Dine Out Vancouver جشنواره سران خارج

محتوای مقاله در ادامهتصمیم به ادامه این جشنواره سالانه در میان مداوم و همه گیر به جای به تعویق انداختن یا لغو

توسط MASTERNEWSS در 9 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

تصمیم به ادامه این جشنواره سالانه در میان مداوم و همه گیر به جای به تعویق انداختن یا لغو آن را به طور کامل به عنوان بسیاری از دیگر جشنواره توابع انجام داده اند به احتمال زیاد یک خوش آمدید, تلاش برای حمایت به مبارزه محلی صنعت مهمان نوازی.

"شام خوردن در خارج است یک راه فوق العاده برای حمایت از این شهر استثنایی استعداد آشپزی و لذت بردن از مزایای یک شهر غرق در طبیعت — این که آیا آن را به لذت بردن از نوشیدنی در پاسیو و یا گرفتن یک پیک نیک به استنلی پارک" رویس Chwin ارشد اجرایی گردشگری ونکوور گفت: در انتشار. "رستوران و هتلداری همکاران که بخش مهمی از ما در صنعت گردشگری شده است در چند ماه گذشته برای اطمینان از ایمنی و سلامت مشتریان.

"شده است وجود دارد هرگز زمان بهتری برای کشف آنچه در شهر ما dishing است."

سازمان گردشگری ونکوور به Dine Out Vancouver جشنواره شده است عامل از سال 2002 است و گفته می شود "کانادا بزرگترین جشن سالانه مواد غذایی و نوشیدنی." چند روز رویداد برجسته طعم "صدها نفر از سرآشپزها" و "بیش از 300 رستوران wineries پیشه وری کارخانه های لبنی و تامین کنندگان است."

لیست شرکت ها و رستوران ها و هتل ها برای ناهار خوردن در خارج هنوز منتشر شود. برای کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنید dineoutvancouver.com.

— با فایل های از رندی ساحل.

Aharris@postmedia.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن