کارفرمایان نگرانی در مورد ایمنی و جریان نقدی موج دوم در COVID-19 راه اندازی مجدد

محتوای مقالهویکتوریا — آشپز Kreg گراهام می گوید: او انجام شده است بسیاری از فکر کردن در مورد شستن ظروف در حال

توسط MASTERNEWSS در 4 خرداد 1399

محتوای مقاله

ویکتوریا — آشپز Kreg گراهام می گوید: او انجام شده است بسیاری از فکر کردن در مورد شستن ظروف در حال حاضر که برخی از COVID-19 محدودیت برداشته شده است و او می تواند شروع به خدمت وعده های غذایی دوباره.

سرآشپز اجرایی در ویکتوریا-منطقه Oak Bay, Beach Hotel گفت: خیلی وقت او را صرف در آشپزخانه در حال آماده شدن برای راه اندازی مجدد شده و پروتکل های ایمنی نه منو.

"ما انجام شده است بسیاری از تحقیقات و طوفان مغزی در مورد چگونه ما می توانید با خیال راحت کار در آشپزخانه در فضاهای تنگ" گراهام در مصاحبه ای گفت:. "هر کس درک می کند ما در یک جهان متفاوت است و در حال حاضر وجود دارد مقدار زیادی از کار انجام می شود به مطمئن شوید که هر کس امن است."

بریتیش کلمبیا دولت برداشته عامل محدودیت های قرار داده شده در رستوران ها و بارها و شخصی و خدمات بهداشتی و درمانی از جمله آرایشگران و دندانپزشکان در مارس 19 پس از یک تلاش موفق در کند کردن روند گسترش در رمان coronavirus.

با وجود بسته بودن از ماه مارس و یا محدود به خارج منظقه و تحویل خدمات بسیاری از کسب و کار در زمان این هفته به لحن خوب خود ایمنی قصد دارد برای محافظت از مشتریان و کارکنان قبل از بازگشایی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن