گاوچران فرهنگ در Cariboo و Chilcotin

محتوای مقاله در ادامهکمی دورتر در شمال, کابین, زندگی خواستار است در بهار دریاچه تگزاس نزدیک 100 Mile House. ای

توسط MASTERNEWSS در 6 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

کمی دورتر در شمال, کابین, زندگی خواستار است در بهار دریاچه تگزاس نزدیک 100 Mile House. این تابستان در مرتع پرورش احشام اجازه خواهد داد که حداکثر 30 مهمان در یک زمان گسترش بیش از هفت کابین ساخت آن را به یک گزینه عالی برای گروه های کوچک. وقتی که شما آماده برای یک استراحت از زین گرفتن یک کتاب و لذت بردن از یک بعد از ظهر تنبل در حوض هاپ در یک واگن سوار و یا کشف 3.2 کیلومتر دریاچه قایق رانی پدال قایق یا قایق پارویی و سپس بازگشت به وعده های غذایی در راحتی از کابین خود را.

Portaging. مقصد میلاد / اندرو فشار

واقع در بزرگراه 24 (a.k.یک. "ماهیگیری بزرگراه") در نزدیکی پل دریاچه مهار رایگان Guest Ranch است که صمیمی فراگیر تجربه گرفته شده. با حداکثر 12 مهمانان وجود دارد تن از اتاق به گسترش و کاوش تپه, خبر, دریاچه ها و راز مراتع از Cariboo روستا. به عنوان شب از راه برسه جمع آوری در اطراف آتش اردو برای گفتن داستان بلند کباب ميدانی و مارول در غروب آفتاب آن را به عنوان منعکس کننده آب است.

خود را در عشق به طبیعت و روح ماجراجویی به Chilcotin تعطیلات در نزدیکی Lillooet, برای مرتع پرورش احشام مبتنی بر مشاهده حیات وحش و سفر. برای هدایت اسب سوار (یا درایو) از طریق چشم انداز ناهموار جنوب Chilcotin کوه که در آن خرس و گرگ و گوسفند نوعی گوسفند کوهی امریکایی پرسه زدن در طبیعت.

جنوب Chilcotin کوه ها خانه را به خرس و گرگ و گوسفند نوعی گوسفند کوهی امریکایی. مقصد میلاد / هنریک نیلسون

تورهای محدوده از سه روز تا هفت روز است. و یا اگر شما احساس نیاز شدید به تنهایی شما و خانواده خود را (یا حباب) می تواند اجاره یک بیابان کمپ برای تمرین نهایی فیزیکی و فاصله.

به صورت فوق العاده لوکس تعطیلات در نظر Siwash دریاچه بیابان رفت و آمد مکرر. واقع در پای Cariboo, کوه, این خانواده متعلق به فراگیر عقب نشینی است و یک 90 دقیقه ای اجاره شناور سوار هواپیما از ونکوور. صاحبان نگه داشتن محل دقیق آن در پایین و پایین برای محافظت از خود را پنهان واحه—rumour has it, Google Maps لیست عمدا اشتباه است. مهمان می تواند سوار بر اسب سوار برای روز 10.000 هکتار از بیابان و یا افراط در فعالیت هایی مانند پرواز ماهیگیری, دوچرخه سواری در کوهستان و قایقرانی است. در پایان روز, خواب, تنگ, زیر آسمان شب در Siwash ستاره اردوگاه—کامل با یک چوب اخراج سرو جذب کننده وان آب داغ—و یا تماشای اسب ورجه ورجه کردن از بالکن خود را در لوکس انبار suite.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن