سیل هشدارهای گسترش برای بخشی از B. C. اما شرایط سهولت در جای دیگر

محتوای مقالهنلسون — یک هشدار سیل شده است نوشته شده برای یک بخش از جنوب غربی بریتیش کلمبیا به عنوان آخر هفته با

توسط MASTERNEWSS در 12 خرداد 1399

محتوای مقاله

نلسون — یک هشدار سیل شده است نوشته شده برای یک بخش از جنوب غربی بریتیش کلمبیا به عنوان آخر هفته باران و برف همراه به متورم شدن بسیاری از رودخانه ها در سراسر منطقه است.

رودخانه هوا مرکز صدور هشدار سیل پنج شنبه برای غرب Kootenay منطقه از جمله Slocan و Salmo رودخانه و اطراف آن شاخه های فرعی.

سیل ساعت نیز باقی می ماند ارسال شده برای کتری غرب کتری و گرانبی رودخانه در مرز منطقه و Moyie رودخانه انشعاب از رودخانه کلمبیا شد و اضافه شده به این لیست پنج شنبه.

منطقه ای منطقه Central Kootenay حفظ آنچه در آن خواستار "بی سابقه" تخلیه هشدار برای کل منطقه به جز شهرهای نلسون و Castelgar.

تخلیه سفارشات گسترش یکشنبه به پوشش حدود 250 خواص در جوامع Ymir و Salmo اما منظور صادر شده درست قبل از نیمه شب برای Slocan دره بود به یاد می آورد در عرض چند ساعت.

هجده خواص در اطراف روستایی چنگال بزرگ شد و دستور تخلیه توسط منطقه منطقه Kootenay Boundary یکشنبه در حالی که منطقه ای از Okanagan-Similkameen, اعلام وضعیت اضطراری محلی ارسال تخلیه سفارش برای یک منطقه در طول Similkameen رودخانه.

سیل ساعت و هشدارها و پوشش جنوب B. C. از تامپسون و Similkameen مناطق شرق و آلبرتا مرز با حوزه مشاوره بیش از بیشتر از بقیه از جنوب کشور است.

بیشتر در مورد این موضوع



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن