فقط آنجا ننشین! شروع به دریافت بیشتر بین بگ

این صندلی با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند به راحتی این محصول را حمل نم

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این صندلی با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند به راحتی این محصول را حمل نمایید . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس پلی استایرن شینهو کره می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد و برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استراحت و تماشای تلویزیون حس خوش آیندی را تجربه کنید . ۱۴-طایفه چنان:یکی طوایف قدیمی ایل ارکوازی است که اکثریت آن از دوتیره تشکیل شده است. مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس پلی استایرن می باشد که به نرمی این محصول افزوده است . همان گونه که قبلا نیز به این موضوع اشاره شد این محصول از ابعاد گوناگونی برخوردار است و شما با در نظر گرفتن این موضوع که قصد خرید بین بگ را برای افراد بزرگسال می خواهید یا برای کودکان می توانید ابعاد آن را تعیین کنید و همین طور با در نظر گرفتن فضای محیطی که قصد قرار دادن آن را دارید می توانید اندازه ی آن را انتخاب نمایید.

وجود خاصیت ضد آبی و ضد تعریقی برای کسانی که قصد استفاده از این مدل صندلی ها را در اقلیم های شرجی و یا کنار استخرها کرده اند، واجب و ضروری است. با توجه به اینکه افراد نسبتا جوان تر بیشتر از مبلمان شنی استفاده می کنند مدل هایی وجود دارد که تنوع رنگی بالایی به خود اختصاص داده است ، دقت داشته باشید که داشتن تنوع رنگ بالا بستگی به مدل مد نظر شما دارد چرا که در برخی از مدل های هپی چیر شما شاهد تنوع رنگ پایینی هستید . یکی از ویژگیهای مثبت بین بگهای شادی، تنوع بسیار زیاد آن است. نشستن روی زمین سفت یکی از عوامل ایجاد کننده آسیب به ستون فقرات شناخته شده است. بین بگ به دلیل شکلپذیری مطابق با بدن کاربر، یک مبل راحتی دوستداشتنی برای استفاده در دکوراسیون خانگی و دکوراسیون اداری است. اگرچه این سبک از مبلها به دلیل استفاده فراوان و نوع کاربرد از پارچههای بسیار مقاوم تهیه میشوند تا در مقابل ضربه، سنگینی، اشیاء نوک تیز و سایش مقاوم باشند، اما ممکن است برخی تولیدیها از پارچه بیکیفیت استفاده کنند، سعی کنید از مقاومت و کیفیت متریالی که مبل از آن تهیه شده است اطمینان حاصل کنید.

This article w᠎as gen​erated by GSA Conte nt Gen᠎erat​or Dem ov᠎er sion.

به دلیل استفاده مادهای شبیه به شن در ساخت آنها به مبل شنی هم معروف شدهاند. اگر شما هم از آن دسته انسان هایی هستید که عاشق حس آرامش بعد از کار زیاد هستند ، مطمئن باشید استراحت کردن روی بین بگ هیراد مدل گیم نت مناسبترین انتخاب برای شماست. اگر شما هم از آن دسته انسانهایی هستید که عاشق حس آرامش بعد از کار زیاد هستند، مطمئن باشید استراحت کردن روی بین بگ مدل پیلو مناسبترین انتخاب برای شماست. شکل و شمایل مبل شنی متفاوت است و بر حسب نیاز خود قادر خواهید بود تا بهترین انتخاب را داشته باشید. بهتر است در نظر داشته باشید که قیمت مبلمان شنی در آبان ماه سال 1401 از 200 هزار تومان شروع شده و تا 5 میلیون تومان ادامه پیدا می کند که شما با توجه به سلایق و محدوده قیمتی مد نظر خود می توانید مدل مناسبی را خریداری کرده و از آن مدل و امکانات آن لذت کافی ببرید . دارای محفظه داخلی و رویه از جنس مخمل و می توان شست ، و مواد درونی این هپی چیر یونولیت است.

در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و بین بگ خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید بدون اینکه صدمه ای به پارچه وارد شود . بین بگها را میتوان یکی از راحتترین مبلها برای استراحتهای کوتاه و یا طولانی مدت معرفی کرد. یکی دیگر از مزایای مبل شنی مقاومت بالای آن در مقابل سوراخ شدن است. یکی از ویژگیهایی که باعث شده این محصول طرفدار زیاد پیدا کند، طرح و رنگهای مختلف آن است. بین بگ Bean Bag که به آن مبل شنی (happy chair) هم گفته میشود، نوع جدیدی از مبل است که در ساخت این مبل چوب و پلاستیک به کار نمیرود. مبل شنی و بین بگ، مبلی است که به صورت عامیانه میتوان گفت از راحتی خیلی راحت تر است و در ساخت این نوع مبلمان از هیچ گونه چوب یا آهنی استفاده نمیشود. از دیگر تفاوت بین بگ و مبل شنی قیمت محصولات است که قیمت مبل شنی و بین بگ با توجه به نوع، جنس، ابعاد و کیفیتی که دارد تعیین میشود.

آخرین مطالب