دموکرات ها نمی تواند ترک اعتیاد خود به پول اهدا کنندگان

اگر وجود دارد به طور خلاصه به نظر می رسید برخی از منافع در میان دموکرات ها در unshackling مبارزات از شرکت های

توسط MASTERNEWSS در 10 تیر 1399

اگر وجود دارد به طور خلاصه به نظر می رسید برخی از منافع در میان دموکرات ها در unshackling مبارزات از شرکت های بزرگ سهم و اشکال دیگر از پول بزرگ است که احساسات همه اما از میان رفت در سرب تا ماه نوامبر انتخابات عمومی. این بایدن کمپین انباشته از تعداد فوق العاده PAC مشارکت و کمک های مالی از ثروتمند از جمله 2 میلیون دلار از های اخیر جمع آوری کمک زوم تماس برای کمک کنندگان بزرگ که در آن "حداقل قیمت به در" بود $50,000, با توجه به, به نیویورک تایمزو یا کمی کمتر از متوسط درآمد خانوار در میشیگان. (ثروتمند تشویق می شوند تا به $620,600 به "بایدن پیروزی صندوق" سرمایه گذاری مشترک بایدن مبارزات دموکراتیک ملی حزب و دولت دموکراتیک احزاب راه اندازی شد در ماه گذشته طراحی شده است که پس از اهدا کنندگان می توانند نرمال اهدای محدودیت.)

هفته گذشته CNBC گزارش داد که در حالی که برخی در وال استریت شد "فرح" برای یک بایدن پیروزی و ممکن است عقبگرد از مغلوب ساختن پیشی جستن کاهش مالیات مالی دیگر نخبگان شد بیش از خوشحال به بازگشت معاون سابق رئیس جمهور ارائه شده آنها می توانید خرید برخی از نفوذ است. "وال استریت bundler با روابط به رئیس جمهور سابق باراک اوباما و دموکرات نامزد هیلاری کلینتون به تازگی متوجه یک موج در تماس بودن بازگشت ناکرده مدیران مالی را در حال حاضر به بایدن" CNBC اشاره کرد. "این فرد نیز تن به تن اهدا کنندگان که اگر آنها اهدا آنها ممکن است شانس بهتری در دیدن خود بشردوستانه طرح های پشتیبانی شده توسط یک بایدن دولت است."

حتی سیاستمدارانی که ساخته شده است شهرت ثابت قدم در مخالفت با فساد و تاثیر ثروتمند به ظاهر توزیع با کسانی که اعتقادات به منظور اطمینان از بایدن پیروزی در این پاییز. در اوایل این ماه, Warren, که معروف لعنتی پیت Buttigieg نخبگان "شراب غار" جمع آوری کمک در مبارزات انتخاباتی, میزبانی, مجازی خصوصی جمع آوری کمک برای معاون سابق رئیس جمهور که کشیده در 6 میلیون دلار از یک گروه از نخبگان اهدا کنندگان—خود بزرگترین واحد-بعد مسافت به تاریخ.

بخشی از طبقه حاکم مصمم است jettison جمهور فعلی و بسیاری از دموکرات ها به نظر می رسد مشتاق به استقبال آنها به علت. اما این گزاره است که ریسک از آن ممکن است به نظر می رسد. در سال 2014 دانشمندان علوم سیاسی مارتین Gilens و بنجامین صفحه منتشر شده مواد منفجره گزارش جزئیات آستین ، درجه نفوذ ثروتمندان در نظام سیاسی و ویرانگر عواقب ناشی از نابرابری اقتصادی در دموکراسی در ایالات متحده آمریکا تجزیه و تحلیل خود را از یک سری از سیاست نتایج بیش از 20 سال پیدا کردم که تنظیمات ثروتمند بودند به مراتب بیشتر احتمال دارد برای شکل دادن به سیاست از تنظیمات از طبقه متوسط و یا فقیر.

"نخبگان اقتصادی و گروه های سازمان یافته به نمایندگی از منافع کسب و کار قابل توجهی را مستقل در تاثیر بر سیاست دولت" نویسندگان نوشت: "در حالی که جمعی مبتنی بر منافع گروه ها و شهروندان به طور متوسط کمی و یا بدون مستقل تحت تاثیر قرار." به عنوان آنها بیشتر توجه خود را دنبال کنید تا کتاب که عدم تعادل ترجمه کرده است به دهه سیاست که کاهش مالیات برای ثروتمندان مقایسه بازگشت شبکه امنیت اجتماعی و مقرراتزدایی وال استریت حتی به عنوان بخش های گسترده ای از مردم آمریکا حمایت از طرح های مانند مدیکر برای همه, افزایش مالیات بر ثروتمندان و مداخله دولت در تغییر آب و هوا.

در هر سیاسی با مشارکت غنی حتی یک انجام شده از مجمع تشخیص مصلحت نظام آن را غنی که به احتمال زیاد به راه خود را در پایان. یک بایدن دولت ترجیح داده آن را به عنوان ممکن است به یک دوم مغلوب ساختن پیشی جستن مدت نیست و به احتمال زیاد به تغییر که پویا تا زمانی که مبارزات انتخاباتی و نامزد باقی می ماند مدیون به منافع کسب و کار و ثروتمند اهدا کنندگان. هر چند بایدن رسمی پلت فرم در حال حاضر شامل برخی از مالی مبارزات انتخاباتی اصلاحات وجود دارد دلیلی برای کسانی که در سمت چپ به بی اعتمادی خود را اصلاح طلب غرایز. به عنوان یک سناتور او رای به لغو قرارداد جدید قوانین و مقررات بانکی و بعد از آن سوخته ورشکستگی برای حمایت از وام گیرندگان (نه دقیقا یک شوک داده می شود که او به نمایندگی دلاور, اشاره, خانه صنعت کارت اعتباری). پیشنهادات خود را برای مبارزه با نابرابری شده اند بدون زرق و برق که نسبت به او بیشتر مترقی اولیه مخالفان: او متعهد به افزایش نرخ مالیات شرکت از 21 درصد به 28 درصد اما آن را هنوز هم به طور قابل توجهی کمتر از نرخ مالیات شرکت از 35 درصد است که قبل مغلوب ساختن پیشی جستن 2017 کاهش مالیات.

این بیماری همه گیر در حال انجام است و تنها دردناکی بیشتر evinced عمیق lopsidedness از توزیع پول و منابع در ایالات متحده و همچنین به عنوان یک خیره کننده عدم وجود هر گونه توجهی دولت به اصلاح این تعادل است. ادامه نفوذ سیاسی غنی است به احتمال زیاد به مجموعه ای از صحنه نابرابر بازیابی از coronavirus و مربوط به رکود اقتصادی, مهم نیست که چه کسی انتخاب شده به کاخ سفید در ماه نوامبر. بایدن ممکن است آماده را به نفع خود (و یا پس از انتخابات به ما بگویید) اما دموکراتها در جریان گرفتاری با پول تضمین تداوم این نوع سیاست هایی که گذاشته روی زمین برای ما زمان طلاکاری شده سن حتی اگر آن را کمی کمتر بی رحمانه نسخه از یمن. به عنوان بایدن خودش وعده داده شده یک گروه از اهداکنندگان ثروتمند در سال گذشته در مورد او بالقوه ریاست جمهوری "هیچ یک استاندارد زندگی تغییر خواهد کرد, nothing را اساسا تغییر دهید."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن