Franklin منطقه ای سالمندان Huczko هادسون در کشاکش برای جوایز تعالی

توسط: Michael عشق چهار شنبه, مه 6 2020 | 6:59 PM Huczko: Alex Jones Photography | هادسون: ارسال

توسط MASTERNEWSS در 17 اردیبهشت 1399

توسط:
چهار شنبه, مه 6 2020 | 6:59 PM


یادداشت سردبیر: این چهارمین در 18 قسمت پروفایل نامزد برای Westmoreland County محقق-ورزشکار جوایز تعالی.

Jo-میشل Huczko پیوست Franklin منطقه ای و میدانی تیم در مدت کوتاهی قبل از 2019 فصل بهار.

او قطعا بیشتر از یک سال است.

Huczko دستگیر سال گذشته WPIAL کلاس AAA عنوان در پرش با نیزه (11 فوت) و در ادامه به مجموعه ای از یک مدرسه ثبت متحده (نهم جای 11-6). این Westmoreland County مربیان کانون runner-up نیز دریافت تیم rookie از سال افتخارات.

"من همیشه می خواستم برای پیوستن به تیم مسیر" گفت: Huczko سابق رقابتی ژیمناست. "من نظر خودم را خیلی سریع و من فکر می کردم من را خوب بلند بلوز. اما من تا به حال فکر نیزه. من سعی کردم آن را از روز اول من نگه داشته و آن را انجام می دهند. این بسیار سرگرم کننده بود."

Huczko ارشد که ادامه خواهد داد تا در پرش با نیزه در کارنگی ملون گفت: او تا به حال مناظر خود را در یک WPIAL تکرار و امیدوار به دریافت یکی دیگر از شات در بهترین در دولت است. اما با این بیماری همه گیر کوروناویروس بستن تمام فعالیت های مدرسه او رد شد این فرصت ها.

"این سخت بود چون من سخت کار کرده بود همه offseason به عقب می آیند و دفاع از عنوان و انجام بهتر در کشورهای و شاید شکستن یک زن و شوهر بیشتر پرونده گفت:" Huczko که طاقی شکل 11-9 به عنوان یک ازاد رقیب در طول فصل در محیط داخلی.

Huczko یک عضو از افتخارات ملی جامعه و هنر ملی افتخارات جامعه گفت: او لذت می برد کار در فرانکلین منطقه ای را درام و تولید موسیقی. او همچنین گرامی دخالت خود را در گروه راهپیمایی و شمارش سفر به macy's Thanksgiving رژه در شهر نیویورک در ماه نوامبر به عنوان مورد علاقه تمام وقت در لحظه.

کانر هادسون بود که سنگ بنای در هافبک دفاعی برای Franklin منطقه ای پسران تیم فوتبال در طول اجرای آن به بازگشت به عقب WPIAL کلاس AAA قهرمانی و PIAA نیمه نهایی حضور در 2018 و '19.

"من تا به حال امتیاز از بازی با برخی از بازیکنان بیش دبیرستان من حرفه ای" گفت: Hudson, همه WPIAL و انتخاب دولت در پاییز گذشته.

عالی بود به کار با هم در تمرین ها و بازی ها و ما چنین دوستان خوب میشه."

چهار سال letterwinner و تیم MVP به عنوان یک مقام ارشد در حال گردش است تمرکز خود را بر روی چالش های جدید در پروتستان یک بخش من در کارولینای جنوبی است.

"من (قرن V FC) مربی باشگاه می داند که این مربی در پروتستان به خوبی و می دانستم که او به دنبال یک مرکز بازگشت" هادسون گفت. "او به او گفت که او ممکن است بخواهید به نگاهی به من."

هادسون ارسال بازی فیلم و رفت و برای یک دیدار است. او پیشنهاد رفت و به یک اردوگاه و پس از آن متعهد است.

"من دوست داشتم همه چیز در مورد پردیس مربی و برنامه" هادسون گفت. "این چنین یک جا بزرگ برای من است."

هادسون با یک لیست طولانی از افتخارات علمی و مدرسه و خدمات اجتماعی به نام خود را نهایی خود را در کالج تصمیم گیری در شروع ماه فوریه.

او گفت که او به دنبال به جلو به آغاز تابستان برنامه از سرعت و چابکی و استقامت دریل ایجاد شده توسط پروتستان مربیان است.

"در حال حاضر من ذهن من را به آماده شدن برای من سال اول در کالج و من دانشجوی سال اول فصل فوتبال," هادسون گفت. "من انجام تا آنجا که من می توانم برای اقامت مناسب و آماده برای پیش فصل در ماه اوت است."

مایکل عشق یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با مایکل از طریق ایمیل در mlove@tribweb.com و یا از طریق توییتر .

برچسب ها: Franklin منطقه ای



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن