COVID-19: شهرستان ونکوور کارکنان پرده طرح مسکن گلایه بدتر ساخته شده

محتوای مقاله در ادامه"آنها به دنبال به حداکثر رساندن قیمت برای خانواده ها هستند که واقعا تلاش بسیار کم درآمد ب

توسط MASTERNEWSS در 13 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله در ادامه

"آنها به دنبال به حداکثر رساندن قیمت برای خانواده ها هستند که واقعا تلاش بسیار کم درآمد بالقوه نهفته در حوادث اخير" Atkey گفت.

"من فکر نمی کنم هیچ یک از ما واقعا خوب رسیدگی در چه بازار اجاره در حال رفتن به مانند پست-COVID — و که شامل کارکنان شهرستان — بنابراین هیچ کس نمی کردم یک توپ کریستال در این نقطه, اما تمرکز خود را کاملا در جای مناسب است."

Atkey گفت: این طرح بیشتر برای ساده کردن مصوبات از پروژه های در حال حاضر در خط لوله کلیدی است که می توانید آن را به چهار سال است که روند که درایوهای تا هزینه ها و پس از آن اجاره.

او همچنین با خوشحالی به شهر بحث ادغام بخش خصوصی برگزار شد SROs به آنها را تبدیل به مسکن اجتماعی و همچنین خریداری از هدف ساخته شده اجاره انبار برای تبدیل به غیر از بازار مسکن.

با وجود این شهر نگرانی در مورد آن پایداری مالی در میان همه گیر آن است که در موقعیت بسیار بهتر از بسیاری دیگر از شهرداری برای رسیدگی به مسائل مربوط به مسکن Atkey گفت.

"آنها رو قابل توجهی منابع زمین است که آنها می توانند با استقرار سمت هدف از مسکن مقرون به صرفه و آنها رو برخی از قدرت های اضافی تحت ونکوور منشور که دیگر شهرداری را نمی," او گفت:.

"ما می دانیم که باید در شهر ونکوور قابل توجه است. امیدوارم دیگر شهرداری را به دنبال کت و شلوار."

neagland@postmedia.com

twitter.com/nickeagland



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن