وزیر دفاع علامت Esper دفاع استفاده از گارد ملی در کمک به ناآرامی

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 19 تیر 1399

3 دقیقه پیش

واشنگتن — وزیر دفاع علامت Esper روز پنج شنبه در دفاع از استفاده از سربازان گارد ملی برای حمایت از سازمان های اجرای قانون در دست زدن به ناآرامی های مدنی باعث قتل جورج فلوید گفت: این یک جایگزین بهتر از با استفاده از فعال وظیفه نیروهای به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تهدید کرده بود.

Esper موضع است در تقابل با مغلوب ساختن پیشی جستن که تا به حال صحبت از استناد به قیام عمل به منظور استفاده از فعال وظیفه نیروهای در خیابان های پایتخت کشور در جریان تظاهرات در اواخر ماه مه و اوایل ماه ژوئن که شامل محدود اعمال خشونت مانند تنظیم یک آتش سوزی در سنت جان اسقفی کلیسا در نزدیکی کاخ سفید است. چندین فعال وظیفه واحد قرار داده شد و در حالت آماده باش بودند اما در نهایت نمی مستقر در واشنگتن است.

"با استفاده از فعال وظیفه نیروهای مستقیم و غیر نظامی و اجرای قانون نقش باید آخرین چاره و اعمال تنها در فوری ترین و مبرم از شرایط" Esper در بیانیه ای گفت: برای آماده دوشنبه شنوایی. "من می خواهم به را بسیار روشن است که هیچ فعال وظیفه واحدهای نظامی درگیر تظاهرات و یا در غیر این صورت در زمان یک بخش مستقیم نظامی در اجرای قانون و یا فدرال حفاظت از ماموریت در منطقه کلمبیا و یا در هر نقطه دیگری در کشور است."

کمیته نیروهای مسلح مجلس شد از شنیدن شهادت Esper و ژنرال مارک Milley رئیس ستاد مشترک ارتش برای اولین بار پس از آوریل 4, زمانی که آنها به نظر می رسد به بحث در مورد دولت سیاست دفاعی پیشنهاد. قبل از این بود که تاثیر کامل از این بیماری همه گیر کوروناویروس آشکار شد و قبل از ناآرامی های مدنی در سراسر کشور انداخت پنتاگون روابط با مغلوب ساختن پیشی جستن به بحران است.

مغلوب ساختن پیشی جستن فشار به صورت تهاجمی در واکنش به ناآرامی های مدنی منجر به فوق العاده برخورد با Esper و Milley که در ژوئن 1 به همراه رئیس جمهور زمانی که او راه می رفت از کاخ سفید به سنت جان کلیسا در میدان لافایت جایی که او برگزار شد تا یک کتاب مقدس برای عکاسان است. آن روز یک گارد ملی هلی کوپترها بر فراز بسیار کم ارتفاع برای کمک به پراکنده کردن معترضان از خیابان های پایتخت را باعث پنتاگون تحقیقات به اینکه که بود و استفاده مناسب از منابع نظامی.

Esper گفت: کمیته ارتش به اتمام رسانده هلیکوپتر پروب و نتایج تحت بررسی است.

Esper جلب مغلوب ساختن پیشی جستن خشم برای گفتن پنتاگون در کنفرانس خبری در ژوئن 3 که او به مخالفت با استناد به قیام قانون اجازه رئیس جمهور به استفاده از نیروهای مسلح برای سرکوب داخلی و ناآرامی های مدنی. Esper گفت: او را دیدم بدون نیاز به اندازه گیری افراطی روشن مقابل به تهمت و تهدید به استفاده از زور.

Esper نیز قبلا شناخته شده تاسف خود را در داشتن همراه مغلوب ساختن پیشی جستن به ریاست جمهوری فرصت عکس در مقابل سنت جان در روز لافایت میدان درگیری.

در شهادت او روز شنبه, Esper اشاره به نگرانی که op عکس قسمت می توان به تضعیف خود را غیر سیاسی نقش دارد.

"به عنوان یکی از کشور معتبرترین موسسات کار ما را برای حفظ اعتماد مردم آمریکا را از طریق زمان ما مفتخر تعهد به ما ماموریت و ارزش های اصلی در حالی که باقی مانده خنثی و غیر حزبی در همه امور است," او گفت:.

Milley در ماه ژوئن ابراز عمومی تاسف است که او نیز تا به حال شده است در بخشی از این صحنه با مغلوب ساختن پیشی جستن. او گفت که او تا به حال شده است در اشتباه به گشاد گشاد راه رفتن با مغلوب ساختن پیشی جستن پس از معترضان پاکسازی شده بود و از لافایت مربع است. Milley گفت: حضور "ایجاد یک درک نظامی درگیر در سیاست داخلی."

"من باید شده اند وجود دارد," او گفت: دانشگاه دفاع ملی شروع مراسم.

Esper و Milley شد و به احتمال زیاد به صورت پرسش و پاسخ توسط اعضای کمیته در یک نهفته بحث بر سر حذف نام مؤتلفه افسران ارتش از ارتش ایالات متحده پایگاه ها و ممنوعیت های دیگر مؤتلفه نمادها. که همچنین می گذارد و آنها را به طور بالقوه در تقابل با مغلوب ساختن پیشی جستن, که گفت که او مخالف از بین بردن مؤتلفه نام از پایگاه های مانند فورت براگ در کارولینای شمالی.

مجلس نمایندگان و سنا نسخه از 2021 سیاست دفاعی لایحه نیاز به تغییر نام در آن 10 پایگاه ارتش. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: این لایحه را وتو اگر آن را به میز خود را با ارائه دست نخورده است.

نه Esper و نه Milley به صحبت علنی در مورد دو نفر دیگر از مجادلات به احتمال زیاد مطرح در خانه شنوایی — گزارش های اطلاعاتی است که روسیه ممکن است ارائه فضل پول به طالبان در ازای کشتن آمریکایی و نیروهای ائتلاف در افغانستان و گزارش کاخ سفید مقاومت به, اجازه به ارتش برای ترویج داد. سرهنگ الکساندر Vindman به رتبه سرهنگ.

Vindman که نقش محوری را در این مورد استیضاح در برابر تهمت چهارشنبه اعلام کرد که او بازنشسته خواهد شد. اظهارات وکیل متهم مغلوب ساختن پیشی جستن از درگیر شدن در یک "کمپین از قلدری و ارعاب و تلافی" که به معنای Vindman آینده در ارتش خواهد "برای همیشه لطفا برای محدود شود."

Vindman نام در ارتقاء لیست ارسال شده به Esper در اوایل سال جاری اما این لیست به تعویق افتاد, هفته به این دلیل که کاخ سفید خواست برای بررسی Vindman رسمی گفت. پنتاگون بررسی هیچ شواهدی از سوء. این مقام گفت: لیست خشمگین به Esper حدود یک ماه پیش اما دوباره به تعویق افتاد.

یک مقام ارشد دفاع گفت: لیست برگزار شد تا با یک روال پرسنل نقد و بررسی مربوط به Vindman. Esper دریافت نهایی ارتقاء لیست در روز دوشنبه و تایید آن با Vindman نام گنجانده شده و از آن خواهد شد ارسال شده به کاخ سفید در روز بعد یا دو دفاع رسمی گفت. مقامات صحبت کرد به شرط ناشناس ماندن به بحث داخلی پرسنل مهم است.

دسته بندی: اخبار | آمریکا/جهان



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب