دانیل برگر برنده در حذفی به عنوان PGA Tour باعث می شود موفق و سالم بازگشت

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 26 خرداد 1399

40 دقیقه پیش

فورت ورث تگزاس — دانیل برگر بازی برخی از بهترین گلف هیچ کس متوجه. سه ماه دور به دلیل covid-19 همه گیر نیست آهسته حرکت خود را و او آن را پرداخت یکشنبه با پیروزی در استعمار.

PGA Tour ساخته بازگشت سالم به در چارلز شواب با چالش تا حدودی بیمار برساند. برگر ذخیره شده پر از پشت 17th سبز در اولین حذفی سوراخ و برنده هنگامی که Collin Morikawa از دست رفته 3-پا پر زدن توپ.

برگر بسته با 4-تحت-par 66 خود 28th متوالی دور در پر یا بهتر دوستیابی برای اکتبر. 11 در هوستون باز است.

بیش از نهایی ساعت یک و نیم دوجین بازیکن شد و هنوز هم در مخلوط. همه که از دست رفته بود و صدا و انرژی از یک گالری با PGA Tour نه تماشاگران اجازه می دهد برای باز کردن پنج وقایع در آن بازگشت.

برگر برنده برای بار سوم — همه پیروزی ها در طول این هفته در تقویم نه فقط در شرایطی مانند این. این اولین PGA Tour رویداد پس از مارس 12 هنگامی که گسترش جدید کروناویروس تعطیل گلف و دیگر ورزش ها.

از هیچ تست مثبت به پایان پویا در تاریخ غنی استعماری PGA Tour کمیسر جی موناهان به اندازه این هفته گفت: "این فوق العاده شروع به بازگشت ما."

Morikawa شده است به همان اندازه ثابت است. پس از فارغ التحصیلی از کال یک سال پیش او برنده است و هر برش یک خط در حال حاضر در 21 وقایع طولانی ترین خط توسط یک تازه وارد پس از تایگر وودز.

او در زمان به اشتراک گذاری از سرب با 50 پا زدن توپ در 14 سوراخ. این بود که آنهایی که کوتاه است که صدمه دیده است. Morikawa نیز از دست رفته یک مرغک زدن توپ از 6 پا در 18 سوراخ در 67.

برگر تنها کسی بود که تحویل ساخت 10 پا مرغک نهایی سوراخ قرار داده است که او در 15-تحت 265. آخرین بار برگر در یک حذفی, Jordan Spieth پناه پناهگاه شات به ضرب و شتم او را در مسافران قهرمانی. بنابراین او می تواند احساس برای چه Morikawa احساس int او از دست دادن.

"آن را به صدمه دیده است برای کمی در حالی که او را بیش از آن را دریافت و او می خواهد برنده دوباره" ایران برگر گفت.

حتی خوش بینی بودن بازگشت به گلف نمی خلاص شدن از شر نیش و بیش از Morikawa آن احساس می شود.

Xander Schauffele به معنی جدیدی به عبارت "وحشتناک نعل اسب" در استعمار.

او ضربه را به آب در 15 از fairway, پناهگاه, آمار ضعیف تراشه پس از مجازات به ضرب گلوله کشته و پس از آن ساخته شده 30-بالا و پایین صفحه به فرار با یک دیو. او به دنبال با یک 25-پا مرغک به دست آوردن مجدد سهم منجر شود. و سپس خود را در 3 پا پر زدن توپ در 17 سوراخ غوطه ور در یک طرف سوراخ و چرخید دیگر.

او 25-پا زدن توپ مرغک به عضویت حذفی بالا آمد فقط و او به ضرب گلوله 69.

Bryson DeChambeau cringed زمانی که او 12-پا زدن توپ مرغک در 18 به دقت از دست رفته به او 66 و ترک او یک شات از حذفی است. ایضا برای جاستین رز که 18 فوت مرغک در آخرین سوراخ بود و به نوبه خود ، او همچنین تا به حال 66. Jason Kokrak به پایان رسید و جلوتر از هر کس دیگری. او همچنین از دست رفته یک مرغک در آخرین سوراخ در دور 64.

Spieth تلاش برای پایان دادن به سه سال بدون پیروزی چپ با یک جایزه تسلی پیشرفت است. او از دست رفته 2-پا پر زدن توپ در ششم سوراخ — بخشی از سه bogeys در چهار سوراخ کشش — اما هنوز هم در مخلوط تا زمانی که یک توپ را روی گوه شات از نشیب در تاریخ 14. حتی پس از آن او ساخته شده یک 35-پا زدن توپ را به صرفه جویی دیو. او زخم با 71 و برای 10.

Rory McIlroy تا به حال هفت مستقیم مسابقات و بدتر از پنجم خط آمد که به یک خیره کننده متوقف شد. شروع دور نهایی سه عکس پشت سر او بود 5-بیش از هفت سوراخ و بسته با 74 به کراوات برای 32.

دور نهایی شد و به عنوان وحشی به عنوان انتظار می رود با هشت بازیکن در نظر گرفتن نوبت و یا به اشتراک گذاری زمان در رهبری تمام و بدون داشتن هر گونه ایده بدون طرفداران به یک اشاره از چه قرار است.

"اگر طرفداران و همه چیز را با oohs" و "aahs" من احتمالا می خواهم کمی بیشتر (علامت) خاموش" Schauffele گفت. "شاید که یک چیز خوب برای من در حال حاضر. اما آن را قطعا عجیب و غریب. آن را مرتب کردن بر اساس از یک جنگ داخلی است که آن را همیشه برای من اما بیشتر از آن داخلی این هفته فقط با طرفداران."

موناهان اذعان خود بزرگترین نگرانی رفتن به هفته حتی با آن تست و ایمنی روش بود تست مثبت ظاهر.

"این که چیزی را رک و راست است که من از دست رفته بسیاری از خواب در هفته است که قبل از آمدن در," او گفت:.

همه 487 آزمون در استعمار منفی بودند و گلف زندگی می کردند تا به نوبه خود با یک ستاره پر رهبران.

بعد RBC میراث در هیلتن هد در کارولینای جنوبی ساحل و موناهان گفت: اولین هفته کامل نخواهد بود تا آن را به ببینید که چگونه بازیکنان به کار گرفته شده در این سفر بین ایالتی. کسانی که در این منشور مورد آزمایش قرار گرفتند جدید کروناویروس پس از دور سوم. هر کس دیگری خواهد بود مورد آزمایش قرار زمانی که آنها وارد در هیلتن هد.

"این است که در مورد پایدار بازگشت" موناهان گفت. "اما من فکر می کنم که ما اینجا نشسته در اواخر روز یکشنبه وجود دارد شکی نیست که این شده است که استثنایی در هفته است."

دسته بندی: ورزشی | آمریکا/جهان ورزش



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن