اجرایی در ونکوور-بر اساس BuildDirect شارژ با COVID-تسکین تقلب در ایالات متحده

محتوای مقاله در ادامهبرخی از وام مورد تایید قرار گرفت, در حالی که دیگران خارج شدند و یا لغو با توجه به اسناد د

توسط MASTERNEWSS در 6 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

برخی از وام مورد تایید قرار گرفت, در حالی که دیگران خارج شدند و یا لغو با توجه به اسناد دادگاه.

در سال 1999 تاسیس BuildDirect را ارزیابی شد در یک نقطه گفته می شود نزدیک به 500 میلیون دلار است. در سال 2014 زمانی که BuildDirect تضمین 50 میلیون دلار در بودجه جدید The Vancouver Sun توصیف این شرکت به عنوان "انقلابی در ساختمان عرضه مدل ساخت آن را به عنوان آسان به خرید کف و ساخت و ساز دیگر محصولات به عنوان آن را برای خرید کتاب در سایت آمازون دیده است ارزیابی آن بیش از دو برابر سال گذشته است و در حال ظهور به عنوان یکی از ونکوور جدید لنگر شرکت های فن آوری."

اما در سال 2017, نصب ضرر و زیان تحت فشار قرار دادند BuildDirect به طلبکار حمایت می کند. که در اطراف این شرکت موسسان رفتگان و پس از آن-chief operating officer دن پارک بود به نام مدیر عامل شرکت. شرکت پدید آمده از طلبکار حفاظت در مارس سال 2018 و در ماه جولای همان سال اعلام کرد, استخدام چهار جدید مدیران آمریکایی از جمله Mohan که شرح داده شد در یک مصاحبه مطبوعاتی در آن زمان به عنوان یک "کارآفرین موفق" بود که تاسیس سه شرکت و به فروش می رسد.

از بعد از ظهر یکشنبه موهان هنوز ذکر شده در BuildDirect وب سایت به عنوان CTO و این شرکت تا به حال صادر نشده هر گونه آزادی مطبوعات و یا بیانیه ای در مورد این موضوع.

رسیده روز شنبه, BuildDirect مدیر عامل دن پارک گفت که او یاد گرفته در مورد اتهامات پنج شنبه گذشته روز موهان دستگیر شد. موهان هنوز BuildDirect را CTO اما قرار داده شده در یک مرخصی پارک گفت.

"این است که بسیار جدی اتهام توسط وزارت دادگستری ایالات متحده, اما از آن است که شمار این اعتقاد هنوز" پارک گفت: Postmedia. "اما وجود دارد هیچ چیز خاص ما را به پاسخ با توجه به که خاص نماید. به DOJ نه نام ما را به عنوان یکی از شرکت های درگیر در ادعایی خود را طرح و نه هیچ یک از اتهام فعالیت های شامل BuildDirect هیچ وجه."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب