دن Fumano: همه گیر بر اهمیت فضای عمومی در شهر زندگی

محتوای مقاله در ادامهGauthier تحسین است که گفت: از آن می تواند "کلید برای بقای اقتصادی از بسیاری از رستوران ها

توسط MASTERNEWSS در 20 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

Gauthier تحسین است که گفت: از آن می تواند "کلید برای بقای اقتصادی از بسیاری از رستوران ها و کافی شاپ ها" را به ارائه بیشتر صندلی در فضای باز در یک زمان زمانی که آنها مورد نیاز خود را به کاهش داخل سالن گنجایش مطابق با COVID-19 پروتکل های.

گروه خود را نیز مشغول به کار بر روی یک طرح به نصب میز و صندلی در پلازا در سمت شمال از گالری هنر ونکوور که در آن مردم می توانند takeout مواد غذایی از نزدیکی و رستوران ها Gauthier گفت: آنها که امید به باز کردن این ماه است.

Gauthier امیدوار بود مردم خواهد بود همچنین اجازه داده می شود برای لذت بردن از یک لیوان شراب در پلازا اما که به نظر می رسد شده اند نقش برآب حداقل در حال حاضر و پس از شورا را رد کرد و سبز شدن. پیت سرخ حرکت هفته گذشته به اجازه مصرف الکل در برخی اماکن عمومی. این تلاش شکست خورده پس از چهار مشاوران از غیر حزبی ارتباط و مقابله با تهدید. ژان سوانسون علیه آن رای دادند و با استناد به بهداشت عمومی نگرانی در مورد افزایش مصرف الکل.

هنوز Gauthier گفت: او را نگه دارید هل دادن شهر به شل کردن آن نوشیدن قوانین.

"این چیزی است که ما آن را شنیده ام صدای بلند و واضح" Gauthier گفت. "مردم می خواهید برای دیدن آزادسازی ما مشروب قوانین شامل موارد شبیه به این. پس از آن چیزی است که ما در حال رفتن به فشار است."

dfumano@postmedia.com

twitter.com/fumano



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب