دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن, جشن غلط اقتصادی دستاورد

اما که 3.1 میلیون شغل به دست آوردن است از بین برود هنگامی که شما را به حساب آماری قطعی که BLS اذعان به misclas

توسط MASTERNEWSS در 16 خرداد 1399

اما که 3.1 میلیون شغل به دست آوردن است از بین برود هنگامی که شما را به حساب آماری قطعی که BLS اذعان به misclassification حدود پنج میلیون نفر از کارگران به عنوان "شاغل" چه کسی گفت که آنها "نه در کار به دلایل دیگر" از دست دادن شغل خود. این احتمال که این افراد خود را دریافت کنید, پیر شغل به عقب کاهش می یابد با هر روز عبور. اما حتی جدا از سوال از زنده ماندن برای این کارگران BLS مورد نیاز است برای طبقه بندی این افراد به عنوان بیکار و برای برخی به عنوان در عین حال بد توضیح داد که دلیل آن را نمی. اگر آن را به حال BLS می گوید نرخ بیکاری اند افزایش یافته است در ماه مه به 16.1 درصد است. و این که قبل از فصلی تنظیم به بیکاری تعداد که افزایش نرخ حتی بالاتر است.

جیسون فورمن بود که رئیس شورای اقتصادی مشاوران رئیس جمهور باراک اوباما و پاول ویلسون سوم همکارش در دانشگاه هاروارد کندی مدرسه از دولت محاسبه زمانی که شما در این و دیگر مشکلات ممکن است محاسبات درست است که نرخ بیکاری 17.1 درصد است. (بیایید همچنین به یاد داشته باشید که هر تک رقمی کار دست آوردن متعادل باید در برابر یک دو ماه از دست دادن در ماه مارس و آوریل بیش از 22 میلیون شغل.)

بدون غواصی به علف های هرز, هر چند به نظر می رسد که حتی یک صادقانه حساب ممکن است اشتغال روند بر اساس داده های محدود در دسترس بازده به جای تعجب آور به دست آوردن و نه از دست دادن اکثر ناظران شد پیش بینی است. فورمن و پاول را حساب از "واقعی بیکاری رای" در 17. 1 درصد است که به آنها توجه داشته باشید پایین تر از مشابه "واقع بینانه" محاسبه که در ماه آوریل واقعی نرخ بیکاری 20.5 درصد است. ما همه می خواهم نرخ بیکاری به پایین به طوری که واقعا چیزی برای جشن—اما با احتیاط.

این هم یک دلیل برای تبریک به رئیس جمهور در دولت بزرگترین (در واقع تنها) داخلی دستاورد: $600 شیرین کننده اضافه شده به صورت هفتگی مزایای بیکاری. مغلوب ساختن پیشی جستن در حال مغلوب ساختن پیشی جستن او می خواهم به جای شما نمی. او را به آن توافق تنها در تلنگر از دموکرات کنگره در مارس و بنا به گزارش ها او را خارش به قطع پرداخت که آن را منقضی می شود در پایان در ماه آینده.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن