جمعیت باعث دعوا ترافیک مسائل در Sasamat دریاچه کاج سفید ساحل

محتوای مقالهجمعیت مشتاق به فرار COVID-19 سلول در حال کمک به تعدادی از دعوا ترافیک مسائل و مسمومیت در Sasamat د

توسط MASTERNEWSS در 7 مرداد 1399

محتوای مقاله

جمعیت مشتاق به فرار COVID-19 سلول در حال کمک به تعدادی از دعوا ترافیک مسائل و مسمومیت در Sasamat دریاچه و کاج سفید, ساحل, سکس با توجه به اخطار صادر شده توسط پلیس.

پورت مودی پلیس می گویند آنها بازدید Sasamat دریاچه و کاج سفید, ساحل, چند بار در هفته گذشته برای انواع حوادث از جمله فیزیکی و ضرب و جرح و ضرب و جرح با خرس, اسپری به مسائل ایمنی ترافیک با توجه به غیر قانونی پارکینگ بزرگسالان و کودکان راه رفتن در جاده باعث مسائل ایمنی مسمومیت و باز مشروب مصرف و همچنین سوء استفاده از آئین نامه افسران.

"تعداد مطلق از مردم با حضور در پارک به نظر می رسد به کمک به مسائل با تعاملات بین فردی باعث اصطکاک بین پارک را برانگیخت گفت:" گروهبان. ایان موریسون در انتشار اخبار به اشتراک گذاشته دوشنبه.

موریسون گفت: عاملان ضرب و جرح دستگیر شدند هر چند این قربانیان در حملات نمی شد و همکاری با پلیس و بدون هزینه خواهد بود توصیه می شود.

پلیس در حال حاضر هشدار دهنده پارک را برانگیخت انتظار می رود جمعیت در هنگام مراجعه به ذکر است که فاصله فیزیکی یک چالش بوده است و یادآوری به راه رفتن بر روی جاده و مشروب ممنوع است داخل پارک.

در هفته های اخیر پارکینگ در Sasamat دریاچه رسیده است ظرفیت اولیه در تعطیلات آخر هفته با ماشین و سپس پارکینگ غیر قانونی در این منطقه باعث شده تعدادی از بلیط و towings.

بیشتر به آمده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن