دموکراتیک Veepstakes در یک زمان اعتراض

الیزابت وارن حمل هیچ کدام از آن چمدان و نیز قرض دادن برخی بلند و اعتبار ادعا می کند که بایدن در حال برنامه ریز

توسط MASTERNEWSS در 24 خرداد 1399

الیزابت وارن حمل هیچ کدام از آن چمدان و نیز قرض دادن برخی بلند و اعتبار ادعا می کند که بایدن در حال برنامه ریزی یک FDR-اندازه ریاست جمهوری است. اما او شانس احتمالا بقیه در مورد اینکه آیا رهبران دموکرات که دوسوگرا در مورد اندازه بایدن را جاه طلبی و دشمنی با ترقی خواهان—ترس حزب تفرقه بیشتر از آنها ارزش اقليت ها در بلیط. این بعید به نظر می رسد. بایدن را منجر شود در نظر سنجی ها به نظر می رسد که خاموش بحث در مورد مترقی defections و دوباره به برجستگی این فلوید تظاهرات نباید دست کم گرفت.

علاوه بر این در حالی که وارن هواداران در رسانه های اجتماعی باید اصرار داشت که حمایت از او در میان رای دهندگان سیاه نباید با تخفیف, مهم, سیاه چهره که بایدن گوش مانند کنگره سیاه حزبی صندلی جیمز Clyburn را با بیان روشن اولویت برای یک زن سیاه و سفید. یکی از وارن مزایای دیگر است که او را به خوبی آماده برای موفقیت بایدن باید او را در سن بوده و در مقابل ذهن دموکراتیک و ملی رای دهندگان پس از بایدن وارد مسابقه. اما چندین دیگر از نامزدهای بالقوه با حداقل سطح دولت مجریه تجربه از جمله چند ذکر شده توسط AP مانند گریشام برنج و هریس.

هریس به نظر می رسد likeliest انتخاب به عنوان بلومبرگ's جنیفر اپستاین روز جمعه گزارش داد. بر روی کاغذ و در تعادل او را حس می کند. او در دیدار بازنمودی خواسته و در 55 است قابل ملاحظه ای کمتر از بایدن. او در حال حاضر تاسیس یک ملی مشخصات و ثابت خودش صالح در یک مناظره ریاست جمهوری مرحله. علاوه بر این او زد به بایدن چپ در کوتاه خود را در مبارزات انتخاباتی. انتقادات از خود رکورد به عنوان دادستان و به عنوان دادستان کل از اولیه قطعا زنده به عنوان آنها باید. اما فعالان هنوز سوراخ رای دهندگان اولویت برای این نوع از پلیس اصلاحطلبی هریس و بایدن تایید و بایدن ممکن است به خوبی ببینید هریس' رکورد به عنوان یک مزیت—های متوسط به اندازه کافی فکر کردن ممکن است به بیشتر عایق کمپین از حق را پیام در defunding پلیس بدون هریس' واقع شده بود Demings رئیس یک اداره پلیس.

با توجه بایدن در این نظر سنجی هر انتخاب او خواهد بود به احتمال زیاد برای صدمه زدن به او را نسبت قابل ملاحظه ای به او کمک کند و مغلوب ساختن پیشی جستن شده است خارش به پیدا کردن یک جدید و ماندگار خط حمله. یکی از رئيس جمهور را قابل توجه لفظی عادات بوده است و او اصرار که بایدن به عنوان متوسط به عنوان او ممکن است به نظر می رسد در نهایت کنترل بیشتر چهره های رادیکال در حزب دموکرات است. "او گرداننده می خواهید او را به" پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس,'," او نوشت: یک نماینده صدای جیر جیر در هفته گذشته. "من می خواهم پول بیشتری برای اجرای قانون!" این نشان می دهد که بایدن به همسر در حال اجرا خواهد بود یک نقطه کانونی از مبارزات انتخاباتی به خصوص اگر در انتخاب یک زن به رنگ. هریس اگر او انتخاب خواهد شد هر دو هیلاری می خواهم و اوباما می خواهم در هنگامی که توسط یک رئیس و یک محافظه کار مطبوعات مشتاق به rekindle نیروهای سیاسی جنسیتی و سفید میکند. اما اعداد در مغلوب ساختن پیشی جستن بدتر شدن موقعیت خوب ارائه دهد دلیلی برای فرض کنید این استراتژی ممکن است کار نمی کند. تمام گفته او انتخاب به نظر می رسد معقول و منطقی شرط برای ناظران را. اما بدیهی است که در این سال در حال حاضر کاملا به مبارزه طلبیده پیش بینی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن