پنج چیز به مسیر طی یک پنگوئن ها در اردوگاه های آموزشی بر خلاف هر گونه دیگر

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 23 تیر 1399

8 دقیقه پیش

هنگامی که پنگوئن ها برای تشکیل اردوگاه های آموزشی در قره قاط در دوشنبه چیزها را از نگاه های مختلف زمانی که آنها خود را باز قبلی اردوگاه در ماه سپتامبر.

پس از همه, Alex Galchenyuk نخواهد بود اسکیت در اوگنی Malkin خط.

که به می گویند این اردوگاه های آموزشی نمی توان در تلاش برای سرهم بندی کردن با پتانسیل خط ترکیب یا جذب جدید ادغام به صف خود را راه آنها را تحت شرایط عادی است.

همه که کار او تا حد زیادی تکمیل شده در ماه مارس توسط NHL توقف بازی به دلیل جاری coronavirus بیماری همه گیر.

این اردوگاه های آموزشی در درجه اول اختصاص داده شده به reintroducing بازیکنان هاکی به حرفه خود پس از چهار ماه از بیشتر بودن دور از میدان یخ بازی.

"این رفتن به متفاوت برای همه" پنگوئن مدیر کل جیم رادرفورد گفت: در یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران در روز شنبه. "داشتن اردوگاه در این نقطه در زمان از سال در وسط تابستان و بعد از بچه ها تا به حال برخی از زمان ... آن جالب خواهد بود تا ببینید که چگونه برخی از بچه ها آماده کرده ایم."

پنگوئن ها به نظر می رسد آماده از این معنا است که وجود دارد چند سوال در مورد صف خود را از ورود به این اردوگاه. آنها به تحقیق و توسعه به ظاهر هر تصور خط ترکیبی و یا دفاعی جفت شدن از طریق زمین آزمایش و اثبات از 69 بازی آنها بازی در طول فصل به طور منظم. تعداد جراحات و مختلف دیگر غیبت آنها تحمل از اکتبر تا مارس بیشتر یا کمتر آنها را مجبور به خلاق در هیات داوران-rigging های مختلف ترکیب.

به عبارت دیگر مربیان نمی خواهد نیاز به دیدن اگر یک خط از ژاک استون-ریس عروسکی Blueger و براندون Tanev کار ممکن است بیش از دو هفته آینده. آنها تا به حال شش ماه از آزمایش های بالینی به رعایت آن اثر.

هنوز حتی صف خود را تا حد زیادی تعیین می شود وجود دارد یک تعداد انگشت شماری از کنجکاوی برای مشاهده در این اردوگاه های آموزشی.

1. که در شبکه ؟

2814748_web1_gtr-mattmurray-052820

AP

در 38 بازی در طول 2019-20 فصل پنگوئن goaltender مت موری بود 20-11-5 رکورد.

حقیقت گفته شود, این بود که احتمالا مشخص شد در هفته قبل از NHL رفت و به حالت سکون اگر نه پیش از آن.

با توجه به کافی رزومه از postseason موفقیت مت موری به احتمال زیاد خواهد شد در خالص برای پنگوئن' اولین بازی از دور مقدماتی برابر Montreal Canadiens در اوت. 1 در تورنتو است. چیزهایی بودند اشاره که در راه با او چگونه و جوخه شریک تریستان جری شد و تقسیم وظایف سنگین خود را در اواخر فوریه و اوایل ماه مارس.

آیا موری نیاز به کسب شماره 1 در این اردوگاه ؟ احتمالا نه. اما او احتمالا می تواند ایستادن به منظور بررسی ایمان مديريت در او. به علاوه بر خلاف دو مورد قبلی postseasons, کارگر ماهر کیسی DeSmith نمی تواند نسخه پشتیبان تهیه. باید چیزی به catawampus برای موری وجود دارد بسیار قوی تر از گزینه مربیان می تواند به نوبه خود در All-Star جری.

2. بسیاری از جناح چپ گزینه

پنگوئن ها به دست آورد Jason Zucker در درجه اول به دلیل جیک Guentzel مجروح شد. در حال حاضر Guentzel شده است که شرکت در این پنگوئن' اختیاری اسکیت است همه حساب بازیافت از جدی شانه راست او دچار آسیب در ماه دسامبر.

ارائه Guentzel به طور کامل و سالم که در آن او بازی ؟ خود را با انسجام سیدنی کرازبی است که به خوبی مستند شده است. و هنگامی که کرازبی بود کنار در طول ماه های نوامبر و دسامبر Guentzel نمایش داده می شود بسیار کمی از شیمی با Malkin به عنوان به خوبی.

Zucker از سوی دیگر است تقریبا به طور انحصاری با کرازبی و کافی موفقیت در زمان کوتاه با پنگوئن. احتمالا او می تواند همین کار را با Malkin, اما آنها مشترک بسیار کمی مشترک پنج در پنج یخ زمان بر Zucker ورود.

3. مرتب کردن قدرت بازی

2814748_web1_gtr-jschultz-022620

AP

در 46 بازی در این 2019-20 فصل به طور منظم پنگوئن defenseman جاستین شولتز تا به حال 12 امتیاز (سه گل نه کمک).

این یک شرط بندی امن به فرض کرازبی و Malkin خواهد بود در بالا قدرت-بازی بازی های واحد هنگامی که پنگوئن سر تمرین آن است. که به آنها می پیوندد حدس و گمان است.

اولین شبکه-جبهه نقش ؟ پاتریک Hornqvist را به فراست در آن منطقه است و دلیل اصلی او یک NHLer. اما در تعداد نسبتا کمی از موارد پنگوئن ها همه سالم Guentzel به نظر می رسید به مربیان اولویت برای این نقش است.

Hornqvist اجرا است که نقش بیشتری را از طریق هرج و مرج در حالی که Guentzel است کمی بیشتر محاسبه می شود. و در حالی که وجود دارد چند دلیل برای سوال Guentzel توانایی ها با توجه به میزان آسیب دیدگی او رخ داده است در طول یک نت جلو تقلا خواهد او را مجبور به مبارزه را از طریق هر گونه از خود confience مسائل به اصلاح املاک و مستغلات در نزدیکی آبی رنگ ؟

نقطه در بالا و قدرت-بازی بازی های واحد در اصل سرنشین دار توسط هر کس که سالم بود به اندازه کافی برای انجام این کار است. در زمان فصل به طور منظم آمد به توقف جاستین شولتز مشغول به کار بود این نقش در حالی که کریس Letang شد تنزل به واحد دوم.

شولتز است که احتمالا نزدیک به یک قدرت واقعی-بازی بازی های کارفرمایی از Letang اما Letang به وضوح دارای این مزیت با توجه به خالص مهارت های فیزیکی برای این نقش است.

Galchenyuk و Letang اند سرنشین دار سمت چپ بالا بازی قدرت به درجات مختلفی از موفقیت و Zucker به ارث برده نقش قبل از پایان فصل به طور منظم.

4. عمق جلو

2814748_web1_gtr-pens01-102019

Chaz با Palla | Tribune-Review

در 50 بازی در طول 2019-20 فصل به طور منظم پنگوئن به جلو سام Lafferty تا به حال 13 امتیاز (شش گل و هفت پاس گل).

دراز مدت غیبت از جلو نیک Bjugstad (back) و Dominik سیمون (شانه) نباید رد کرد. پنگوئن بسیار کمتر عمیق بدون خدمات خود را.

آن را بی درنگ امثال rookies های آنتونی Angello and Sam Lafferty به رقابت برای 13, 14 و 15 رو به جلو نقش با جانباز اوان Rodrigues که می توانید هر سه رو به جلو موقعیت.

کاره رودریگز به دست آورد در مهلت تجارت و تنها در تعداد انگشت شماری از بازی های او استفاده در انواع نقش ها با توجه به تیم های مختلف آسیب های جلو.

Lafferty نشان داد که او می تواند اسکیت در سطح NHL اما بازی او دم کردن پس از یک شروع قوی. و Angello شد تا حد زیادی پناه طول انگشت شماری از بازی NHL در این فصل است.

پس از آن گزینه ها افت قابل ملاحظه ای. پنگوئن هنوز به طور رسمی اعلام postseason فهرستی اما آدام جانسون و فیل Varone به نظر می رسد پیشرو گزینه به طور رسمی به یاد می آورد از Wilkes-Barre/اسکرانتون.

5. گسترش فهرست اسامی

2814748_web1_gettyimages-1138414121

گتی ایماژ

در 25 بازی در طول فصل به طور منظم پنگوئن به جلو آدام جانسون به حال دو امتیاز (یک هدف, یک, کمک).

تیم مجاز خواهد بود به فهرستی از 30 بازیکن و نامحدود goaltenders برای سفر خود احزاب به شهرهای مربوطه می باشند.

در سطح, این اضافی بدن ممکن است ظاهر می شود به عنوان کمی بیش از سیاه و سفید "Aces" بازیکنان به طور معمول به یاد می آورد عادی postseason شرایطی به قرار گرفتن در معرض بیشتر به زندگی به عنوان یک NHLer.

اما برای مایک سالیوان و احتمالا بسیاری از همسالان خود, بازیکنان انتخاب شده برای این تکالیف را یک وظیفه مهم بیش از دو هفته آینده.

"ما باید به یک اردوگاه آموزشی که در آن من فکر می کنم این مهم است که ما باید توانایی به intrasquad بازی" سالیوان گفت: از طریق تلفن در ماه گذشته. "یکی از چیزهایی که در کادر مربیگری صحبت در مورد گرفتن بچه های ما سازگار با محیط بازی. Intrasquad بازی در حال رفتن به مهم است. ما باید به اندازه کافی بچه ها به منظور انجام این کار است. دیگر جنبه های آن است درست مثل زمانی که شما در حال رفتن به یک حذفی-نوع تجربه شما باید به اندازه کافی بچه ها به عنوان بخشی از گروه خود که در صورتی که صدمات را در محل شما می توانید همچنان به (لباس) رقابتی فهرست."

امثال جانسون Varone یا حتی جلو چشم انداز سام Poulin ممکن است یک بازی از نتیجه به صورت پنگوئن در ماه اوت و یا فراتر از آن, اما آنها انتظار می رود به هم تیمی های خود را آماده برای کسانی که مسابقات.

دنبال پنگوئن تمام فصل طولانی است.

# Steelersilluminati یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید با ست طریق ایمیل در srorabaugh@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: پنگوئن/NHL | ورزشی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن