Deb Haaland طرح شرمسار Jair Bolsonaro

Haaland حرکت نیز حامل گسترده تر مفاهیم. اگر جو بایدن برنده انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر—به طور فزاینده ای

توسط MASTERNEWSS در 25 تیر 1399

Haaland حرکت نیز حامل گسترده تر مفاهیم. اگر جو بایدن برنده انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر—به طور فزاینده ای به احتمال زیاد سناریو است که می تواند ویرانگر برای Bolsonaro—Haaland کار می و باید تبدیل به یک مدل برای مترقی آمریکا رویکرد به انتخاب راست سیاستمداران در خارج از کشور. در حالی که دلایل خوبی وجود دارد که ایالات متحده به مداخله در سیاست حاکمیت دموکراتیک متحده آن را می تواند به پرورش روابط معنی دار همبستگی و پشتیبانی برای منکوب و به حاشیه رانده شده در حالی که مخالفت با حرکت استبدادی جنبش.

با تمرکز بر مردم است کلید موفقیت این رویکرد است. زمانی که رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی پیشنهاد کرد که بین المللی اقدام می تواند باعث در آمازون "اگر مستقل دولت در زمان واضح و اقدامات مشخص شد که به وضوح در برابر بهره این سیاره" او سهوا وام و اعتبار به جناح راست برزیلی تئوری های توطئه در مورد خارجی تجاوز در برزیل قلمرو. این اجازه Bolsonaro به بسیج یک آزرده ناسیونالیسم است که به دلایل سیاسی و اجتماعی مزیت. Haaland در مقابل ساخته شده است ارتباطات شخصی به فرد رهبران و حرکات در خط مقدم مبارزه در برابر آسیب های محیطی depredation.

Bolsonaro را ملال انگیز زیست محیطی رکورد گره خورده است جدایی ناپذیری خود را به بی تفاوتی به سرنوشت بومی مردم. سال قبل از او به عنوان جدی ریاست جمهوری مدعی Bolsonaro استدلال کرد که دقیق حقوقی حفاظت محیط زیست و بومی مردم بود که برگزاری این کشور در تلاش خود را برای رسیدن به وضعیت قدرت های جهانی. آوردن این ارتباط تا در بحث بر سر بودجه دفاعی نیز یادآور نظامی طبیعت قبلی خشونت در برابر برزیل را مردم بومی زندگی خود و معیشت اغلب شده است قربانی به نام پیشرفت اقتصادی است. این بود به ویژه در طول دیکتاتوری نظامی است که حکومت این کشور برای بیست و یک سال زمانی که آمازون توسعه از جمله بزرگراه و ساخت و ساز پروژه های معدنی را ویران کرد جوامع بومی. (جای تعجب نیست Bolsonaro اول ساخته شده سیاسی نام برای خود به عنوان یک unapologetic مدافع 1964-1985 نظامی رژیم).

Haaland آخرین اندازه گیری تنظیم شده است به ارمغان می آورد با هم مختلف نگرانی هایی است که ناظران بین المللی باید پس از بیان Bolsonaro انتخابات یعنی ضد دموکراتیک گرایش خود را از نظامی گری خود را ضد محیط زیست و خصومت او با افراد بومی است پیش از انتخاب مجدد خود در مبارزات انتخاباتی در سال 2022 این نوع اقدامات را سخت تر برای Bolsonaro به ادعا می کنند که رویکرد خود را کار کرده است به تقویت برزیل بین المللی ایستاده و چشم انداز آینده. بالقوه بایدن دولت به خوبی می توانم به ساخت Haaland این طرح آن است که اگر جدی در مورد پیشبرد شجاعانه مترقی سیاست خارجی—نه به ذکر است اجتناب از جهانی فاجعه زیست محیطی.

Haaland است به خصوص گل نشسته حریف از Bolsonaro دولت اما او نه تنها در میان ایالات متحده آمریکا سیاستگذاران. در سپتامبر گذشته آریزونا دموکراتیک نماینده رائول Grijalva از آریزونا معرفی طولانی وضوح مشخص های مختلف نگرانی بیش از Bolsonaro را سیاست. اندازه گیری شد و با حمایت Haaland, Ro Khanna کالیفرنیا و دوازده همکاری حامیان مالی. این است که نسبتا کوچک حزبی متمرکز چیست اتفاق می افتد در آمریکای لاتین بزرگترین و با نفوذ ترین کشور اما تاثیر واقعی است. Haaland یک شرکت و صندلی سناتور الیزابت وارن انتخابات ریاست جمهوری و Khanna خدمت در همان ظرفیت سناتور برنی ساندرز. پس از آن آسان است به تصور کنید که چنین صدای ممکن است کمک به درایو مترقی جدید سیاست خارجی تحت دموکراتیک دولت.

این نوع تلاش می آیند نه لحظه ای بیش از حد به زودی. به عنوان مشهور دانشمندان آب و هوا Thomas E. Lovejoy و کارلوس Nobre قرار داده آن را در ماه دسامبر گذشته در علم پیشرفت, "فصول خشک در مناطق آمازون در حال حاضر داغ تر و طولانی تر است. مرگ و میر نرخ مرطوب, آب و هوا گونه های در حال افزایش در حالی که آب و هوای خشک گونه های در حال نشان دادن انعطاف پذیری است. افزایش فرکانس از خشکسالی بی سابقه در سال 2005 ، 2010 و 2015/16 است که نشان می دهد این نقطه اوج در دست است. با صراحت قرار داده آمازون نه تنها نمی تواند مقاومت در برابر بیشتر زدایی اما همچنین در حال حاضر نیاز به بازسازی به عنوان زیر بنای پایه چرخه آب اگر آمازون به ادامه خدمت به عنوان یک لنگر آب و هوای قاره ای برای سیاره و یک بخش ضروری از چرخه جهانی کربن به عنوان آن را برای هزار سال."

بومی معیشت بازیابی نخواهد شد اگر سیاست را تغییر دهید به زودی و توده مرگ خاموش که در ادامه جنگل آمازون می تواند باعث خواهد انتشار میلیاردها تن دی اکسید کربن به اتمسفر است. داده آن مخاطرات شاید چند بیشتر مردم با قدرت به شکل سیاست می تواند ایستاده به بازگشت Deb Haaland و بدون در نظر گرفتن سرنوشت متمم به Bolsonaro را مخالفان برخی از مهمات. حتی به عنوان بسیاری از نقاط جهان پناهگاه در محل و یا در تلاش برای دوباره باز کردن در میان همه گیر را اختلال بحران در برزیل همچنان ادامه دارد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن