فلوید مرگ بود 'قتل' در مورد عدم آموزش, مینیاپولیس, رئیس پلیس می گوید

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 4 تیر 1399

6 دقیقه پیش

مینیاپولیس — Derek چوین و Tou Thao — دو نفر از افسران درگیر در قتل جورج فلوید مه 25 — هر دو در زمان واحد آموزش در پیشگیری از خفگی در افراد در حال مهار کردن مینیاپولیس اداره پلیس تایید کرد.

در یکی از پرقدرت ترین نظرات در عین حال در Floyd کشتن, مینیاپولیس, رئیس پلیس Medaria Arradondo با صدور بیانیه ای دوشنبه شب گفت: "چوین می دانست آنچه که او انجام شده بود."

"آقای جورج فلوید مرگ غم انگیز بود نه به دلیل عدم آموزش — آموزش وجود دارد," او گفت:. "این قتل بود — آن را عدم آموزش است. این است که چرا من در زمان اقدام سریع در خصوص درگیر افسران اشتغال با MPD," Arradondo گفت.

در حالی که تعدادی از مقامات دولتی در ایالت مینه سوتا از جمله رژیم صهیونیستی است. تیم Walz را آغاز کرده اند و خواستار فلوید را کشته و به قتل می رسد برای اولین بار چنین بیانیه عمومی توسط رئیس پلیس. وزارت امنیت عمومی کمیسر جان هارینگتون به نام فلوید مرگ "قتل" در مه 29, فقط ساعت قبل از چوین شد به اتهام قتل درجه دوم و سوم-قتل عمد و قتل نفس.

Arradondo منتشر شد بیانیه خود را در اواخر روز دوشنبه در پاسخ به سوابق درخواست برای آموزش های خاص پرونده پس از سوالات مطرح شد در مورد اینکه آیا مینیاپولیس اداره پلیس تا کنون تحقق یک وعده در حل و فصل 2013 به نیاز همه سوگند افسران تحت آموزش خطرات ناشی از خفگی موضعی.

Arradondo گفت که MPD "فراتر رفت و الزامات" از حل و فصل. آن را نه تنها ارائه آموزش او گفت: اما با تغییر سیاست های خود در سال 2014 به "صراحت نیاز به حرکت به یک arrestee از یک موقعیت مستعد برای بهبود موقعیت زمانی که حداکثر خویشتن داری روش استفاده می شود و نیاز به نظارت مستمر از یک arrestee وضعیت."

او در ادامه گفت که MPD در ادامه به تاکید آموزش تاکتیک: "وجود دارد به سادگی هیچ راه است که هر صالح افسر در MPD خواهد بود غافل از این نیاز به یک arrestee به بهبود موقعیت به طوری که او می تواند نفس بکشد."

چوین وکیل اریک نلسون است نه اظهار نظر در مورد.

2013 حل و فصل ریشه از یک طرح دعوی در دادگاه توسط خانواده دیوید کورنلیوس اسمیت یک مرد سیاه و سفید که در سال 2010 بعد از پلیس دوخته او را رو به پایین در حالی که دستبند بر روی زمین از مرکز شهر YMCA در مینیاپولیس. این شهرستان پرداخت می شود خانواده 3 میلیون دلار برای حل و فصل ادعا می کند.

در اوایل این ماه اسمیت خواهر آنجلا اسمیت و یک وکیل خانواده ساخته شده یک درخواست مهیجی به این شهر غیر نظامی پلیس انجام نظارت کمیسیون برای پیدا کردن که آیا آموزش خانواده برنده به عنوان بخشی از حل و فصل آن بود که تا کنون انجام شده است.

در مصاحبه با جف طوفان یک وکیل است که به نمایندگی از خانواده اسمیت در آن طرح دعوی در دادگاه گفت که او می خواهد به تأیید رئیس ادعا می کنند.

"بیانیه ای که منتشر شد توسط رئیس راضی نیست نگرانی های ما و ما ادامه خواهد داد به انجام علت سعی و کوشش به اطمینان حاصل شود که این توافق حل و فصل شد و با پیروی," او گفت:.

در یک WCCO مصاحبه تلویزیونی روز شنبه, Lt. باب Kroll رئیس پلیس مینیاپولیس اتحادیه به نمایندگی از رتبه و فایل ماموران گفت: او نه مخالف با Arradondo بیانیه.

"از آنچه که ما دیده ایم وجود دارد, آن را بسیار دشوار است برای رد آن" کرول گفت: در مصاحبه. "اما این است که برای نظام عدالت کیفری به تصمیم می گیرید."

Afsheen فروزان رئیس پلیس انجام نظارت کمیسیون نمی تواند بلافاصله نظر رسیده است. عضو کمیسیون ابیگیل Cerra گفت که او نمی تواند صحبت می کنند برای این کمیسیون اما اضافه کرد که به عنوان یک وکیل او "حیرت زده" در بیانیه ای.

"به عنوان دادستان من پرش در آن خواستار Rondo به عنوان شاهد و داشتن Rondo شهادت در مورد آموزشی که ارائه شد چگونه اغلب آن را ارائه شهادت که به عنوان ماموران با حضور در آموزش" Cerra گفت.

Cerra که همراه با استار تریبیون ثبت سوابق درخواست برای داده های آموزشی گفت: او هنوز دریافت نکرده پاسخ از MPD و می خواهد برای دیدن سوابق.

"این سه هفته برای دریافت پاسخ در مورد این آموزش نیاز به ملاقات کرد," او گفت:.

مارشال Tanick یک وکیل مدافع است که به نمایندگی از پرسنل اجرای قانون گفت که او "مات و مبهوت" توسط Arradondo بیانیه.

"این می تواند به طور قابل توجهی تعصب حق خود را به یک محاکمه عادلانه" Tanick گفت: از چوین. "من نسبتا مطمئن شوید که دفاع تیم را بالا خواهد برد این نظر در رابطه با نظرات دیگر ساخته شده توسط مقامات دولتی به دنبال اخراج از اتهامات و یا حداقل تغییر محل است."

دسته بندی: اخبار | آمریکا/جهان



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن