سرمقاله: مواد غذایی بانک ها به کمک شما نیاز

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 8 تیر 1399

7 دقیقه پیش

برگشت به حالت عادی به این معنا نیست که به حالت عادی بازگشت.

حال وجود یک هدف است. گرفتن وجود دارد این است که یک فرایند است.

ممکن است هیچ مثالی بهتر از که از بانک های مواد غذایی.

در طول روز قبل از coronavirus همه گیر های غیر انتفاعی که ارائه تغذیه ای کمک غرق شد به عنوان برخی از مردم پرتاب شد از کار در میان مستندات. خانواده ها رو به رو شد دو چالش هایی که بدون حقوق و طولانی در روز در خانه با بچه ها که نبودند خوردن در مدرسه. در همان زمان, قفسه های فروشگاه پاک شد از اساسی شربت خانه.

بانک های مواد غذایی پر کردن شکاف. به عنوان توزیع اتفاق افتاده در اطراف منطقه خطوط ماشین در حال انتظار برای انتخاب کنید تا جعبه از مواد غذایی کشیده تا یک مایل به دست آوردن توجه ملی.

با توجه به بیشتر پیتسبورگ مواد غذایی جامعه بانک شماره ها کاهش یافته است از کسانی که در اوایل قله. به جای 800 خودرو در هر روز, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت لیزا ترازو می گوید: غیر انتفاعی است که اکنون شاهد حدود 500 خانوار در توزیع.

منطقه ای و تلاش در خدمت 11 شهرستانهای استان است. بانک غذایی است که نشان از افزایش 54 درصد بیش از آن 2019 توزیع به تاریخ. بیش از 10 میلیون پوند از غذا دست شده اند در سه ماه گذشته.

این Westmoreland County بانک مواد غذایی خدمت شد 7,000 خانواده ها یک ماه قبل از covid-19 ضربه که به 9,500. آن کاهش یافته است 1,000 اما هنوز هم بیش از 20 درصد بالاتر از در 2019.

بله همه چیز بهتر است. این پیشرفت است. آن است که هنوز هم نگران کننده است. هزاران نفر از مردم در سراسر منطقه هنوز هم مطمئن نیستید از چه اقتصادی آینده که بدان معنی است که بسیاری از مردم در مخاطره شرایط مالی هنوز هم اولویت پرداخت اجاره بها بیش از خرید مواد غذایی.

ممکن است ما رستوران ها و فروشگاه ها باز کردن ، اما همه چیز نیست. نه راه آن بود. ما در حال گرفتن وجود دارد اما ما نیست هنوز وجود دارد.

مشکل واقعی این است که حتی این هدف کافی نیست. آن زمان فقط یک یا دو هفته قرنطینه برای ارسال پاچه مردم به بانک ها به دلیل بسیاری از در حال حاضر مواد غذایی نا امنی در اصطلاح بالینی استفاده می شود برای افرادی که نمی دانم زمانی که و یا از جایی که آنها بعد از وعده های غذایی ممکن است آمده است.

قبل از این بیماری همه گیر کوروناویروس بیشتر پیتسبورگ بانک مواد غذایی توزیع شد میلیون ها نفر از وعده های غذایی با کمک از 6000 داوطلب.

با توجه به وزارت کشاورزی ایالات متحده وجود دارد 37 میلیون غذایی ناامن آمریکایی — 11 میلیون نفر از آنها کودکان هستند.

برای بسیاری از بانک های مواد غذایی هستند تفاوت بین کودکان گرسنه و سالم بچه ها در یک روز خوب که مدرسه در جلسه و پدر و مادر باید از شغل آنها می توانید تعداد در حال فردا وجود دارد. اگر ناامنی غذایی است که به طور معمول سه پا مدفوع coronavirus همه گیر لگد یکی از پاها.

"ما هنوز عامل در حالت اضطراری" گفت: Westmoreland, مدیر اجرایی, Jennifer Miller.

به دلیل نیاز همواره وجود دارد. آن است که فقط تشدید در حال حاضر. ناامنی غذایی چیزی نیست که باید به حالت عادی بازگشت. بازگشت به حالت عادی باید حداقل. این یک مشکل است که نیاز به خطاب در بیش از فقط در زمان بحران و یا در تعطیلات.

غذا بانک ها فقط به مردم کمک کند. آنها نیاز به کمک بیش از حد. آنها نیاز به پول و مواد غذایی و داوطلبان. اگر شما می توانید با پر کردن هر یک از کسانی که نیاز به تماس با مواد غذایی محلی خود بانک.

دسته بندی: سرمقاله | نظر | خبرها

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن