تماس اول: کلاغ QB Lamar جکسون باعث می شود همه از زمین به ثبت نام آنتونیو قهوه ای

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 9 مرداد 1399

19 دقیقه پیش

برای "اولین تماس" پنج شنبه, Baltimore Ravens کارفرمایی Lamar جکسون است استفاده از یک دادگاه مطبوعات وقتی که می آید به سابق Steeler آنتونیو قهوه ای است.

او می خواهد او را در بنفش و سیاه و سفید.

در سه مناسبت های مختلف از آوریل. 1 Jackson است یا کار کردن با قهوه ای, لبه پنجره رساند او را آنلاین و یا گفته او در شرایط مثبت.

آن را به چهار.

"این خوب بود پرتاب به آنتونی براون" جکسون گفت: از بهار جلسه تمرین. "من امیدوار بودم ما را به او. هنوز هم امید کمی."

از طریق Sports Illustrated چهارشنبه جکسون ساخته شده یک زمین برای براون شخصیت با وجود زمان مطرود وضعیت از NFL.

"او یک cool down-to-earth مرد و او پرشور در مورد ورزش فوتبال" جکسون گفت. "زمانی که او مشغول به کار بود, شما می توانید بگویید که این مرد او را به رفتن به 24/7. و پس از تمرین او هنوز هم رفت و برداشته."

من فکر نمی کنم استیلرز طرفداران خواهد بود شگفت زده کرد. زمانی که قهوه ای بود با استیلرز خود روال تمرین و تمرین تکنیک های افسانه ای بودند.

این نقل قول از جکسون که ابرو مطرح شده در پیتسبورگ ،

و احتمالا اوکلند.

شاید جدید انگلستان است.

"من مانند مرد, این مرد هیچ ترک با او'" جکسون ادامه داد. "این نوع از پسر ما باید در اتاق قفل است. و من احساس می کنم مانند اتاق قفل در اینجا متفاوت است و در هر اتاق قفل است. آن را مانند یک برادری در جریان است. آن است که هیچ کدام از که در خارج سر و صدا آن را به شدت در داخل."

Ummmmm ...

نوچ. صبر کنید. صبر کنید. جکسون نیست انجام می شود.

"ما نگرانی در مورد هر یک از دیگر; نگرانی ما در مورد آنچه ما می گذرد. ما می خواهید را به نفع خود و من فقط می توانید به او بگویید که او می خواهد را به نفع خود. او می خواهد به بازی توپ."

وجود دارد یکی دیگر از NFLPA گیرنده گسترده ای به نام Antonio Brown من آگاه نیست ؟ می تواند ما را روشن و سابق همه طرفدار فقط اشاره به خود را به عنوان "Himmothy" به طور دائم از هم اکنون برای جلوگیری از سردرگمی?

به طور جدی Lamar? "هیچ ترک و با او"?

A. B. من می دانم که ترک در استیلرز در هفته 17 از سال 2018 است. و او را ترک به اظهارات زمانی که او نمی مانند کلاه خود. او همچنین ترک لیگ (یا "بازنشسته") دو یا سه بار از میهن پرستان منتشر شده او در ماه سپتامبر سال گذشته است.

اما گذشته از آن هیچ ترک در او در همه.

و اگر شما در نظر بگیرید ثابت جشن پرچم نیمه شب تردمیل مطالب در Instagram, دادگاه, موارد, لیگ نظم و انضباط مذاکرات تجارت خواسته های تمرین غیبت جیغ در پشتیبان گیری quarterbacks مکرر, عمومی condemnations مالکیت و مدیریت و تیمی به عنوان "هیچ کدام از آن خارج سر و صدا" دوباره شما درست است.

و برای کسی که فقط می خواهد به بازی توپ" یا قهوه ای و پیدا کردن راه هایی برای جلوگیری از خود را از قادر بودن به انجام این کار.

من که در آن جکسون از آینده است. او را مست توسط آقای بزرگ سینه استعداد. او نه اولین. او نمی خواهد آخرین.

تام بردی بیل Belichick رابرت کرافت بن Roethlisberger مایک Tomlin, جان Weather Underground. تمام کسانی که بچه ها حاضر به فداکاری در نام عادی برای دریافت قهوه ای را نشنيده مهارت در این زمینه است.

اما وام مسکن به علت می آید در نهایت. به عنوان پرستان و اظهارات گواه خواهد شد آن بسیار سریع تر از آن را تا کنون در پیتسبورگ.

موفق باشید به جکسون. اگر می شود او را آرزو و کلاغ نشانه قهوه ای, لذت بردن از آن در حالی که آن را طول می کشد.

برای استیلرز آن بود و نه مولد اما پر سر و صدا ،

برای اظهارات آن چند شیوه است.

برای پرستان آن چهار محله است.

من به شما اجازه جکسون مجموعه خود را بیش از تحت در مریلند است.

و من اجازه دهید هر کس دیگری خود را تنظیم کنید شانس قهوه ای تا کنون برنده شدن در یک حلقه.

تیم بنز یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید در تماس با تیم در tbenz@triblive.com و یا از طریق توییتر. همه توییتهایی می تواند اعلان مجدد. همه ایمیل ها به موضوع انتشار مگر اینکه در غیر این صورت مشخص.

دسته بندی: ورزشی | استیلرز/NFL | صبحانه با بنز



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن