دیزنی reimagining چلپ چلوپ تالاب سوار شدن بر اساس فیلم دوبله نژادی توهین آمیز

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 6 تیر 1399

12 دقیقه پیش

مرگ جورج فلوید همچنان طنین انداز در سراسر کشور.

واکنش به مرگ او مینه سوتا پس از یک افسر پلیس kneeled در گردن او برای تقریبا هشت دقیقه است گرفته صورت ادامه اعتراضات درون گرایی و ملی — اگر گرم — گفتگو در مورد مسابقه.

در میان خرید اینترنتی برخی از شرکت ها در حال گام برداشتن به فراگیر تر. در روز پنج شنبه آن دیزنی.

سرگرمی غول reimagining خود را چلپ چلوپ کوه ورود flume سوار در دیزنی لند در کالیفرنیا و پادشاهی سحر و جادو در فلوریدا است که یک عامل اصلی از سال 1989 با توجه به سی ان ان کسب و کار. سوار شدن بر اساس بحث برانگیز سال 1946 فیلم "ترانه های جنوب" است که با انتقاد خود را برای بررسی تصویر از روابط.

به جای سوار شدن موضوع خواهد شد در سال 2009 فیلم "شاهزاده خانم و قورباغه" که ویژه دیزنی اولین سیاه و سفید شاهزاده خانم. یک Change.org دادخواست به دنبال آن تغییر به دست آورد بیش از 20 ، 000 امضا.

دیزنی خواستار تغییر "فراگیر — که همه مهمانان ما می توانید با اتصال و الهام گرفته شود — و آن صحبت می کند به تنوع میلیون ها نفر از مردم که بازدید از پارک های ما هر سال است."

این شرکت می گوید این کار کرده است در جدید سوار از سال گذشته و بازدید کنندگان را "تاریخ Tiana شاهزاده خانم و لویی در یک ماجراجویی موسیقی — این برنامه شامل برخی از قدرتمند موسیقی از این فیلم به عنوان تهیه آنها برای اولین بار مردی Gras عملکرد."

بدون تاریخ داده شد برای تغییر اما "طراحی مفهومی کار به خوبی در راه است."

دیزنی نگه داشته است بحث "ترانه های جنوب" قفل شده است و در آن خرک برای چند دهه. آن شده است هرگز منتشر Blu-ray و یا DVD.

در سال 2010 پس از دیزنی مدیر عامل Robert Iger آن را به نام "کهنه" و "نسبتا توهین آمیز است."

با توجه به تجزیه و تحلیل توسط bonnie burton فیلم می گوید داستان از یک پسر جانی که حرکت از Atlanta به مادر بزرگ خود را کشت و زرع یادگیری درس های زندگی از James Baskett عمو ریموس شخصیت از طریق داستان در مورد Br فراز خرگوش Br فراز روباه و Br فراز خرس. این شامل دیزنی اصلی "Zip-یک-دی-دوو-Dah" که برنده جایزه اسکار برای بهترین آهنگ اصلی.

هر چند این فیلم را سیاه و سفید شخصیت ها "درمان گرمی" به خصوص عمو ریموس می نویسد مت خواننده bonnie burton, مشکل بیشتر در چه مورد بحث نیست.

"اکثر فیلم های دیزنی در حال تنظیم در یک بیمار-تعریف و آرمانی گذشته و خوب است هنگامی که شما در حال ساخت یک فیلم در مورد یک شاهزاده زندگی می کند که در یک سحر و جادو پادشاهی" خواننده می نویسد. "هنگامی که شما در حال ساخت چیزی در مورد 1800s گرجستان است ؟ آن را بیشتر از یک موضوع است.

"با سلب هر گونه بتنی جزئیات زمان و مکان دیزنی اساسا تبدیل کشت و زرع سیستم به یک مضحک مدینه فاضله که در آن سیاه پوستان و سفید پوستان زندگی در هماهنگی — هماهنگی که در آن تنها چیزی که روشن است این است که سیاه پوستان پایین تر هستند و بردگان به سفیده اما محتوا به کار در این زمینه به هر حال."

خواننده اشاره به مسائل موضوعی و همچنین در کنار چشمگیر تلفیقی از اکشن زنده و انیمیشن و قانع کننده آهنگ ها.

"این بسیار ممکن است که دیزنی به حال نیت خوب" خواننده می نویسد: "و هنوز هم زخم بسیار سوال برانگیز فیلم است."

در آن زمان نیویورک تایمز منتقد فیلم Bosley Crowther گرفت موضوع را با فیلم bonnie burton یادداشت ها.

"مهم نیست که چقدر یک استدلال می کند که این همه کودکانه داستان" Crowther نوشت: "استاد و برده ارتباط است بنابراین عشق در نظر گرفته ... با (مردم) رکوع و خراش دادن و آواز spirituals در شب که یکی از تقریبا ممکن است تصور کنید که شما کشف آبه لینکلن ساخته شده است یک اشتباه است. قرار داده است که mint julep آقای دیزنی!"

نیل Linderman است Tribune-Review دیجیتال تولید. شما می توانید تماس نیل در 724-850-1284 یا nlinderman@triblive.com.

دسته بندی: AandE | بیشتر A&E | سفر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن