نهایی نتایج انتخابات در تنسی با تاخیر به پست الکترونیکی-در رای گیری شمارش همچنان ادامه دارد

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 14 خرداد 1399

15 دقیقه پیش

شب انتخابات پیروزی احزاب در حال حاضر ممکن است به multiday امور.

نتایج نهایی آرای در روز سه شنبه اولیه در Westmoreland County نمی خواهد در دسترس برای چند روز به انتخابات دفتر تنظیم جدید وقت از شمارش ده ها هزار نفر از پست الکترونیکی-در رای.

"ما انتظار نداریم که نتایج نهایی تا شاید جمعه و جلوگیری از هر گونه تجهیزات شکست" انتخابات دفتر مدیر بث Lechman گفت.

شب انتخابات نگاه همان در برخی از توجه به عنوان آن را در گذشته. نظرسنجی کارگران در شهرستان 307 حوزه به ارمغان آورد نتایج از روز رای گیری به گرینزبورگ دادگاه که در آن آنها شمارش و گزارش شده است. کسانی که رای هر چند نشان داده و شاید نیمی از کل که ریخته شد.

چه متفاوت این بهار است که 40,000 پست الکترونیکی-در برگه های رای شمارش شد به طور جداگانه در یک فرایند است که می تواند روز به مقامات گفت. بیش از 48000 درخواست کرده و آراء مجبور به بازگشت به دادگاه توسط 8 بعد از ظهر شنبه.

حدود 9:45 p. m. دسته اول از نتایج ارسال شده در این شهرستان را آنلاین صفحه انتخابات. که نشان دهنده حدود 15 درصد از آراء از جمله اولین 6,000 پست الکترونیکی-در رای گیری محسوب می شود.

واجد شرایط برای رای دادن در حزب مقدماتی بودند در این شهرستان حدود 110,000 ثبت نام جمهوری خواهان و در مورد 102,500 ثبت نام دموکرات.

Lechman گفت که او انتظار می رود مشارکت برای رسیدن به حدود 45 درصد است.

با هیچ محلی رقابت مسابقات در هر دو حزب دموکرات و یا جمهوری خواه رای عدم نتایج سه شنبه شب بود و انتظار نمی رود به یک نگرانی برای نامزدها و رهبران سیاسی.

آمده ماه نوامبر هنگامی که رای دهندگان را انتخاب رییس جمهور و اعضای کنگره و وزارت امور خارجه مجلس نمایندگان و سنا صندلی تاخیر در گزارش نتایج می تواند به یک موضوع.

"مردم می خواهند بدانند که اگر آنها برنده و چه روز بعد در حال رفتن به اشکار گفت:" کری Jobe رئیس شهرستان جمهوریخواه کمیته. Jobe گفت: برآورد اولیه پروژه که Westmoreland می توانید ببینید 100,000 رای مردم توسط ایمیل در پاییز.

"من فکر می کنم آنها در حال رفتن به باید این را بفهمند بنابراین ما انتظار داریم چهار روز پس از انتخابات به ببینید که چه کسی برنده" Jobe گفت.

یک سخنگوی این شهرستان دموکرات کمیته تا به حال نمایش های مختلف. آنی Briscoe گفت: گسترش پست الکترونیکی-در رای گیری اهمیت بیشتری نسبت به هر گونه تاخیر در گزارش نتایج انتخابات.

"مهم ترین بخش این است که بیشتر مردم دارای یک حق رای است که به خوبی به ارزش هر گونه تاخیر" Briscoe گفت.

کارکنان شروع به شمارش پست الکترونیکی-در برگه های رای در ساعت 9 صبح روز شنبه ادامه داد و تا نیمه شب. این روند از سر گرفته خواهد شد و در ساعت 8 صبح روز شنبه و در ادامه تا زمانی که بقیه در حال شمارش است.

بیش از 40 کارکنان برخی از کشیده از دیگر شهرستان بخش فرآوری حدود 1000 پست الکترونیکی-در برگه های رای در هر ساعت Lechman گفت.

کارکنان با استفاده از یک ویژه الکترونیکی درب بازکن برای باز کردن پاکت مهر و موم شده شامل تکمیل برگه های رای. کسانی که رای گیری شد و سپس به صورت دستی باز و اجرا از طریق دو دیجیتال اسکنر که شمارش آرا.

نتایج آرای فرد در ماشین های رای گیری در حوزه های گزارش شده به طور معمول پس از نظرسنجی بسته شده در 8 p. m.

نتایج از پست الکترونیکی-در رای گیری نخواهد بود منتشر شد تا زمانی که همه در حال شمارش معنی شمارش نهایی را چند روز Lechman گفت.

پست الکترونیکی-در انتخابات جدید است. تا زمانی که این بهار و آن را محدود به افرادی که خارج از شهر در روز انتخابات. اصلاح فرآیند تایید توسط قانونگذاران ایالتی در سال گذشته مجاز برای هر کسی که برای رای دادن از طریق پست به هر دلیلی.

Westmoreland انتخابات گفت: در حدود نیمی از کسانی که رای گیری در این سال های اولیه را از طریق پست.

کمیسر شان Kertes گفت: محبوبیت پست الکترونیکی-در انتخابات آمد در هزینه. شهرستان صرف $7.1 میلیون نفر در سال گذشته برای رای گیری جدید ماشین آلات برای دیدار با دولت دستور برای اطمینان از وجود دارد قابل اثبات دنباله مقاله از تمام برگه های رای ریخته. این هزینه که در حال حاضر به نظر می رسد بیش از حد Kertes گفت: به عنوان کمتر رای دهندگان تصمیم گرفتند به استفاده از دستگاه های صفحه نمایش لمسی به نفع پست الکترونیکی-در برگه های رای.

"من می خواهم برای دریافت بازپرداخت برای کسانی که ماشین آلات" Kertes گفت.

غنی Cholodofsky یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس بگیرید غنی در 724-830-6293, rcholodofsky@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: انتخابات | محلی | خبرها | Westmoreland



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن