خانواده را ویران کرد و پس از هیچ اتهامات جنایی گذاشته در کشنده Kelowna سقوط

محتوای مقاله در ادامهصدای او را می شکند و به او بازگو صبح که پلیس در درب زدم از خانه و خانواده خود را در برناب

توسط MASTERNEWSS در 8 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

صدای او را می شکند و به او بازگو صبح که پلیس در درب زدم از خانه و خانواده خود را در برنابی.

"در 7 صبح ما رو دست کشیدن بر روی درب ما قد بلند افسر پلیس به همراه یک کوچکتر نجیب زاده گفت:" Amar که اجازه می دهد دو مرد در.

عمار هنوز هم بسته شدن درب پشت آنها هنگامی که افسر پلیس کمربندش را بست و به پدر و مادر خود را: "آیا شما می دانید یک دوون? آیا می دانید این پلاک شماره? او در گذشت."

"وجود دارد هیچ, هشدار, هیچ, 'نشستن,' no 'ما باید برخی از اخبار بد,'" گفت: Amar. پدرش Baljit, 63, یک راننده تاکسی و مادر Jasbir, 64, مراقبت aide,سقوط و منتقل شدند, به بیمارستان. سلامتی خود را رو به وخامت گذاشته است و او در غم مادر او اقدام به خودکشی.

"آن را به طور کامل و سنن و گفت:" Amar که اضافه شده که بروسقو راه اطلاعات تحویل داده شد و فرهنگی insensitivities بزرگ تاثیر فاجعه است.

"تقوا فرزندی است که یک مفهوم بسیار مهم در فرهنگ ما است. شما هنوز هم از نزدیک متصل به پدر و مادر خود را در تمام زندگی در این چند نسل خانواده تبدیل شدن آنها به شما وابسته است. با توجه به همه که تاثیر بر خانواده چند برابر شد."

دوان هشت ساله بود که خانواده اش نقل مکان کرد به میلاد گفت: Amar. از آغاز آن بود دوان که اقتباس بیشتر با شوق و ذوق به فرهنگ غربی. ورزشی و صریح جوانی شناخته شده به عنوان "Hemmie" یک فرم کوتاه Hemdeep — سرآمد در ورزش, بازی بیس بال در مدرسه ابتدایی و فوتبال در برنابی مرکزی ثانویه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب