تولید ناخالص داخلی در شماره ماه مه و ژوئن افزایش, اما هنوز هم به طور قابل توجهی پایین برای سه ماهه دوم

محتوای مقاله در ادامهاسکان خدمات مانند هتل ها, اما کاهش 2.3 درصد به عنوان محدودیت های مسافرتی باقی مانده است."

توسط MASTERNEWSS در 11 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

اسکان خدمات مانند هتل ها, اما کاهش 2.3 درصد به عنوان محدودیت های مسافرتی باقی مانده است.

"از آن خواهد شد بسیار بازیابی کند. ما در حال صحبت کردن در مورد ده ها تن از اتاق در هر شب به جای 500 تا ما به طور معمول باید گفت:" فلرس. "ما قصد داریم برای ساخت پول است. ما در حال رفتن به از دست دادن کمتر, که امید است."

شورای کسب و کار B. C. اقتصاددان کن طاووس گفت: رشد دیده می شود برای خدمات مواد غذایی در ماه مه است که هنوز نیمی از آنچه در آن بود در فوریه, حتی اگر آن را به احتمال زیاد افزایش خواهد دوباره در ماه ژوئن.

خدمات مسکن ادامه خواهد داد به داد و بیداد, او گفت:.

"ما معمولا در میلیون ها و میلیون ها نفر از بازدید کنندگان بین المللی. وجود دارد فقط مردم به اندازه کافی در این شهرستان و به اندازه کافی بهره آمدن به بریتیش کلمبیا و خرج نمی کنند به اندازه کافی به را تشکیل می دهند که سوراخ" گفت: طاووس.

در ماه ژوئیه شورای کسب و کار هشدار داد که سنبله در سطح ملی و استانی بازار کار شماره در ماه ژوئن بود که یک بار افزایش مربوط به اقتصاد بازگشایی پس از ماه ها بسته بودن.

این StatsCan گزارش گفت: خرده فروشی رشد 16.4 درصد در ماه مه با برخی از بخش نمایش بزرگتر جهش مانند موتور خودرو و قطعات نمایندگی مجاز و فروش با 68.6 درصد پرش. کلی فروشگاه کالا افزایش 19.8 درصد ضربه قبل از همه گیر سطح فعالیت است.

"گاهی اوقات آن را آسان تر به بحث در سه ماهه (به جای ماهانه) شماره" گفت: طاووس. "سه ماهه دوم تولید ناخالص داخلی خواهد شد هنوز 10 درصد زیر که در آن در سه ماهه اول."

jlee-young@postmedia.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن