دکتر بانی هنری مفتخر نقاشی دیواری در نمایشگاه میدارد Fluevog کفش در Gastown

محتوای مقالهکسب و کار در ونکوور Gastown محله مفتخر استانی افسر بهداشت روز جمعه با یک دزدکی حرکت کردن زیرچشمی ن

توسط MASTERNEWSS در 14 تیر 1399

محتوای مقاله

کسب و کار در ونکوور Gastown محله مفتخر استانی افسر بهداشت روز جمعه با یک دزدکی حرکت کردن زیرچشمی نگاه کردن در یک نقاشی دیواری, نمایشگاه های تصویر خود را.

دکتر بانی هنری بازدید جدید نقاشی های دیواری قدردانی نمایشگاه است که سازمان در کوچه و خیابان های این منطقه را بهبود کسب و کار ارتباط و باز می شود به روز دوشنبه است.

وجود دارد حداقل یک پرتره هنری در کنار نقاشی از مراقبت های بهداشتی کارگران گفت: Walley Wargolet یک عضو هیئت مدیره با Gastown بیا.

"آن را واقعا شروع با تشکر از مراقبت های بهداشتی ما قهرمانان که در حال گرفتن با ما از طریق این بیماری همه گیر" گفت: Wargolet که صاحب Mary جین.

B. C. سلامت استان افسر دکتر بانی هنری می پوشد یک جفت جان Fluevog کفش های طراحی شده را به افتخار او به عنوان او می بیند نقاشی های دیواری قدردانی نمایشگاه در ونکوور. داریل Dyck/کانادا مطبوعات

حدود 40 هنرمندان محلی ایجاد شده بیش از 60 نقاشی های دیواری هنگامی که کسب و کار سوار کردن مغازه پس از COVID-19 pandemic, مجبور, B. C. به یک وضعیت اضطراری در مه, او گفت:.

"طراوت و چالاکی است که ما آمده است انتظار می رود در اینجا در Gastown آمد چرا که شما تا به حال تمام این آثار هنری زیبا به عنوان تنها تخته سه لا."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن