دن Fumano: "بازگشت به اصول": ونکوور چشمان پروژه کاهش سن COVID از جمله Granville پل دوچرخه خط

محتوای مقاله در ادامهماه گذشته شورای شنیده شهرستان نیز به دنبال یک کاهش درآمد بیش از 120 میلیون دلار در بودجه

توسط MASTERNEWSS در 2 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

ماه گذشته شورای شنیده شهرستان نیز به دنبال یک کاهش درآمد بیش از 120 میلیون دلار در بودجه عملیاتی است که رای دادند به طور جداگانه از بودجه و سرمایه را پوشش می دهد خدمات از جمله پلیس ، آتش نشانی و حفاظت و نگهداری جاده ها است.

چنگ ارائه به شورا پیشنهاد شده ممکن است تغییرات به چهار سال $2.8 میلیارد دلار طرح سرمایه تصویب شده در سال 2018 تحت ونکوور قبلی چشم انداز-اکثریت شورا برای کمک به فعلی شورای هدایت شهرستان از طریق COVID مربوط به کمبود بودجه.

ونکوور در انتظار کاهش بودجه سرمایه از املاک و مستغلات توسعه دهنده سهم و از سازمان های مانند TransLink که دارای مشکلات خاص خود را دارد.

ونکوور نیست به تنهایی چنگ اشاره کرد و او و همکارانش شده است در تماس با همتایان خود در شهرستانها بزرگ در سراسر کانادا در مواجهه با چالش های مشابه.

"این تقریبا وادار همه دولت های محلی واقعا تمرکز بر آنچه واقعا مهم برای شما که بودجه منقبض شده است," Cheng گفت: Postmedia شنبه پس از ارائه به شورا. "این واقعا قصد بازگشت به اصول اولیه است."

این شهر سرمایه گذاری بخش است که هنوز هم در حال انتظار برای جزئیات به تازگی اعلام کرد $2.2 میلیارد دلار در سال جدید COVID-19 کمک های اقتصادی به عنوان B. C. از اتاوا برای کمک به حمل و نقل عمومی و سازمان ها و شهرداری ها, چنگ گفت.

اما در عین حال: "ما نیاز به زندگی در درون ما به معنی."

او پیشنهاد کاهش هزینه در شورا اولویت به خصوص کسانی که در آن استانی یا فدرال دولت در حال پرداخت بخشی از هزینه ها از جمله مسکن مناسب و مراقبت از کودک. اما آن پیشنهاد کاهش عمده در مناطق از جمله آب (با کاهش حدود 115 میلیون دلار) و هنر (55 میلیون دلار بیشتر به میراث برنامه) حمل و نقل ($45 میلیون) پارک ها و فضاهای باز (40 میلیون دلار) و امکانات جامعه (25 میلیون دلار).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب