جامپینگ بادی برای سرگرمی

شما میتوانید در صورت وارد شدن آسیب به محصول، به کمک چسبهای مختص این کار، آن را به راحتی در خانهی خود تعمیر کن

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

شما میتوانید در صورت وارد شدن آسیب به محصول، به کمک چسبهای مختص این کار، آن را به راحتی در خانهی خود تعمیر کنید. از نکات مهم در امکانات پارک آبی اوشن، می توان به سیستم گرمایشی آن اشاره کرد که حتی می توان در فصول سرد نیز از آن استفاده نمود. جامپینگ های سرسره دار نیز امروزه از محبوبیت فراوانی برخوردارند. این محصولات در انواع بسیار متنوعی تولید شدهاند که میتوانند تمام سلایق را در بر بگیرند، به عنوان مثال دختران میتوانند با خرید جامپینگ بادی عروسکی، با دیگر کودکان هم سن خود به بازیهای شاد و دلنشین بپردازند . زیرا شما در غواصی آزادانه از ماهی ها دیدن می کنید و به شنا در میان آن ها می پردازید، اما در اسکوتر دریایی، موتور های متصل، شما را حرکت می دهند که به همین دلیل این تفریح اغلب برای کودکان پیشنهاد می شود. قلعه و جامپینگ بادی یک محصول دو کاره بوده که استفاده های گوناگونی برای کودکان دارد. اسنورکلینگ در واقع همانند غواصی است، با این تفاوت در غواصی فرد به طور کامل به عمق آب سفر می کند، اما در این تفریح، افراد به طور کامل زیر آب نمی روند و قسمتی از سر آن ها بر روی آب با یک لوله هوا کش باقی می ماند.

Th​is content was g᠎en᠎erated  wi​th GSA​ Con tent  G᠎enerator ​DE MO.

شما می توانید با رزرو بلیط این تفریح از تفریحات کیش، پس از مراجعه به ساحل مجهز سوار بر آن شوید و به صورت نشسته به پارو زدن با دو پارو در دو سمت قایق بپردازید. شما در صورت علاقه به غواصی کیش می توانید ابتدا بلیط آن را رزرو نمایید و سپس به سواحل ارائه دهنده این تفریح بروید. پدل بورد تخته محکمی است که شرکت کنندگان به صورت ایستاده بر روی آن قرار می گیرند و سپس روی آب حرکت می کنند. برای استفاده از این تفریح یک جلیقه نجات به شرکت کنندگان داده می شود و حدود 30 دقیقه زمان در اختیار آن ها قرار دارد. این شهربازی برای کودکان دو تا 13 سال مناسب است. در این بین، لونا 1 بیشتر برای کودکان است و با توجه به بازیهایی که درون این فاز از شهربازی قرار دارد، میتوانیم آن را مناسب قشر بهنسبت کمسنوسالتر بدانیم. تشکهای پرشی جامپینگ با داشتن وزن سبک و مناسب در هر مکانی قابل حمل بوده و تنها توسط پمپهای باد دستی و یا برقی قابل راه اندازی در چند دقیقه خواهند بود. این تخته ها استقامت بالایی دارند که توانایی نگه داشت هر وزنی بر روی خود را ایجاد کرده اند.

یکی از منحصر به فردترین نقاط دیدنی تهران که هر ساله گردشگران خارجی و داخلی بسیاری را به خود جذب می کند، موزه هنرهای معاصر است. زیرا این تفریح جزء جدید ترین تفریحات کیش است که به تازگی در جزیره کیش قابل انجام می باشد. شاید تا به حال نام اسنورکلینگ کیش به گوش شما نخورده باشد و یا با آن آشنایی نداشته باشید. دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: ایستگاه مترو صادقیه پیاده شوید، سپس با استفاده از ون یا تاکسی یا اتوبوسهای تندرو فلکه دوم صادقیه به علوم و تحقیقات، خود را به میدان پونک رسانده و با پیادهروی (به نسبت طولانی) خود را به شهربازی برسانید. 1- جامپینگ بادی معمولی: این نوع جامپینگها اغلب دارای ظاهری دایره شکل یا مربعی میباشند و طرح سادهای دارند. فضای درونی جامپینگ بهگونهای است که تحمل نگهداری 2 کودک را بهخوبی در خود دارد. یکی از تفریحاتی که به تازگی در جزیره کیش راه اندازی شده است و در همین مدت زمان علاقه مندان بسیاری را به سمت خود جذب کرده، اتاق فرار می باشد. این ایتم در دسته تفریحات کیش ارزان قرار می گیرد.

قدم زدن در هوای آزاد به صورت آزادانه و همچنین در کنار ساحل، یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که افراد می توانند برای ایجاد آرامش انجام دهند که البته در کشور ایران کمی محدود تر نسبت به دیگر کشور های غیر اسلامی می باشد. این شهربازی مساحتی برابر با 6000 مترمربع دارد و از نظر تنوع بازیها حرفهایی برای گفتن دارد. البته به این مسئله توجه داشته باشید که تفریحات کیش در پاییز با توجه به شرایط جوی برگزار می شود. از این رو پلاژ های مخصوص به بانوان و آقایان در جزیره کیش ایجاد شده است که در کنار ساحل، با امکانات مجهز وجود دارد. کاتاماران نوعی قایق بادی می باشد که به آن قایق کاتارامان گفته می شود. به طوری که شما با پمپاژ آب به هوا پرتاب می شود و در همان حالت می مانید. جنس بدنه جامپینگ ساختهشده از وینیل بسیار ضخیم است و دارای کیفیت بسیار بالایی نسبت به نمونههای مشابه است.

آخرین مطالب