافاصله. این موسسات باید همچنان به پایبندی به فاصله فیزیکی قوانین.

این استان همچنین اجازه می دهد خصوصی اردو در عمل 100 درصد ظرفیت است. استانی اردو بازگشایی 15 ژوئن در کاهش ظرفیت برای اطمینان از حداقل شش متر بین
سایت های منحصر به فرد. تمام استخر های عمومی می تواند در حال حاضر بازگشایی با فاصله فیزیکی برای خط شنا و aquafit کلاس.

جمعه بعدی, Nova Scotia را افزایش می دهد محدودیت در گردهمایی سازمان به رسمیت شناخته شده کسب و کار و یا سازمان های جامعه است. که شامل مراسم عروسی و مجالس ترحیم, رویدادهای فرهنگی, کنسرت, جشنواره, رقص رسیتال و ایمان مبتنی بر اجتماعات را به 250 نفر اگر آنها در خارج از منزل و 200 با حداکثر 50 درصد ظرفیت اگر آنها در داخل خانه. در هر صورت فیزیکی فاصله است که هنوز هم مورد نیاز است.

مجوز کودک-مراکز مراقبت و خانواده مهدکودک خانه بازگشایی سراسر استان در ژوئن 15.

جزیره پرنس ادوارد

جزیره پرنس ادوارد حرکت به فاز 4 از بازگشایی استراتژی این آخر هفته. خانواده ها ممکن است جمع آوری در گروه های تا 15 در داخل خانه و تا 100 نفر می تواند جمع در سالن بزرگتر. مردم همچنین می توانید جمع آوری برای خدمات مذهبی تا 50 یا 100 در کلیساها بزرگتر. بیشتر خدمات شخصی در دسترس هستند و قمار در حال بازگشایی.

تحت فاز 3 آغاز شد که در ژوئن 1, در خانه ناهار خوری در رستوران ها اجازه داده شد. گروه های کوچک بودند مجاز به شرکت در تفریحی و برخی از فعالیت های ورزشی و کتابخانه ها کردم
چراغ سبز به بازگشایی شده است. تجمعات تا 15 نفر در داخل و 20 نفر در خارج از منزل و بازگشایی کودک-مراقبت از مراکز نیز مجاز است.

و همچنین خانواده و دوستان می تواند یک بار دیگر بازدید از ساکنان در دراز مدت مراقبت از خانه هر چند بازدیدکننده داشته است نیاز به یک قرار ملاقات و باید در خارج از منزل.

افرادی که مایل به سفر به فصلی خوابگاه می توانید درخواست به انجام این کار خواهد شد از طریق یک ارزیابی ریسک قبل از تصویب. ساکنان فصلی را نیز به آزمایش می شود برای COVID-19 قبل از اتمام دو هفته در انزوا پس از ورود به استان است.

نیوبرانزویک

نیوبرانزویک نقل مکان کرد به زرد مرحله از آن COVID-19 طرح بازیابی در مارس 22, اجازه می دهد آرایشگران و آرایشگران برای بازگشایی و همچنین کلیساها و امکانات تناسب اندام. مراقبت از دندان, ماساژ
کایروپراکتیک و دیگر "تماس نزدیک" کسب و کار و خدمات نیز می تواند بازگشایی شده است.

اما سایت بارسلونا, منطقه گسترش یافته است که از سفیده بروک به Belledune بود را یک گام به عقب به "پرتقال" در سطح on May 27. ساکنان گفتند که یک بار دیگر جلوگیری از تماس های خارج از دو خانواده حباب. غیر از تنظیم بهداشت حرفه ای و شخصی خدمات کسب و کار است که باز ممکن است 22 نیز تا به حال به دوباره. و مردم تنها باید رفت و آمد در داخل و خارج از منطقه 5 به دلیل ضروری.

بیشتر محدودیت ها برداشته شد در تاریخ 5 ژوئن. آزاد اسلامی تا 50 نفر اجازه داده شد به عنوان به خوبی به عنوان فضای مذهبی خدمات به 50 نفر پایین-تماس با تیم های ورزشی و افتتاح یک
لیست طولانی از امکانات از جمله استخر ورزشگاه rinks, پارک آب و یوگا و رقص استودیو.

تحت New Brunswick آخرین بازیابی قوانین ساکنان کانادا هم اکنون می توانید در دیدار اعضای خانواده و یا خواص آنها خود را در این استان ارائه شده آنها خود جدا برای 14 روز و یا مدت خود را
بازدید اگر آن را کمتر از دو هفته.

و همچنین New Brunswick ساکنان دیگر نیاز به خود منزوی در هنگام بازگشت از کار در یکی دیگر از استان و یا منطقه کانادا.

کبک

کبک بازگشایی چندین بخش و آرامش قوانین داخلی برای تجمع در 22 ژوئن خصوص تأثیر مونترال منطقه است. رستوران می تواند بازگشایی در بیشتر مونترال و ژولیت مناطق در حالی که داخل سالن مجالس به 10 نفر از سه خانوار در حال حاضر مجاز در این مناطق مانند جاهای دیگر در کبک.

ورزشگاه, عرصه, سینما, سالن های کنسرت و مکان عبادت می توانید بازگشایی در سراسر استان با حداکثر ظرفیت از 50 نفر برای داخل سالن اجتماعات.

اردوگاه های روز در سراسر استان نیز از آمادگی بدنی فاصله. خواب دور اردوهای تابستانی نمی شود مجاز به بازگشایی تا سال آینده.

ساکنان طولانی مدت مراقبت از خانه که اصلا فعال COVID-19 نفر قبلی مجاز به دریافت بازدید کننده در داخل دیدار با مردم در خارج از منزل و شرکت در فعالیت های گروه.

آنها همچنین اجازه به ترک این امکانات بدون همراه برای بیش از 24 ساعت. داوطلبان و آرایشگاه نیز مجاز در داخل امکانات.

در مه 25, برخی از کسب و کار خرده فروشی بازگشایی در بیشتر مونترال منطقه در حالی که فروشگاه های خرده فروشی در خارج از مونترال بازگشایی on May 11. پارک ها و استخر ها نیز مجاز به بازگشایی در سراسر استان با محدودیت های خاصی.

تیم های ورزشی را از سر گرفت, هوای آزاد, شیوه در ژوئن 8 و مسابقات می توانند رزومه در پایان ماه. که شامل بیس بال و فوتبال و هر ورزش دیگر که می توان در خارج از منزل.

انتاریو

انتاریو دو به شدت جمعیت مناطق را دیدم بیشتر کسب و کار باز کردن درهای خود را در 24 ژوئن به تورنتو و پوست منتقل شد به مرحله بعدی این استان COVID-19 طرح بازیابی.

دو منطقه رسما وارد مرحله 2 گیر بازگشایی چارچوب پیوستن به نزدیک به تمام بقیه از این استان آغاز شد که ramping تا فعالیت در ژوئن 19. تمام مناطق
استان به جز جنوب غربی جوامع Leamington و بریان رسما وارد مرحله 2.

کسب و کار با توجه به چراغ سبز برای از سرگیری عملیات در تورنتو و پوست عبارتند از آرایشگران استخر و راهنمای تور خدمات. رستوران ها نیز مجاز به بازگشایی پاسیو خود را برای ناهار خوردن در
خدمات هر چند هیچ کس هنوز مجاز به خدمت در داخل خانه.

در ضمن محدودیتی در گردهمایی های اجتماعی از افزایش پنج تا 10 provincewide. محدودیت در مراسم ازدواج و تشییع جنازه نیز کاسته. تعداد افراد مجاز به حضور در داخل سالن مراسم را محدود به 30 درصد ظرفیت محل در حالی که وقایع در فضای باز محدود به 50 نفر. تعدادی از افراد مجاز به شرکت در همه عروسی و مراسم تشییع جنازه باقی مانده در 10.

ساکنان انتاریو می توانید رزومه بازدید از عزیزان در دراز مدت مراقبت از خانه به عنوان طولانی به عنوان آنها تست منفی برای COVID-19.

مانیتوبا

چندین محدودیت کاسته شد در مانیتوبا در 21 ژوئن. رستوران ها و کافه ها دیگر مجبور به کار در نیمی از ظرفیت این جداول باید دو متر از هم جدا و یا یک مانع فیزیکی در بین آنها است. غیر سیگاری سالن یکنوع بازی شبیه لوتو و تصویری قرعه کشی پایانه سالن همچنین می توانید بازگشایی در 50 درصد ظرفیت است.

مراقبت از کودکان در مراکز و فروشگاه های خرده فروشی می تواند بازگشت به حالت عادی ظرفیت و مردم پس از رسیدن در این استان از سایر استان های غربی, شمال سرزمین و شمال غربی انتاریو دیگر
باید به خود منزوی برای 14 روز.

بزرگتر مجامع عمومی نیز مجاز است. به جای کلاه از 25 نفر در داخل و 50 در خارج از منزل, مردم, می توانید پر کنید تا به 30 درصد از ظرفیت هر محل به عنوان طولانی به عنوان آنها را می توان تقسیم به دو گروه 50 در داخل خانه یا 100 در خارج از منزل. هر گروه باید قادر به ورود و خروج به طور جداگانه.

در ژوئن 1, استان کاسته ممنوعیت مردم از دیدن عزیزان در مراقبت شخصی خانه. خانه های در حال حاضر می تواند ارائه, هوای آزاد, بازديد با حداکثر دو مهمان در هر ساکن ، بازدید کنندگان نمایش در خواهد آمد پس از ورود و باید تمرین فیزیکی فاصله.

تازه های ورزشی و برنامه های تفریح و سرگرمی و همچنین بولینگ کوچه ها شده اند مجاز به ادامه عملیات. ابتدایی و متوسطه را نمی بازگشایی این مدرسه در سال است.

ساسکاچوان

ساسکاچوان نقل مکان کرد و به مرحله بعدی بازگشایی استراتژی در 22 ژوئن. تحت فاز 4.1 کمپینگ در پارک ملی می تواند از سر گرفت اما با رزرو تنها.

جوانان اردوگاه می تواند بازگشایی اما برای استفاده در روز تنها و با دستورالعمل برای جلوگیری از گسترش COVID-19 از جمله ثابت ضد عفونی بازی سازه و نظارت از کودکان برای
coronavirus علائم. عمومی, ورزشی مانند فوتبال, بیسبال دارای توپ نرم و پرچم فوتبال می توانند رزومه کاری هر چند تمام تماس های ورزشی ممنوع باقی می ماند که آیا بازی های رقابتی و مسابقات و درون استانی سفر برای بازی.

اگر آنها در حال حاضر می توانید انجام برخی از شهرداری ها از جمله رجینا و ساسکاتون اند گفت: آنها نمی شود بازگشایی استخرهای روباز خود را حق دور.

این استان نیز دو برابر اندازه مجاز از داخل سالن عمومی و خصوصی تجمعات به 30 نفر که در آن فضا اجازه می دهد تا برای دو متر بین شرکت کنندگان است. مرحله سوم از ساسکاچوان بازگشایی طرح آغاز ژوئن 8 با استان لغو ممنوعیت غیر ضروری در سفر شمال.

بیشتر کسب و کار نیز مجاز به بازگشایی از جمله مکان های عبادت و مراقبت های شخصی خدمات مانند ناخن سالن تو سرو و ورزشگاه.

آلبرتا

در آلبرتا, همه چیز از ورزشگاه و عرصه برای چشمه های معدنی, فیلم, تئاتر, کتابخانه ها, استخرها و ورزش فعالیت کردم چراغ سبز به بازگشایی در ژوئن 12. بیشتر مردم نیز مجاز به کتاب campsites و نشستن در رستوران در همان زمان.

پنجاه نفر هم اکنون می توانید جمع آوری در داخل خانه و تا 100 می تواند جمع خارج است. در میان فعالیت های دیگر مجاز به جلو بروید در حال قمار و یکنوع بازی شبیه لوتو سالن, جامعه, سالن, ابزاری, کنسرت, ماساژ طب سوزنی و بازتاب های مصنوعی, برنزه و تابستان مدارس.

عمده جشنواره ها و رویدادهای ورزشی ممنوع باقی می ماند به عنوان کاباره ها و پارک های تفریحی. کنسرت نیست که اجازه داده شده است که آواز حمل خطر بالاتر از COVID-19
انتقال. آلبرتا با هدف به دانش آموزان در کلاس های درس این سپتامبر هر چند وزیر آموزش و پرورش آدریانا لاگرانژ می گوید: تصمیم گیری نهایی خواهد شد ساخته شده توسط Aug. 1.

آخرین مطالب