دکتر مایکل واقعی: چگونه جنبش حقوق مدنی دهه 1960 می تواند به ما کمک

محتوای مقالهمن تا به حال فرصت خوبی است برای کار در جنبش حقوق مدنی در دهه 1960 است. به عنوان من در آنچه اتفاق م

توسط MASTERNEWSS در 24 خرداد 1399

محتوای مقاله

من تا به حال فرصت خوبی است برای کار در جنبش حقوق مدنی در دهه 1960 است. به عنوان من در آنچه اتفاق می افتد در حال حاضر در امریکا و فراتر از آن با زور و اجبار به ارمغان می آورد به من برخی از ناکامی ها و مشکلات و همچنین به عنوان لذت بخش که پیشرفت در طول زمان ساخته شده این همه ارزشمند است. وجود دارد و درسهایی برای امروز که ما می توانیم از این تجربه?

اولین پیشرفت ممکن است به عنوان آشکار به عنوان موانع و شکست. اما گام بزرگ رو به جلو را به هر چیز دیگری قابل تحمل است و باید لذت می بردند. این مثال واضح برای من لحظه ای در ماه اوت سال 1963 زمانی که دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور به او تحویل داده "من یک رویا دارم" سخنرانی. من وجود دارد در واشنگتن بازار به شنیدن آن در فرد است. آن را فوق العاده در حال حرکت و باقی مانده است الهام بخش من از طریق 57 سال پس از.

لحظه هایی هنوز در جریان مبارزات اما درس دیگری از آن دوره صبر و شکیبایی است که تغییر واقعی نیاز دارد. بسیاری از مردم اختصاص داده شده تلاش برای بیش از یک دهه برای رای دادن حقوق برابر و فرصت های آموزشی, اشتغال کامل, نمایشگاه مسکن و خیلی بیشتر. قسمت بعد از 1960s پیچیده بود امریکا فاجعه بار جنگ در ویتنام که بسیار شبیه به coronavirus به نظر می رسید به ضرب ناکامی و شکست در حقوق مدنی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن