ثبت نام افزایش می یابد سایبری در مدارس و آنلاین آکادمی

منشور و سایبری منشور مدارس• منشور مدرسه: مستقل مدارس دولتی تاسیس و اداره تحت منشور از هیئت مدیره مدرسه محلی.

توسط MASTERNEWSS در 9 مرداد 1399

حدود یک ساعت پیش

با خانواده های نگران در مورد ایمنی از بازگشت دانش آموزان به مدارس در میان covid-19 گیر سایبر منشور مدارس و آنلاین آکادمی اجرا شده توسط مدارس شاهد افزایش تقاضای مقامات مدارس گفت.

"پنسیلوانیا عمومی سایبر منشور مدارس شده اند هولناک با سوالات خود را در مورد مدارس و درخواست برای ثبت نام" جسیکا گفت: Hickernell سخنگوی پنسیلوانیا ائتلاف از منشور مدارس یک Mechanicsburg بر اساس انجمن به نمایندگی از 12 دولت را 14 سایبر منشور مدارس.

بزرگترین عوامل رانندگی افزایش ثبت نام در حال نگرانی بیش از دانشجويان ایمنی و بهداشت در یک مدرسه سنتی تنظیم و سرخوردگی بیش از آنلاین آموزش و پرورش که مدارس تحویل داده زمانی که رژیم صهیونیستی. Wolf دستور مدارس را در اواسط ماه مارس به دلیل covid-19 گفت: Brian هیدن مدیر عامل شرکت میدلند مبتنی بر PA سایبر منشور مدرسه.

PA سایبر منشور در حال حاضر در ظرفیت برای سال تحصیلی آینده اولین است که تا کنون اتفاق افتاده است هیدن گفت. مدرسه می تواند آموزش 12,000 دانش آموزان; 11,000 ثبت نام و 1,100 شده اند که برنامه های هیدن گفت.

PA سایبری قرار دادن متقاضیان جدید در لیست انتظار.

حتی اگر cyberschools ندارد محدودیت های فیزیکی کلاس درس مدارس سنتی انجام Hickernell گفت: آنها باید کلاس محدودیت اندازه و مبارزه با در دسترس بودن فن آوری است که ارائه آنها را به خود دانش آموزان است. این عوامل همراه با تعداد پرسنل آنها می تواند تحت تاثیر قرار سایبر منشور مدرسه آموزش ظرفیت Hickernell گفت.

"شما نمی توانید به 60 نفر در یک کلاس و انتظار همان کیفیت آموزش و پرورش" اعم از آنلاین و یا در کلاس های درس سنتی هیدن گفت.

PA سایبر به حال 9,856 دانش آموزان در 2019-20 سال تحصیلی با توجه به یک گزارش از پنسیلوانیا وزارت آموزش و پرورش.

Cyber منشور مدارس به اندازه کافی محبوب آخرین سال تحصیلی که 1.72 میلیون نفر ثبت نام شده در اکتبر قبل از همه گیر رخ داد با توجه به پنسیلوانیا وزارت آموزش و پرورش. وجود دارد 146,290 دانش آموزان از Allegheny County ثبت نام در مدارس آخرین سال تحصیلی و 45,345 از Westmoreland County بخش گفت.

در پنسیلوانیا آموزش از راه دور مدرسه منشور در فرانکلین پارک مدیر عامل شرکت پاتریشیا Rossetti گفت: این مدرسه شده است شاهد افزایش در ثبت نام دانشجويان در کودکستان تا کلاس هشتم هنگامی که وجود دارد به طور معمول رشد در دبیرستان نمرات. ثبت نام به طور معمول اجرا می شود بین 850 و 900 دانش آموزان, اما مدرسه 1,100 دانش آموزان Rossetti گفت.

دولت مدارس دولتی مشغول به کار هستند برای نگه داشتن دانش آموزان ثبت نام شده در مناطق مربوطه خود را به صرفه جویی در پول شهریه که دیگر رفتن به cyberschools توسط عامل خود را از راه دور آموزش برنامه های.

حدود 92 درصد از دولت های عمومی مدارس در ارائه برنامه های آموزشی آنلاین و "ما را ببینید که تعداد افزایش گمان من گفت:" آنت استیونسون سخنگوی پنسیلوانیا انجمن ها انجمن.

Norwin آنلاین آکادمی دیده است ثبت نام پرش از 86 دانش آموزان در طول ترم اول آخرین سال تحصیلی به حدود 170 تا کنون برای سال آینده گفت: Jonathan Szish, Norwin سخنگوی.

مدرسه منطقه انجام زوم جلسه سهشنبه با 300 والدین و دانش آموزانی که علاقه مند هستند در Norwin آنلاین آکادمی Szish گفت. حدود 25 نفر ثبت نام پس از جلسه او اضافه شده است.

"این ممکن است عدم قطعیت است که پدر و مادر باید احساس" Szish گفت: افزایش ثبت نام آنلاین.

جو Napsha یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس جو در 724-836-5252, jnapsha@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: آموزش و پرورش | محلی | منطقه ای



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن