دن Fumano: شورا در نظر BYOB برای چهار ونکوور میدان

محتوای مقاله در ادامهنیز وجود دارد یک انصاف و عدالت بحث شود: بزرگ و در حال رشد درصد Vancouverites — به خصوص کس

توسط MASTERNEWSS در 8 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

نیز وجود دارد یک انصاف و عدالت بحث شود: بزرگ و در حال رشد درصد Vancouverites — به خصوص کسانی که جوان تر هستند و یا کسانی که درآمد پایین — لازم نیست از یک حیاط خلوت و یا دیگر فضای خصوصی در فضای باز پس از فضای عمومی تبدیل اتاق نشیمن خود را.

البته هم وجود دارد استدلال در طرف دیگر. کارکنان شهرستان مشورت با اداره پلیس ونکوور که پرچم های عمومی خطرات ایمنی و ونکوور ساحلی بهداشت ابراز نگرانی "در دراز مدت اثرات فعال و عادی آشامیدنی عمومی در نوشیدن شراب خواری و فرهنگ است.'" اما ونکوور کارکنان بر این باورند که با نظارت و برنامه ریزی آنها می تواند به کاهش این خطرات.

قبل از طرح شورای جمعه خواهد بود یک پروژه آزمایشی اجرا از اوت. 10 Oct. 12 در این مکان:

• به گالری هنر ونکوور شمالی میدان که در مرکز شهر ونکوور بهبود کسب و کار انجمن به تازگی نصب جداول پیک نیک.

• بسیاری 19 پلازا در 900 Cordova سنت

• این Bute-Robson پلازا در 800 Bute سنت

• Cambie & 17th موقت pop-up پلازا.

دیگر مترو به شهرداری ها از جمله ونکوور شمالی و Port Coquitlam, سرعت نقل مکان کرد در اوایل این تابستان اجازه می دهد نوشیدن تعیین شده در پارک ها.

ونکوور شمالی, شهردار لیندا Buchanan گفت: ed schultz در اوایل این ماه که چند هفته اول از مشروبات الکلی در پارک رفته بود "به شدت خوب" و اضافه کرد: "من میخوام درمان من ساکنان مانند بزرگسالان و هنگامی که شما انجام این کار, آنها به مناسبت افزایش یابد."

اما اگر ونکوور شورای رفتار ساکن مانند بزرگسالان خواهد شد اقدام کنند? اگر خلبان تایید شده است این هفته کارکنان را گزارش بازخورد از VPD بهداشت مقامات و کسب و کار پس از خلبان دوره به پایان می رسد در ماه اکتبر. یافته ها از خلبان خواهد شد نه تنها کمک به تعیین آنچه اتفاق می افتد در این چهار سایت در آینده این هفته گزارش می گوید اما همچنین راهنمای "دراز مدت فضای عمومی سیاست توسعه است."

به عبارت دیگر اگر ونکوور نشان می دهد که این می تواند دسته خود را مشروب الکلی در این تابستان وجود دارد یک شانس ما را قورت می دی pinots در میدان گذشته این بیماری همه گیر.

Bourbons در سواحل ، چه کسی می داند. حتی دادستان کل روشن است در پارک چه هیئت مدیره می خواهد.

dfumano@postmedia.com

twitter.com/fumano



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن