دانیل مک کارتی 2018 قهرمان آگهی لیدر; اروین دن Obremski کمین

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 10 تیر 1399

13 دقیقه پیش

دانیل مک کارتی نمی توان مقصر دانست اگر او به رختخواب رفت در اوایل شب دوشنبه.

یکشنبه, او پرواز از یوتا به دیترویت و سپس سوار به پیتسبورگ به رقابت سالانه Frank B. لیدر جونیور دعوتی در پیتسبورگ زمینه ، با وجود گرفتن تنها دو ساعت از خواب مک کارتی بود قادر به گرفتن یک شات سرب بیش از پن-Trafford فارغ التحصیل دن Obremski به عنوان زمینه از 40 بازی 36 سوراخ در طول 1 روز از این مسابقات است.

مک کارتی 2018 قهرمان شات 2-تحت-par 68 در باز گرد و آن ور رفتن معمولا به او کمک کرد تا شلیک 6-تحت 64 برای 8-تحت 132. او با بازی در Korn تور کشتی یوتا قهرمانی در فارمینگتون بیش از آخر هفته و برای 52.

Obremski خود را به دنبال 3-تحت 67 در دور اول با 4-تحت 66 7-تحت 133, بهترین شروع خود را در این مسابقات است.

"من شات 67 و 68 دو سال پیش" Obremski گفت. "این نوع فلیپ فلاپ دور است. من آمار در مورد هر fairway و هر سبز در اولین 18 و آویزان در آن وجود دارد و یک امتیاز خوب است. دور دوم من از دست رفته فقط در مورد هر fairway اما من تا به حال واقعا قوی پایان birdieing چهار نهایی من پنج سوراخ است."

در شماره 18, Obremski آمد در پا گرفتن یک سوراخ در یک زمانی که او 7-آهن از 202 متری فقط از دست رفته در این جام است.

"من birdied هر سه پر 3s در پشت آن کمک کرد" Obremski گفت. "من تا به حال قوی آهن بازی بود که بسیار کلیدی است. من دو مهم putts."

Obremski می داند که وجود دارد یک راه طولانی برای رفتن. او گفت که او انتظار دارد که البته به بازی خیلی سخت تر از دو روز آینده و همه چیز را به مقدار زیادی سخت تر.

"من مانند موقعیت من در" Obremski گفت. "امیدوارم بعد از دو روز من می توانید عکس های خوب و یک طرز فکر خوب."

برنده سال گذشته مایکل Gligic که بازی دو دور در تور PGA را RBC میراث در ژوئن 18-19 ماند در شکار توسط جهش از یک 1-بیش از 71 5-تحت 65 در دور دوم. او گره خورده است برای سوم در 4-تحت 136 با دور اول رهبر رایلی Wheeldon که به دنبال 65 با 71.

"من شده است با ضربه زدن به توپ واقعا خوب, اما من تلاش کرده ام در سبزی و من به یک شروع" Gligic گفت. "من آن را تبدیل به اطراف بود یک ناهار خوب و خوب با هم دور.

"این یک محل خاص پیتسبورگ زمینه باشگاه و آقای پیشوا تا این حد برای گلف. این لذت را به عنوان بخشی از یک رویداد بزرگ است."

سه بار برنده جایزه دیوید بنوا از هارپر فری, W. Va., است پنجم در 3-زیر پس از تیراندازی یک 6-تحت 64 در دور دوم. بنوا پاره شده لیگ قهرمانان آسیا از یک حادثه اسکی در زمستان.

"من خراب آن را خیلی خوب," او گفت:.

سه محلی گلف بازان — تازه جک Katarincic پیتسبورگ, Anthony Muscato از Gibsonia و مایکل ون داس از Wexford — گره خورده برای ششم با دو نفر دیگر در 2-تحت.

تازه پالمر جکسون یک Franklin منطقه ای گراد و افزایش دانشجوی سال دوم در نوتردام است که در 3-بیش از. تازه جیمی مایرز از Wexford, Tommy گزنه از مک موری و سابق PGA Tour بازیکن cailin ross از واشنگتن در 4-بیش از. جاستین گوزن از اروین 9-بیش از Austin Lemieux است 16-بیش از.

پل Schofield یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس پل با ایمیل در pschofield@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: دیگر محلی | ورزشی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن