دکتر بانی هنری: ما B. C. تست استراتژی برای COVID-19: تطبیق با ما همه گیر

محتوای مقاله در ادامهآن را هنوز هم مهم است به یاد داشته باشید نه همه نیاز به یک آزمون و تست های ما کامل نیست.

توسط MASTERNEWSS در 25 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله در ادامه

آن را هنوز هم مهم است به یاد داشته باشید نه همه نیاز به یک آزمون و تست های ما کامل نیست. اگر کسی تست منفی آن ممکن است به معنی آنها بیش از حد در اوایل بیماری برای تست به تشخیص آن نشده — یک منفی کاذب.

زمانی که ما تعداد کمی از مردم که در واقع COVID-19 در جمعیت تعداد مثبت کاذب نیز می تواند بسیار بالا است. این بدان معناست که ما در حال گفتن مردم به آنها آلوده است و ممکن است سیستم ایمنی بدن به COVID-19 زمانی که آنها نیست.

چه بعدی ؟ به زودی ما خواهد شد معرفی "سرولوژی" آزمون است که می تواند به ما بگویید اگر کسی آلوده شده است با COVID-19 در گذشته و توسعه آنتی بادی ها به ویروس. یک بار سرولوژی تست شده و تایید شده برای دقت نتایج آزمون استفاده می شود برای به دست آوردن یک حس بهتر از که در آن ویروس بوده است و چگونه بیشتر به جلوگیری از گسترش آن همانطور که ما حرکت به مرحله بعدی از ما همه گیر.

درک محدودیت های آزمون استراتژی ما هرگز در مورد تست همه اما نه با استفاده از آزمون ما باید درک کنند که یا آلوده شده است به طوری که ما می توانید بهترین محافظت از خانواده های ما سیستم مراقبت های بهداشتی و جوامع است.

استراتژی ما این است که کار حتی به عنوان ما آن را توسعه بیشتر برای دیدار با نیازهای در حال تحول. آن اقتباس شده است به ما pandemic تجربه است که به کمک همه ما به نگه داشتن خط و از طریق این طوفان است. آن را ادامه خواهد داد برای حمایت از ما به عنوان ما را از طریق حرکت بعدی مراحل چالش برانگیز این بیماری همه گیر.

دکتر بانی هنری B. C. s سلامت استان افسر.



tinyurlis.gdu.nuulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب