رژیم صهیونیستی. Wolf تدابیر محدودیت در میله, رستوران ها به عنوان covid-19 خروش ادامه

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 26 تیر 1399

2 دقیقه پیش

بیشتر محدودیت در پنسیلوانیا کافه ها و رستوران ها تبدیل به موثر دوشنبه در پاسخ به آنچه که رژیم صهیونیستی. تام Wolf مشخص می شود به عنوان یک "نگران کننده صعود" از covid-19 موارد در دولت است.

"ما در حال حاضر در یک نقطه که در آن ما باید به عمل در حال حاضر" گرگ گفت: "بعد اضافه کرد: "این ویروس گفت:" من برگشتم.'"

اقدامات گرگ تصویب و با دستور او امضا دوشنبه حد کافه ها و رستوران ها به 25 درصد از ظرفیت های داخلی خود کاهش از 50 ٪ در حال حاضر مجاز است.

منظور تغییر نمی کند, در بیرون ناهار خوری محدودیت اما کاربران نیز تنها مجاز به خرید الکل اگر آنها همچنین خرید مواد غذایی.

کافه ها و کاباره ها که در خدمت مواد غذایی باید گرگ گفت.

""اگر شما فقط یک شیرجه نوار و یا یک کلوپ شبانه و در خدمت شما نوشیدنی که قصد ندارم به کار" او گفت:.

علاوه بر این کسب و کار مورد نیاز خواهد بود به کارکنان telework اگر این کار نمی کند باید در یک دفتر انجام شود. ورزشگاه و امکانات تناسب اندام خواهد شد مجاز به باز باقی می ماند با محدودیت های فعلی باقی مانده است.

آخرین افزایش موارد در دولت است که با توجه به مردم و نادیده گرفتن ماسک مورد نیاز در کافه ها و رستوران سفر به خارج از کشور نقاط داغ و عدم هماهنگی ملی گرگ گفت.

"این ویروس می کند, احترام دولت, مرزهای," او گفت:. "ما در حال پرداخت قیمت در حال حاضر."

کشورهای دیگر که رویکرد اولیه به تعطیل را تبدیل به ظروف پتری برای این بیماری گرگ گفت: از جمله کسانی که در غرب و جنوب و جنوب غربی است که در حال حاضر شاهد افزایش موارد به عنوان به خوبی.

موارد همچنان به افزایش

نزدیک به 100,000 ساکنان نیوکاسل تشخیص داده شده اند با covid-19 از ماه مارس و نزدیک به 1000 مثبت coronavirus موارد اضافه شده در هر روز در این موج اخیر این بیماری از ژوئیه 1.

روز شنبه, Allegheny County اضافه شده 246 بیشتر موارد و شمارش 5 بیشتر مرگ و میر ناشی از این ویروس و Westmoreland County تا به حال 21 بیشتر موارد با توجه به دولت های محلی و مقامات بهداشتی. ایالت وجود دارد 994 موارد جدید اعلام کرد آوردن پنسیلوانیا مجموع به 97,667 با توجه به دولت در بخش بهداشت و درمان.

وجود 26 جدید مرگ و میر گزارش شده در سراسر کشور به افزایش تلفات به 6,957 مجموع مرگ و میر نسبت به covid-19 همانطور که از شنبه, به گفته مقامات وزارت امور خارجه ،

دستورالعمل جدید حد اشغال در کافه ها و رستوران ها به 25 درصد از ظرفیت از جمله کارکنان; ممنوع صندلی در میله های زندان و محدودیت در محل مصرف الکل به سفارشات است که شامل یک وعده غذایی.

از فروش الکل باقی می ماند مجاز و هوای مناطق می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای مشتریان.

کاباره ها مجاز نیست باز شود.

داخل سالن اجتماعات بیش از 25 نفر ممنوع است;, هوای آزاد, محدودیت باقی می ماند 250 نفر از جمله کارکنان در حوادث.

کسب و کار نیاز به اجازه می دهد از راه دور کار; اگر که نیست ممکن است کسب و کار باید مطابق با وضعیت کسب و کار و دستورالعمل های ایمنی و مردم باید پوشیدن ماسک.

"این یک زمان بد'

گرگ اذعان چالش این شمار به صاحبان کسب و کار و کارکنان اما گفت: آخرین اقدامات هدفمند تلاش برای جلوگیری از گسترش این بیماری است.

"این یک زمان بد. اگر ما چیزی من می توانم به شما اطمینان دهم ما به دنبال بسیاری مانند فلوریدا" گرگ گفت.

روز چهارشنبه فلوریدا بیش از 300,000 موارد و افزود: 10,181 موارد در روز چهارشنبه و 112 مرگ و میر آوردن آن مرگ و میر به 4,521.

این ویروس دیکته پنسیلوانیا پاسخ به همه گیر گرگ گفت.

"این چیزی است که ما باید انجام دهیم. آن را ممکن است احساس مانند یک گام به عقب, اما آن را نمی," او گفت:.

نیز وجود دارد هیچ مدرکی آخرین موارد covid-19 کمتر شدید, گرگ و دولت وزیر بهداشت دکتر راشل لوین گفت.

"هیچ مدرکی وجود ندارد که ویروس است که با شدت کمتر از قبل از آن بود" لوین گفت.

این تضاد چه UPMC پزشکان گفته اند در مورد تجارب خود را با این بیماری در پیتسبورگ.

هفته گذشته دکتر گراهام اشنايدر UPMC پزشکی مدیر پیشگیری از عفونت و بیمارستان اپیدمیولوژی گفت شدت این بیماری در آخرین موارد نیست و مطابق با شدت بود که دیده می شود در مراحل اولیه این بیماری همه گیر.

بار و رستوران صاحبان واکنش نشان می دهند

آنتونی DeNunzio مدیر DeNunzio را, ایتالیایی, Chophouse & سیناترا بار در لتروب گفت: برش داخل سالن ناهار خوری ظرفیت به 25 درصد خواهد بود دشوار است اما بسیار کمتر مضر از کل منع داخل سالن ناهار خوری پیشنهاد هفته گذشته است.

"من خدا را شکر که ما هنوز باز است که بخشی بزرگ است," او گفت:. "ما قطعا ترس بود که در آینده در هفته گذشته که ما قرار بود تعطیل شود."

"آن برگ آن را به مردم این چیزی است که مهم است. اگر آنها می خواهند به بیرون رفتن و نشستن و غذا خوردن در یک رستوران بزرگ است. آنها باید این فرصت را داشته باشد."

DeNunzio را در رستوران های ایتالیایی است که مکان در جینت, لتروب و مونروویل در زمان به Facebook به دریچه امیدی با با پیشنهاد ممنوعیت داخل سالن ناهار خوری.

"به عنوان یک صنعت ما باید گرد هم می آیند و حمایت از یکدیگر در تلاش برای مبارزه با غیر ضروری بسته بر ما تحمیل گفت:" پست نوشته شده توسط دو نفر از اعضای DeNunzio خانواده است. "ما با خوشحالی می پذیریم خواهد همچنان به دنبال نیاز به نگه داشتن همه امن, اما بسته شدن است و دیگر یک گزینه است."

آنتونی DeNunzio گفت: محدودیت های جدید اجازه می دهد تا برای انعطاف پذیری بیشتر.

"ما فقط باید به تنظیمات ما شده ایم ساخت تنظیمات و تغییرات پس از این اتفاق افتاده است" او گفت:.

جان Longstreet, رئيس جمهور از پنسیلوانیا رستوران و محل سکونت ارتباط گفت: او می داند هر دو مخمصه قانونگذاران در تلاش برای مدیریت این بیماری همه گیر و نا امیدی رستوران در تلاش برای برنامه ریزی برای آینده میان همیشه در حال تغییر قوانین و مقررات.

"می گویند (قانونگذاران) در حال تلاش برای تصمیم گیری در پرواز کتمان حقیقت است اما همچنین آن را تا حدودی قابل فهم است," او گفت:.

او گفت: سازمان خود را به طور منظم کار می کند و با رهبران دولت به سعی کنید برای پیدا کردن مناسب قوانین و مقررات است که همین حالا در بحبوحه رستوران ها و یا مصرف کنندگان است.

"وجود دارد هیچ سوال در صنعت رستوران نابود شده است, این اولین صنعت بسته و تمام حساب های آن خواهد بود که آخرین صنعت و در حال اجرا," او گفت:.

یک تعداد انگشت شماری از مردم dined در داخل شنود گذاشته آجر فر بریزید و خانه در Hempfield بعد از ظهر چهارشنبه. نشانه های ارسال شده بر روی درب یادآوری مردم به پوشیدن ماسک در حالی که در جدول خود را و یا نوار.

مدیر کل گرگ Dawless بود که در خدمت مشتریان در نوار گفت: سلامت و رفاه مشتریان و کارکنان در اولویت است و اشاره کرد که آنها به دنبال هر گونه راهنمایی جدید که آمد از دولت است.

"اگر آنها احساس می کنید که بهترین راه برای امن نگه داشتن مردم پس از دوره ما قصد داریم به دنبال آن" Dawless گفت. ما همیشه به دنبال هر آنچه که دستورالعمل آنها به ما برای ایمنی از مشتریان ما."

او افزود که در این رستوران کار می کنند به جای مردم بهترین آنها می توانند.

"ما هنوز هم می خواهید مردم به در آمده و دستورالعمل ها را دنبال کنید," او گفت:. "ما انجام بهترین ما می توانیم."

تام دیویدسون یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید با تام در 724-226-4715, tdavidson@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: Coronavirus | محلی | منطقه ای | داستان بالا



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن