دموکراتها قانون خواهد تعمیرات اساسی پلیس پاسخگویی

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 18 خرداد 1399

به روز شده در کمتر از یک دقیقه پیش

واشنگتن — دموکرات هستند پیشنهاد به تعمیرات اساسی حمایت های حقوقی برای پلیس ایجاد یک پایگاه داده ملی از بیش از حد-force قسمت و ممنوعیت پلیس چوک دارد در قانون آینده دوشنبه در واکنش به مرگ آمریکایی های سیاه و سفید در دست اجرای قانون با توجه به پیش نویس یک طرح به دست آمده توسط آسوشیتد پرس.

"ما در یک لحظه واقعی در کشور ما" Rep. کارن باس, D-Ca., رئیس کنگره سیاه حزبی گفت: یکشنبه در سی ان ان "وضعیت اتحادیه" در سخنرانی پس از اعتراضات گسترده به مرگ جورج فلوید و دیگر آمریکایی های آفریقایی تبار و دخالت پلیس.

او گفت: t او بسته از مجلس نمایندگان و سنا دموکرات ها خواهد بود جسورانه تر از هر قانون اجرای تغییرات دهه گذشته. "وقت آن است که برای پلیس فرهنگ در بسیاری از ادارات برای تغییر" او گفت:. "و ما اعتقاد داریم که این قانون را گام مهمی در این جهت است."

عدالت در پلیس عمل در برابر چندین جنبه از اجرای قانون پاسخگویی و شیوه های که آمده اند تحت انتقاد به خصوص به عنوان بیشتر و بیشتر خشونت پلیس دستگیر شده است در تلفن همراه تصویری و به اشتراک گذاشته شده به طور گسترده ای در سراسر کشور و جهان است.

پیش نویس این سند گفت: این قانون پیشنهادی خواهد تجدید نظر فدرال پلیس جنایی سوء اساسنامه به آن را آسان تر به محاکمه افسران که در سوء رفتار "آگاهانه یا با بی پروا بی اعتنایی."

بسته تغییر خواهد داد "واجد شرایط ایمنی" برای حمایت از پلیس "برای فعال کردن افراد برای بازیابی خسارت هنگامی که مأموران اجرای قانون را نقض حقوق اساسی" آن را می گوید.

این قانون را به دنبال ارائه نظارت بیشتر و شفافیت رفتار پلیس در راه های مختلفی. برای یک, آن خواهد اعطای حکم قدرت به وزارت دادگستری برای انجام "الگو و عمل" تحقیقات از پتانسیل سوء رفتار و کمک به کشورهای مستقل انجام تحقیقات.

و آن را ایجاد یک "پلیس ملی سوء رجیستری" یک پایگاه داده به سعی کنید برای جلوگیری از ماموران از انتقال از یک بخش به دیگری با گذشته سوء کشف نشده پیش نویس گفت.

یک پی فدرال ضد مجازات لایحه متوقف شده در کنگره در بسته گنجانده شده است.

قضایی مجلس رئیس کمیته Jerrold Nadler, D-n. y. را تشکیل یک جلسه در قوانین این هفته است.

معلوم نیست اگر اجرای قانون و پلیس قدرتمند اتحادیه های کارگری را به عقب هر یک از تغییرات پیشنهادی و یا اگر جمهوری خواهان کنگره را به پیوستن به تلاش است.

حداقل یک جمهوری خواه ایالت مایک لی از یوتا که به مدت طولانی تحت فشار قرار دادند برای عدالت کیفری تعمیرات اساسی گفت: او می خواهم به نقد و بررسی این بسته که از دموکرات ها.

فرض دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن حمایت کرده است بان کی مون در چوک نگه می دارد و دیگر عناصر بسته است.

سناتور. Cory Booker, یک دموکرات رقیب که مهم بوده است از بایدن در طول ریاست جمهوری اولیه کمپین گفت که او "به طور کامل" قرار دادن ایمان خود را در بایدن در حال حاضر "به کسی که می تواند ریاست این تحول را تغییر دهید."

"این یک همه پرسی که ما به عنوان آمریکایی ها و کسانی که ما در حال رفتن به به هر یک از دیگر" بوکر گفت: در ان بی سی "دیدار با مطبوعات است."

دسته بندی: اخبار | سیاست, انتخابات



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب