David Frum را نگه دارید بیش از این مرکز

من اکراه اعتراف کنم که دست کم گرفت هرگز مغلوب ساختن پیشی جستن محافظه کاران است. مانند بسیاری از در سمت چپ من ب

توسط MASTERNEWSS در 9 خرداد 1399

من اکراه اعتراف کنم که دست کم گرفت هرگز مغلوب ساختن پیشی جستن محافظه کاران است. مانند بسیاری از در سمت چپ من به اشتراک گذاشته مشاهده خلاصه شده توسط Jeet موبائل lg در این جمهوری جدید در آستانه انتخابات 2016—که این کوچک اما آواز دسته از محافظه کار فعالان و صاحب نظران بسیار بیش از حد اهمیت خود را دارد. هرگز Trumpers موفق به بلوک دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نامزدی و پیش بینی است که او را به حاشیه راندن حزب جمهوری خواه شده است به طور کامل بی اعتبار حوادث.

TRUMPOCALYPSE: بازگرداندن دموکراسی آمریکایی توسط David Frum

هارپر کالینز, 264,,, صفحات, $14.99

اما قضاوت های مختلف متریک ما باید هرگز Trumpers خود را به علت. آنها ممکن است اعمال هر یک قابل ملاحظه اهرم فشار بر ایران با, اما آنها لذت بردم بطور قابل توجهی بیشتر نوسان بیش از حزب دموکرات; تر یکی می تواند استدلال می کنند از این حزب شورشیان چپ گرا. برای چهار سال گذشته این خودخوانده مخالفان—از جمله ماکس بوت, جنیفر روبین متی Dowd, ریک ویلسون, Ana ناوارو و بیل کریستول به نام تنها تعداد کمی از برجسته ترین صداها—باید ingratiated خود را با لیبرال ایجاد شدن ستونهای اخبار کابل و محترم نظر صفحات چاپ و نشر کتاب و ستون را دوست دارد و رسانهها. همه هرگز Trumpers ترجیح جو بایدن به برنی ساندرز به عنوان نامزد دموکرات برای ریاست جمهوری—و به عنوان The Daily Beast, گزارش بایدن کمپین در حال آماده سازی برای استفاده از آنها به عنوان جایگزین. باید بایدن شکست مغلوب ساختن پیشی جستن این سقوط در نتیجه دولت این است که حداقل به احتمال زیاد به مشورت با این قسم خورده محافظه کاران در سیاست به عنوان با هر کسی که پشتیبانی دموکراتیک سوسیالیستی دونده تا در مقدماتی.

David Frum سابق speechwriter برای جورج دبلیو بوش و زمان تحریریه در اقیانوس اطلس یکی از بهترین و شناخته شده هرگز Trumpers اما او نیز یک استثنا کرده است و شکست خود را با ایران قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن. در سال 2008 Frum به شدت انتقاد انتخاب سارا پیلین به عنوان جان مک کین در حال اجرا mate—یک انتخاب است که در حقیقت پیش بینی تهمت را اجرا کنید—هر چند او در نهایت هنوز هم به مک کین رای دادند. او پس از آن انتقادات از اوباما برای مسدود کردن باراک اوباما از اصلاح مراقبت های بهداشتی تلاش و همچنین از جناح راست سازمان های رسانه ها مانند فاکس نیوز در نهایت او را اخراج خود را از قرار گرفتن در آمریکا سازمانی موسسه و مشخص شده او را به عنوان یک مطرود از محافظه کار جنبش است. یک خوش مشرب دانشگاه هاروارد تحصیل در کانادا کاملا مناسب و معقول نویسنده و ثابت از واشنگتن اجتماعی مدار Frum شده است که یکی از لیبرال ها' مورد علاقه محافظه کاران برای مدت زمان طولانی.

در ضمن در سمت چپ او است بهترین و شناخته شده به عنوان speechwriter که ابداع عبارت "محور شرارت" که مستقر شد در بوش در سال 2002 دولت از آدرس اتحادیه و کمک به هموار کردن راه برای حمله به عراق در سال بعد. Frum موقعیت فعلی به نظر می رسد که جنگ عراق به خوبی نیت گمراه کننده شکست و بالاتر از همه تقصیر او نیست. اما او به خوبی آگاه است که آن را یک میراث او را به طور مستمر باید به حساب.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن