خدمه کار را به رایگان humpbacks گرفتار در دنده ماهیگیری کردن جزیره ونکوور

محتوای مقاله در ادامهDFO مقامات اما قادر به حذف برخی از طناب و قرار دادن یک دستگاه ردیابی بر روی چرخ دنده درگی

توسط MASTERNEWSS در 9 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

DFO مقامات اما قادر به حذف برخی از طناب و قرار دادن یک دستگاه ردیابی بر روی چرخ دنده درگیری X-Ray با یک نهنگ. اما آنها را از دست داده ارتباط با دستگاه در روز چهارشنبه گفت: DFO پستانداران دریایی هماهنگ پل Cottrell. آژانس درخواست boaters و خلبانان به نگه داشتن چشم را برای نهنگ.

از بین بردن دنده ماهیگیری است پیچیده و وقت گیر و دشوار به عنوان مقامات مقابله با شرایط آب خالص بخش عمده ای از نهنگ های بی شمار طناب شناور و تله ها و این واقعیت است که حیوانات به طور کامل زیر آب فرو رفته و بیشتر از زمان.

حفاظت افسران تلاش برای رایگان یک نهنگ کوهان دار از دنده ماهیگیری و ضمیمه ردیابی ماهواره ای شناور در نزدیکی Gill جزیره است. شیلات و اقیانوس کانادا

"ما می خواهیم برای کمک به همه از این نهنگ ها و ما بسیار سپاسگزار برای ما نجات خدمه گارد ساحلی و تمام سازمان های غیر دولتی کمک به ما در این" Cottrell گفت.

این فرآیند به طور معمول چند ساعت طول می کشد — اغلب روز — برای تکمیل و شناور کشیدن پشت گرفتار نهنگ کلید ردیابی آنها Ray-Wilks گفت.

در Checkmate مورد کسی که احتمالا فکر می کنید آنها انجام نهنگ به نفع برش شناور دور. آنها نمی ری-Wilks گفت.

کیش و مات بود که در جنوب Sutil کانال خاموش Quadra جزیره بود و خرچنگ دام در نزدیکی دهان خود و طناب بر روی آن راست باله سینه ای. طناب بود و تلاش برای حذف آن موفق شدند قبل از خورشید پایین می رفت و نهنگ ناپدید شد, Ray-Wilks گفت.

"کیش و مات است که به دنبال پس ما امیدواریم کسی که گزارش او را [دوباره]," او گفت:.

اگر دنده حذف نمی شود نهنگ می تواند به توسعه عفونت از طناب کاهش و طناب را از طریق دهان خود می تواند مانع توانایی خود را برای تغذیه. آن را می تواند تا یک سال به مرگ یا از عفونت یا گرسنه ری-Wilks گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب