دن Fumano: COVID-19 تغییر خواهد کرد چگونه ونکوور با استفاده از, خیابان, شاید برای خوب

محتوای مقاله در ادامهاما برای برخی از ناظران ونکوور واقع شده است عقب مانده ، "ونکوور آهسته به نظر می رسد خارج

توسط MASTERNEWSS در 25 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله در ادامه

اما برای برخی از ناظران ونکوور واقع شده است عقب مانده ،

"ونکوور آهسته به نظر می رسد خارج از دروازه در مقایسه با برخی از شهرهای دیگر ... پاریس پورتلند (سنگ.), اوکلند (کالیفرنیا.) آنها در حال حرکت بودند در این مسائل را در ماه مارس گفت:" کوین Quinlan رئیس-از-کارکنان سابق ونکوور شهردار گرگور رابرتسون که میراث همیشه در هم تنیده با مسیرهای دوچرخه سواری در میان هر دو خود را بیشتر-از حامیان سرسخت و مخالفان.

ایجاد 50 کیلومتر از "خیابان های آرام" خوب است Quinlan گفت: اما 100 یا 150 بهتر خواهد بود.

"اگر تا کنون یک شهر است که باید تعیین استاندارد برای باز کردن خیابان ها برای فضای عمومی در حال حاضر آن را در ونکوور گفت:" Quinlan که در حال حاضر کار می کند در تغییر آب و هوا مشاوره در تورنتو است. و در حالی که ونکوور نشده کاملا شده است رهبر در مورد این موضوع Quinlan ممکن است برای امیدوار شد سریع به نقطه ای از خانه جدید خود را در نزدیک شدن به فضای عمومی و فعال حمل و نقل در طول همه گیر نیز در سمت چپ بسیار به دلخواه.

تورنتو دولت محلی مورد انتقاد قرار گرفته به تازگی برای آن سنگین handedclosure از پارک های شهر و عدم تمایل به ترویج پیاده و دوچرخه سواران' ایمنی در هزینه رانندگان منافع. زمانی که تورنتو مقامات در نهایت اعلام کرد که خود را "آهسته-خیابان" طرح هفته گذشته شبکه به مبلغ تنها 50 متر همان تعداد به عنوان ونکوور است که کمتر از یک پنجم از منطقه جغرافیایی.

پس حداقل ما در حال از دست دادن ندارد به تورنتو.

dfumano@postmedia.com

twitter.com/fumano



tinyurlis.gdu.nuulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن