دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است وحشت زده از رای دهندگان

تهمت و ادعا می کنند که پست الکترونیکی-در رای گیری است "جعلی" اما رای گیری غایب است "خوب" است مزخرف است. تمایز

توسط MASTERNEWSS در 9 مرداد 1399

تهمت و ادعا می کنند که پست الکترونیکی-در رای گیری است "جعلی" اما رای گیری غایب است "خوب" است مزخرف است. تمایز تنها دلیل وجود دارد که رای دهندگان جمهوری خواه ظاهرا تحت تأثیر رئیس جمهور شعارهای در حال تبدیل شدن در برابر رای گیری غایب در عمومی و خصوصی این حزب رای دهندگان-مشارکت در عملیات در ماه نوامبر. این تناقضات غیر قابل اجتناب برای یک حزب که در انتخابات و اقبال تکیه بر فعال و غیر فعال رای دهندگان سرکوب. در اوایل سال جاری مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او مخالف دموکراتیک پیشنهاد به گسترش پست الکترونیکی-در رای گیری در این بیماری همه گیر از آنجا که این امر منجر به "سطح رای گیری که اگر شما تا به حال توافق برای آن شما می خواهم هرگز جمهوری منتخب در این کشور است."

مغلوب ساختن پیشی جستن شنبه جیر موجب فوری مقاومت در میان کسانی که از ترس و مخالفت خود را illiberal گرایش. "این است که مستقیما از استبدادی راهکار," اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا پست شده در پاسخ. "نه آقای رئیس جمهور" در پاسخ ورمونت سناتور برنی ساندرز. "ما در حال به تاخیر انداختن انتخابات. مردم آمریکا در حال مریض و خسته از استبداد خود نهفته خود پرستی." سامانتا پاور سابق دولت اوباما گفت: "این پیشنهاد نشان داد که مغلوب ساختن پیشی جستن است "وحشت زده از دموکراسی وحشت زده از اینکه پاسخگو توسط مردم آمریکا." کالیفرنیا نماینده آدام شیف ارائه شده تر و موجز پاسخ: "واقعیت را بررسی کنید: شما نمی توانید انجام دهید که."

با وجود عملی و قانونی و موانع تهمت بیانیه به احتمال زیاد تقویت ترس است که او را در کوه های اضافی-حقوقی پیشنهاد برای نگه داشتن قدرت اگر او از دست می دهد و انتخابات. کسانی که ترس هستند متاسفانه آشنا تجربه بیش از دو دهه گذشته است. همانطور که در اوایل این ماه در هر انتخابات ریاست جمهوری پس از بوش v. گور آمد با ترس نهفته است که وقت را به نحوی سعی می کنید برای لغو یا تعلیق آینده انتخابات ریاست جمهوری. تا به حال کسانی که ترس تا به حال کمتر به انجام با هر اصل استبدادی تهدید برای آمریکا روند دموکراتیک از جورج دبلیو بوش و یا اوباما نسبت به بحران اعتماد در روند خود به ویژه پس از سال 2000 انتخاباتی بحران است.

آن را کاملا ممکن است که تهمت سعی خواهد کرد برای به چالش کشیدن نتایج انتخابات اگر او از دست می دهد. اما این توضیح برای روز شنبه را صدای جیر جیر است که به احتمال زیاد بیشتر دنیوی است. با کمتر از 100 روز به قبل از روز انتخابات, سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن دارای قابل توجهی سرب در هر دو نظر سنجی های ملی و در میدان نبرد-دولت پای صندوقهای رای است. مغلوب ساختن پیشی جستن را تنها راه برای دور دوم همیشه استراحت در یکی دیگر از تقسیم بین کالج انتخاباتی و رای مردمی; حتی که ممکن است در حال حرکت دور از دسترس است. رئیس جمهور همچنین در اصل دوخته امید خود را برای انتخاب مجدد در یک اقتصاد رو به رشد و یا پس از بیماری همه گیر کوروناویروس زده این کشور حداقل یک بهبود سریع. اما او نتوانست پاسخ آن را غیر ممکن برای حتی او را به استدلال می کنند که آمریکایی ها بهتر است در حال حاضر از آنها چهار سال پیش.

به همین دلیل زمان از مغلوب ساختن پیشی جستن پست در روز سه شنبه بسیار آشکار است. در 8:30 صبح به وقت شرق, وزارت بازرگانی گزارش داد که تولید ناخالص داخلی این کشور تا به حال سقوط تقریبا 10 درصد از آوریل تا ژوئن که به عظیم 32.9 درصد کاهش به صورت سالانه. کسانی که چشم باز رکورد شکستن چهره ها و رسانه های خبری گزارش بلافاصله آنها را به عنوان چنین است. همراه با نرخ بیکاری و افزایش قریب الوقوع در اخراج آنها منعکس کننده واقعیت ویرانگر برای ده ها میلیون نفر از آمریکایی ها—و ملال انگیز ثبت نام برای مغلوب ساختن پیشی جستن را امیدوار به ماندن در اتاق. در 8:46 صبح به وقت شرق تهمت صادر توییتر خود پست خواستار انتخابات به تاخیر می افتد و برای اولین بار.

شما لازم نیست که به Hercule Poirot برای اتصال نقطه. کاخ سفید با صرف چند ماه گذشته با اطمینان پیش بینی است که اقتصاد را تجربه تیز و ناگهانی رکود و سپس به گزاف گویی به یک V-شکل بهبودی—فقط در زمان برای کمک به امن مغلوب ساختن پیشی جستن گشتند. این تفکر جادویی به نظر می رسد هیچ بازی برای واقعیت اقتصادی و یا برای این بیماری همه گیر است که همچنان به کشتن هزاران نفر از آمریکایی ها در هر هفته. و پس از مغلوب ساختن پیشی جستن مواجه صبح امروز با اثبات بیشتر از رکود اقتصادی بی سابقه ای آسیب خواستار اقدام قاطع برای نجات او از انتخابات عواقب. طنز این است که اگر او نشان داد که علاقه زیادی در کاهش آمریکایی در مشکلات به او در نگه داشتن قدرت او را یک زمان بسیار آسان تر در دومی است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن