خانواده مورد آزار قرار گرفته نانایمو RCMP افسر در نهایت می شود جبران

محتوای مقاله در ادامهدر بیانیه روز شنبه, عمومی ایمنی وزیر بیل بلر گفت: این وضعیت شامل Carlé ادعای تحت مرلو دیو

توسط MASTERNEWSS در 8 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

در بیانیه روز شنبه, عمومی ایمنی وزیر بیل بلر گفت: این وضعیت شامل Carlé ادعای تحت مرلو دیویدسون حل و فصل غیر قابل قبول بود و شامل یک شکاف جدی با عواقب غم انگیز. بلر رهبری تلاش برای نزدیک "در مورد شکاف" کار با وکلا RCMP کمیسر برندا Lucki و وزارت دادگستری به مذاکره اصلاحیه به حل و فصل.

"ما عمیق ترین تسلیت ها را با خانواده و دوستان سابق RCMP پاسبان Krista Carlé. آزار و اذیت و خشونت مبتنی بر جنسیت هستند هرگز باشه و هر کس سزاوار به احساس امن که در آن کار می کنند گفت:" بیانیه است.

بلر همچنین تماس کوین Carlé تماس او را در خانه در جولای 8.

"او به من گفت که رک و پوست کنده هیچ کس در دولت احساس این شد کار درست انجام دهد و ابراز غم و اندوه برای همه وضعیت" Carlé بازگو کرد.

او با استفاده از فرصت به وزیر که Krista خانواده می خواهد کسب اطلاعات بیشتر به طور مستقیم از مقامات در مورد Krista مرگ است. در ماه نوامبر سابق مرکزی Saanich پلیس سرجوخه اد گالو) برنت رابرتسون ثبت پنج-صفحه شکایت غیر نظامی بررسی و رسیدگی به شکایات کمیسیون RCMP.

سابق سلاح گرم افسر نگران بود که Sooke RCMP بازگشت Krista تفنگ به او با وجود جدی مشکلات روانی. یک ماه بعد او با استفاده از آن به زندگی خود را. B. C. RCMP انجام یک بررسی داخلی از حوادث منجر به Krista مرگ است. تعداد توصیه شده اند در محل قرار داده اما RCMP نمی خواهد به اشتراک گذاری نتایج حاصل از این بررسی.

"ما می خواهم به دانستن آنچه که اتفاق افتاده است منجر به Krista مرگ چه بود نادرست انجام شود و چه به درستی انجام شده و چه کسی است که برگزار می شود به حساب برای بازگشت او اسلحه گرم و سلاح گرم گواهینامه هنگامی که آن را به نظر می رسد که اقدام کاملا نامناسب" گفت: Kevin Carlé.

"من امیدوار هستم که ما قادر خواهید بود به واقعا باید بسته که ما باید تمام اطلاعات و سوالات ما پاسخ داده است."

ادامه مطلب اخبار جزیره در timescolonist.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن