تماس اول: Jay گلیزر ناراضی با پاسخ به واکسن در استیلرز QB بن Roethlisberger

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 24 اردیبهشت 1399

7 دقیقه پیش

روز چهارشنبه "اولین تماس" ویژگی های خودی NFL جی گلیزر را آخرین تلاش برای روشن کردن خود را تعيين بن Roethlisberger را تمرین عادات. بیشتر گرما در نیویورک جتز مربی آدم Gase برای او چگونه با استفاده از لو'Veon بل. و بزرگ وجود دارد پیتسبورگ حضور در فوتبال حرفه ای تمرکز تمام دهه تیم.


Overcorrection?

جی گلیزر-بن Roethlisberger چیز است فقط گرفتن عجیب و غریب در حال حاضر.

در یک کیسه مراسلات پستی Q&A در ورزشی هفته گذشته گلیزر برخوردی خشن روبرو سرگرم کننده در استیلرز کارفرمایی برای offseason رژیم های تمرین.

"اول از همه, اجازه دهید قرار دادن کلمات تناسب اندام و بن Roethlisberger آنها نسبت به یکدیگر است. هیچ تناسب اندام در بن Roethlisberger. ایده خود را از یک فصل تمرین برنامه در حال انجام یک جلسه یوگا بازی گلف و نوشیدن آبجو" نوشت: ممکن است 5.

سپس او عمیقا مورد حمایت این که نقد در طول یک Fox Sports Radio آمار این ادعا که او و Roethlisberger شده اند یار برای مدت زمان طولانی. اساسا او مشخص ارز به جز آنلاین حوله خوراکی که قاب شده بود راه اشتباه است.

در اینجا چگونه او چراغ خاموش این هفته کیسه مراسلات پستی زمانی که کسی به دنبال درخواست او چرا او که در زمان اجرا در بن.

"مرد آن خنده دار است. زمانی که من صحبت در مورد بازیکن مورد علاقه خود بیش از حد بسیاری از شما بچه ها فقط در droves با خیلی نادان نفرت است. من تا به حال یک زن و شوهر از مردم را تهدید می کند به مبارزه با من خواهد بود که فوق العاده خنده دار. ادامه توهین در خانواده من... من فقط نمی تواند.

"اگر بزرگ بن نبود که ناراحت به عنوان شما بچه ها چرا شما بچه ها این ناراحت است؟"

گلیزر مناسب است. که بیش از حد. خوب نیست.

اما Jay شما یک پسر بزرگ است. شما در یک مقدار بیشتر موقعیت نفوذ از من. و شما مانند یک مقدار سخت تر مرد از من.

اما تعظیم کمی! شما باید را دیده ام من ایمیل جعبه پس از خفیف انتقاد از چند استیلرز پیش نویس انتخاب کند.

اگر به عنوان بسیاری از مردم در پیتسبورگ در واقع coronavirus به عنوان آرزو بر من پس از پیش نویس آخر هفته, ما می خواهم هنوز هم می شود در فرماندار تام گرگ "منطقه قرمز."

نجات قربانی کارت.

گلیزر رفت و یک گام به ساخت آن را صدا مانند آن گسل از طرفداران و رسانه های دیگر اعضای باد خود نظر کردن از جمعیت.

"من بیانیه ای در مورد بن رو کشیده راه خارج از ضربت سخت زدن به عنوان اگر من صحبت کردن در مورد خود را در زمان ناتوانی ... بن و من نیم تنه یکدیگر را لغو احکام صادره ی زیادی است. زمانی که من آن را دوباره در اینجا poking سرگرم کننده در او و آن را از جیبش همه دیوانه رفت. من فکر کردم " چه می گذرد؟'"

ای بابا. سعی نکنید به سرزنش-تغییر دور خود را انتقاد از Roethlisberger و داستان بیشتر در مورد واکنش به آن است.

گلیزر به طور مستمر تساوی متمایز تمایز بین Roethlisberger را ناتوانی از آرنج خود را — که او را نگه می دارد اصرار بیگ بن است "متعهد" به رفع و معمول خود offseason تمرینات.

بیایید صادق باشیم. گلیزر ساخته شده یک شوخی است. او در زمان یک نشاط ضربه تند وشدید زدن. آینده Hall of Famer دیوانه کردم و تا به حال برخی از گوشت گاو را در مورد آن. که در آن است. و در حال حاضر گلیزر است backpedaling از طریق ماساژ اولیه خود را ارسال.

در هر دو پاسخ ایمیل و فاکس رادیو ورزش مصاحبه گلیزر تناوب بین فریم بحث خود را با Roethlisberger به عنوان دو پالس (pals) مسخرگی در میدان و دو بچه داشتن یک انسان-به-انسان صحبت کنید.

گمان می کنم کسانی که همه چیز لازم نیست که متقابلا منحصر به فرد. اما آنها دلالت ضمنی بسیار زنگ های مختلف.

به طوری که بود ؟ اگر دو درهم آن را پس از آن می شود. اگر آن را فقط یک شوخی است که رفت و بیش از حد خوب است.

اما در هر صورت من مطمئن هستم که foisting سرزنش بر روی عمومی تفسیر و دیگران در رسانه ها راه رفتن برای گلیزر در این یکی.

چرا که نه سازگار با هر دو روایت.


A. B. در لیست

طرفدار فوتبال تمرکز خود را اعلام کرد همه دهه تیم برای 2010-19.

Antonio Brown تنها Steeler در آن است. دیگر تیم گسترده گیرنده بودند کالوین جانسون و خولیو جونز.

پیت آلوم لری فیتزجرالد بود در تیم ملی به عنوان توهین آمیز "فلکس" بازیکن. یکی دیگر از سابق پلنگ Darrelle Revis ساخته شده در این لیست در cornerback.

آلو را پت مک آفی بود توپ زن.


در حال تکان جت

لو'Veon بل فصل اول با New York Jets نمی باشد. در سال 2019 سابق استیلرز در حال اجرا به عقب هرگز بیش از حد بیش از 87 متری بر روی زمین در هر بازی. و او به طور متوسط ناچیز 3.2 متری در هر حمل.

اما بر اساس نیویورک پوشش رسانه ای من دیده ام, مقالات نشده اند پس از رفتن او برای عدم عملکرد.

بلکه آنها بوده است و انفجار مربی آدم Gase برای سوء استفاده از بل در سال گذشته است.

که ادامه داد: روز سه شنبه هنگامی که از نیویورک دیلی نیوز زد این داستان صفحه eviscerating Gase برای امضای 37 ساله رایگان عامل در حال اجرا پشت Frank Gore برای "کاهش بار" برای زنگ.

نویسنده Manish مهتا می گوید: "از یک فوتبال خالص دیدگاه, اضافه کردن گور نمی کند حس بسیار را. جت نیاز به سرعت بیشتر در backfield. صفحه اصلی-اجرای تهدید شده اند که ایده آل است. گور ارائه نمی دهد که ابعاد.

گور NFL سوم پیشرو در همه زمان حمله کننده را باد در کانتون یک روز. او باید محترم شمرده شود اما بیایید وانمود کنید که این جت در حال حاضر نیست که محترم جانباز در همان موقعیت با یک کار بزرگ اخلاق و خیلی بیشتر در سمت چپ در مخزن خود را."


بیایند ؟

استیلرز خواهد عشق را به نگه داشتن اردوگاه های آموزشی در کالج سنت وینسنت در این تابستان.

به عنوان معمول است. اما هیچ چیز وجود دارد "معمول" در حدود سال 2020 است.

بنابراین اگر ایالت پنسیلوانیا و یا حداقل Westmoreland County نیست و قادر به حرکت به "سبز فاز" در آن آنها ممکن است به نگاه در جاهای دیگر. مانند شاید West Virginia? و یا در جایی در اوهایو?

اگر استیلرز انجام دهید که آنها نمی تواند به تنهایی. با توجه به childhood ruiner از ورزش نشان داده شده این تیم در ماساچوست و نیوجرسی و مریلند ویرجینیا و کالیفرنیا همه ممکن است در همان قایق است.

Seattle Seahawks ممکن است به عنوان به خوبی در ایالت واشنگتن.

فقط به نام چند.

تیم بنز یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید در تماس با تیم در tbenz@triblive.com و یا از طریق توییتر. همه توییتهایی می تواند اعلان مجدد. همه ایمیل ها به موضوع انتشار مگر اینکه در غیر این صورت مشخص.

دسته بندی: ورزشی | استیلرز/NFL | صبحانه با بنز



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن