درایو از طریق کارخانه فروش اوج پروژه های دانشجویی در Ligonier دره گلخانه

قیمت هر گلدان یا بستهیک لیست از گیاهان برای فروش در دسترس 9 صبح ظهر شنبه در Ligonier کشور بازار زمینه را می ت

توسط MASTERNEWSS در 17 اردیبهشت 1399

4 دقیقه پیش

گیاهان رشد کرده Ligonier دره دانش آموزان به زودی خواهد شد در نظر گرفتن ریشه در باغ خانه در منطقه و جمع آوری پول برای برنامه های آموزشی در مدرسه های منطقه و در Loyalhanna آبخيز انجمن.

افتتاحیه فروش گیاهان و گل و سبزی گیاهان آغاز شده از بذر در اوایل سال جاری در Ligonier دره مدرسه گلخانه ای برگزار خواهد شد ساعت 9 صبح تا ظهر شنبه و یا تا زمانی که فروخته شده در حوزه آبخيز انجمن مزرعه فقط در غرب Ligonier قصبه.

در همراهی با اجتماعی فاصله گرفتن اقدامات احتیاطی در coronavirus همه گیر مشتریان خواهد شد به کارگردانی به درایو را از طریق مجموعه ای از گیاهان موجود در Ligonier کشور بازار زمینه. پس از آنها خود را نشان می دهد انتخاب یک یاور بارگذاری خواهد شد گیاهان در وسیله نقلیه خود را.

"این اولین سال گلخانه ای بوده است و عملکرد" گفت: هماهنگی مربی Ryan Podlucky. ساخت و ساز از 18 - 36-پا شیشه ای محصور فضای در حال رشد کمک کرده بود همراه حدود 45.000 دلار در کمک های مالی از منطقه پایه و نرخ تنزیل برای تکمیل اتصالات ابزار.

"ما همه چیز را با بذر این سال" پس از برداشت اهدا دانه ها در پاییز گذشته از ساکنان محلی' باغ Podlucky گفت. "ما می خواستیم برای فروش گیاهان و شروع به باغ پروانه در سراسر جامعه در حوزه های مختلف خانه های سالمندان و توسعه یک پروانه باغ خاموش مهد کودک بال (R. K. ملون) مدرسه ابتدایی است."

روز شنبه فروش خواهد شد از ویژگی های سه نوع از استبرق بومی wildflower فراهم می کند که یک پرورش زیستگاه پروانه ها و مغذی شهد برای تعدادی از گرده.

استبرق است که در میان گونه های گیاهی بومی دانشجویان افزایش یافته است که نیاز به یک شروع سرد زیر 40 درجه فارنهایت با توجه به Patti Schildkamp وحدت یکی از چندین محلی باغبانی کارشناسان ارائه شده است که داوطلب کمک.

بسیاری چندساله گیاهان بومی "باید این دوره سرد به واقع شکستن دانه جدا," او توضیح داد.

دانش آموزان آغاز شده و برخی از بومی دانه در خالی کوزه های شیر است که در خارج جمع آوری باران و برف از طریق باز کردن تاپ از ظروف. دیگران بودند کاشته شده در گلخانه پس از یک سریع آغاز در یخچال و فریزر.

استبرق گیاهان در کوزه آغاز شد "جوانه زدن و جوانه بسیار خوبی هنگامی که آب و هوای گرم ضربه" Schildkamp گفت. "این عمل مانند یک مینی گلخانه ای."

Ligonier دره دانش آموزان در کلاس سطوح از جمله اعضای این منطقه را در خارج از منزل و باغبانی برنامه استفاده کرده اند گلخانه برای باغی است که پروژه های اضافه شده به مهارت های خود را و درک از گیاهان.

"علوم کلاس خواهد انجام آزمایش های, تلاش برای رشد چیزهای مختلف توسط متقابل گرده افشانی," Podlucky گفت. "زندگی مهارت های دانش آموزان با استفاده از آن به صورت هیدروپونیک واحد که در آن آنها در حال رشد گیاهان در ماه ژانویه با چراغ UV."

پس از همه گیر در سطح ایالت محدودیت های بسته منطقه مدارس در اواسط ماه مارس و دانش آموزان ادامه داد: آموزش در خانه از داوطلبان جامعه "نگه داشته و همه چیز را زنده و آماده برای فروش" Podlucky گفت: از گیاهان گلخانه ای.

"این واقعا یک پاداش, پروژه برای کار با کودکان و نوجوانان و جامعه" Podlucky گفت: گلخانه کشت. همانطور که برای روز شنبه فروش او اشاره کرد با این بیماری همه گیر فشار برای مردم به ماندن در خانه "این هرگز مهم تر بوده است برای مردم به باغ گیاه."

"ما امیدوار (دانش آموزان) را در این خانه, این درس و انجام خود را باغبانی در خانه" Schildkamp گفت.

جف Himler یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با جف در 724-836-6622, jhimler@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: آموزش و پرورش | باغ & خانه | محلی | Westmoreland



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن