تماس اول: Hall of Fame بحث سابق پنگوئن; کلاغ در مخلوط برای نام بزرگ تجارت؟; مشرف تعقیب Claypool?

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 2 تیر 1399

8 دقیقه پیش

روز دوشنبه "اولین تماس" طول می کشد نگاهی به سالن از شهرت شانس برای یک جفت از سابق پیتسبورگ پنگوئن. استیلرز انتخاب اول پیش نویس به نظر می رسد با خاموش کردن رادار در مقایسه با برخی از موقعیت همسالان. و Baltimore Ravens ممکن است در مخلوط برای یک ماهی بزرگ در NFL بازار تجارت.


سالن تماس بگیرید ؟

روز چهارشنبه هاکی سالن از شهرت کمیته انتخاب خواهد شد دیدار عملا به تصمیم 2020 کلاس.

و یک جفت از سابق پنگوئن نظر می رسد که خیلی خوب میکنه.

NBC Sports لیستی از پاسخ از نویسندگان مختلف وجود دارد و به نظر می رسد بسیاری از پشتیبانی از ماریان Hossa و Jarome Iginla.

Iginla بالغ بر 625 اهداف (16th, تمام وقت) و 1300 امتیاز (34 تمام وقت). Hossa به ثمر رساند 525 اهداف و 1,134 امتیاز. او همچنین پنج بار همه ستاره و برنده سه جام استنلی حلقه در شیکاگو است.

به عنوان شما ممکن است به یاد او نیز از دست داد در جام استنلی نهایی دو سال در یک ردیف که در پایان هر دو پنگوئن-Red Wings حملات در سال 2008 و 2009.

جنیفر Botterill گرفتن مقدار زیادی از حمایت بیش از حد. او خواهر سابق پنگوئن دستیار مدیر کل Jason Botterill. او تا به حال 164 امتیاز در 162 بازی با کانادا ملی هاکی زنان تیم.


این نیاز به اتفاق می افتد درست است ؟

New York Jets ایمنی جمال Adams تلقی این است که توسط بسیاری به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جوان در این موقعیت در NFL.

اما او گزارش می خواهد از نیویورک است. و یکی از شایع مقصد بالتیمور.

با توجه به Adam Schefter از ESPN, Adams دارای یک لیست از هفت پتانسیل تیم او می خواهم پیوستن از طریق تجارت است. کلاغ بر روی آن هستند.

بالتیمور ظاهرا پرسش در مورد آدامز در مهلت در سال گذشته اما هیچ چیز اتفاق افتاده است.

از طریق RavensWire.com, "بالتیمور در حال حاضر دارای چاک کلارک و ارل توماس در ایمنی. کلارک امضا سه سال تمدید قرارداد در پایان فصل گذشته و توماس آمد در رایگان آژانس فقط از یک سال پیش. بالتیمور خواهد از دست دادن درپوش فضا توسط برش هر کدام از آنها در حال حاضر با توجه به سیاستهای که آنها واقعا نمی تواند استطاعت. علاوه بر این, به, Adams, تمدید قرارداد قبل از قفل کردن بچه ها در حال حاضر در فهرست مانند متی Judon, Marlon هامفری یا رونی استنلی خواهد بود یک خراشنده."

اما اگر یک بازیکن که کالیبر است که به طور بالقوه در مخلوط کلاغ ممکن است در نظر دستیابی به او را برای اولین بار و سپس هر چیز دیگری پس از او بود یک فکر دوم.


تعقیب بقیه

به نظر می رسد انتظارات محدود برای استیلرز دور دوم پیش نویس انتخاب تعقیب Claypool.

نوتردام گیرنده گسترده بود 11th گسترده ای از گیرنده های انتخاب شده در سال 2020 پیش نویس است.

NFL.com آمار تحلیلگر سینتیا Frelund بینی چگونه بالا-10 rookie تصویب فو را انجام دهد در اول فصل و Claypool بود و در میان آنها نیست.

او Dallas Cowboys چشم انداز CeeDee بره به عنوان به احتمال زیاد منجر به راه میان سال اول کلاس که شامل 37 انتخاب.

جت انتخاب Denzel میمس تنها گیرنده پیش نویس پس از Claypool که Frelund پیشنهاد را یک top-10-شایسته فصل است. سابق بیلور standout رتبه ششم.


قدرت از Pulisic

مسیحی Pulisic همچنان به امواج در فوتبال اروپا.

آمریکایی ستاره فوتبال به ثمر رساند بازی را به تساوی گل چلسی برابر استون ویلا در روز یکشنبه ،

که او بود پنجم هدف از این فصل است. 21 ساله های محلی و روابط خود را به عنوان پدر خوانده شده را علامت مربی با Riverhounds. مسیحی متولد شد و در هرشی.

چلسی به پایان رسید تا پیروزی 2-1.

تیم بنز یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید در تماس با تیم در tbenz@triblive.com و یا از طریق توییتر. همه توییتهایی می تواند اعلان مجدد. همه ایمیل ها به موضوع انتشار مگر اینکه در غیر این صورت مشخص.

دسته بندی: پنگوئن/NHL | ورزشی | استیلرز/NFL | صبحانه با بنز



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن